Skocz do zawartości

Zielik

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecny: E60, 2007, 525d, 3litry, 194hp, Automat
    Ex: E39, 2001, 525d, 163hp, Automat

Osiągnięcia Zielik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Siema podlaczam sie pod temat bo mam ten sam problem juz DRUGI RAZ !!! w 2014 roku kiedy mialem taken problem wymienilem ponizsze I wzglednie pomoglo (redukcja dymu o 80%): 1. wymienione swiece 2. zregenerowana turbine obecnie wymienilem ponizsze i dym wali jak w wedzarni az do momentu rozgrzania sie silnika lub przejechania 500 metrow: 1. wymienione w swiece (£80) na NGK 2. wymieniony sterownik (£72) na Beru (nadal wybija bledy na swiecach takze zamowilem drugi sterownik i dopisze jak zmienie) 3. zregenerowana turbine (£400) 4. 3 z 6 wtryskow zregenerowane (£290) 3 byly dobre (testowalem w dwoch roznych firmach!) 5. odma czysta Prosze o porady gdzie moze byc problem bo idzie ohu**c????? dym bialo/niebieski, brak dpf, przebieg 264t.km, EGR najprawdopodobnie zamkniety komputerowo...
  2. czesc wszystkim ponownie wracam z tym samym problemem tym razem po tych samych zabiegach nadal strasznie dymi. ponad 3 lata wzglednego spokoju teraz wrocil problem z wieksza moca i nie chce sie dac naprawic!! w 2014 roku zrobilem: 1. wymienione swiece 2. zregenerowana turbine i wzglednie pomoglo obecnie: 1. wymienione w swiece (£72) 2. wymieniony sterownik (£72) 3. zregenerowana turbine (£400) 4. 3 z 6 wtryskow zregenerowane (£290) 5. odma czysta a dym wali ostro jak w wedzarni, przypominam tylko na zimnym lub po przejechaniu 500 metrow przestaje! Prosze o porady gdzie moze byc problem bo idzie ohu**c????? dym bialo/niebieski, brak dpf, przebieg 264t.km,
  3. czesc wszystkim, podlaczam sie pod temat bo mam takie same problemy. podpowiem ze ja dostalem taka niespodzianke wraz z kupnem auta. dymu bylo tyle ze caly parking w klebach no i co: najbardziej pomogla wymiana swiec zarowych na nowe bosha - 90% pomoglo (£72)! jak i czemu nie wiem ale taki cynk dostalem od BMW specjalisty z Northampton, UK; zeby wyeliminowac te pozostale +- 10% wyciagnelem turbo i zregenerowalem u TURBO TECHNIX, UK gdzie jak sie okazalo nie wiele bylo trzeba robic (£300) w miedzy czasie wyciagnelem sikawki wszyskie i rowniez sprawdzilem - w normie (dolnej). co wazne i potwierdzone jak wyciagalem turbo to wyciagnelem DPF ktory ewidentnie byl wyczyszczony z bebechow i przy czym software musialbyc wgrany zeby oszukac CPU. Dzisiaj skontaktowalem sie z kolejnym ekspertem tym razem od mapowania i czekam na jego opinie czy zle sworzone mapy moga kolidowac dymienie tz czy napewno wszystkie urzadzenia sa odpowiednio skalibrowane bo to robota poprzedniego wlasciciela - i pewnie zmapuje tak czy siak bo on jest jakosciowy! Moje objawy: dymi do 5min na zimnym sinliku (codziennie) nie zaklucajac nikomu zycia ale co 2-3 tygodnie raz tak mocniej ze caly parking jest w dymie co juz frustruje. delikatnie trzesie przez 5 min zawsze ale co 2-3 tygi juz sie trzesie solidnie. Jak bede wiedzial cos wiecej to napisze a jak ktos juz zna odp prosze pisac tu lub na miguel.zielinski@wp.pl
  4. Siema chcialem dodac jeszcze po 2tygodniach ze na drugi dzien po powyzszym poscie wyciagnelem turbine i dalem na test6. Okazalo sieze wymagala odrobiny pracy koszt £250+ vat. Po zalozeniu jest o niebo lepiej :) a d6mic dymi przez 20sekund po pierwszym odpaleniu bo brak dpf
  5. Mam aktualizacje dla zainteresowanych. Wtryski wsadzone, swiece wymieniione na bosha I auto hula hehe. Dym minal, drgania ustaly, blad skasowany i sie nie pojawia! pojezdze troszke i wrzyce jakas dodatkowa informacje czy sie cos zmienilo po kilku tygodniach! powodzenia dla was.
  6. Siema mam wiecej informacji, po drugim dniu zmagan, wtryski sprawdzone na maszynie I kazdy podobnie (wartosci gorna: 75, dolna: 7.5). kopcil tylko na zimnym silniku a po 7-10min przestawal. Jak kopcil to troche trzeslo silnikiem. Wymieniona odma na nowa (chyba nie potrzebnie). jedyny blad na diagnostyce - swiece. dzwonie do M Tek w Northampton specjalisci od BMW no I pan mowi nie rozbieraj wymieniaj swiece I patrz... no to poskladalem wszystko do kupy I co? I kurde mial racje 6 nowych boshy zalatwilo sprawe! odpalam za pierwszym razem rym cym cym, zero dymu, zero trzesienia :) koszt 75 funtow za swieczki I 40 funa za test wtryskow. Jutro przetestuje jeszcze raz cisnienie na cylindrach dla pewnosci ale jest sweet. oczwywiscie musialem troche wypalic tego smogu z wydechu. 3mam kciuki za reszte was!
  7. Dexter mam taki sam problem jak ty. mam nadzieje ze rozwiazales swoj - jaki werdykt?
  8. Siema, podlaczam sie pod temat bo mam taki sam problem z kopceniem I drzeniem na zimnym silniku w moim nowym E60, 525 diesel 3l 194hp '07. Zastanawiam sie czy rozwiazaliscie juz swoje problem opisane powyzej i czy podzielili byscie sie dokonaniami? ja wlasnie dzsiaj wymontowalem I sprawdzilem wtryski wszystkie graja podobnie: gorna granica 75-76 a dolna 7. Dodam ze jedyny blad to swiece zarowe na diagnostyce ktore jutro wymieniam. pozyczylem dodatkowy wtrysk (siodmy) aby sprawdzic kompresje na cylindrach tzn. montuje 6 do silnika, odpinam pokoleji wylaczajac silnik uprzednio I podlaczam do tego 7go (zeby komp bledow nie lapal) I patrze na wydech - ale to dopiero jutro. Pozatym zauwazylem jak klekocze po odkreceniu korka olejowego wiec to juz bylo ruszone pod innym tematem. Poradzcie panowie eksperci co sadzicie na ten temat? Zachownie I kolor dymu jak na filmiku u gory.
  9. Dzieki za link, mam bardzo podobne objawy do twoich szarpanie zamienilo sie po 4-5 tygodniach w falownie jakby silnik/skrzynia nie mogla sie zdecydowac na obroty (wystepuje to przy 1950-2050 obrotow - zeby lepiej zilustrowac to tak smiesnie :)... musze przyznac ze bylem w Polsce na swieta i ani razu nie mailem zlych objawow, ale wszystko wrocilo jak tylko odbylem pierwsza jazde w UK na drugi dzien po powrocie! Moglbys mi tylko podpowiedziec gdzie miesci sie ten konwenter i jakie ewentualne koszta bo musze znajlezc angielska nazwe a w bmw pracuja cioly wiec bede musial pokazac z diagramu? Z gory dzieki.
  10. czesc wszystkim, Zmienilem odme albo bardziej wsadzilem bo jezdze autem dwa lata a tam filtra nie bylo! jakkolwiek, niestety nie wyeliminowalo to problemu...musze szukac dalej - koledzy jakis inny pomysl? Po dokreceniu opasek odprowadzajacych weze od turbiny i intercoolera nie ma wiekszych wyciekow, umyte alkoholem wczesniej i sprawdzone po 3 tyg. Ponizej podaje informacje dla uzytkownikow w UK: odma = breather filter - ebay: £25, BMW: £70 Zycze wszystkim Wesolych Swiat i udego Sylwesra!!
  11. Dzieki, zmienione. Smigam na syntetyku - Quantum long life 3 - 5w30, od dawna ale fakt normalnie zmieniam co 7-10 tys. duzo wczeniej nic komp pokladowy wyswietla (z wyjatkiem tego razu :) A jak moge sprawdzic odme? bo do zakupu to duzy wybor, kuknelem na allegro i sa czesci poczawszy od filtrow do zaworow poprzez caly komplet z rurkami takze spory wybor... dziekowa jeszcze raz!
  12. Czesc wszystkim, mam taki problem z moim cackiem (e39, 2001, 525td, 163hp, automat, angol) ze przy 2000 obrotow szarpie, tak jakby sie dlawil (tylko na granicy 2000 obrotow nic ponizej nic powyzej) trwa to zaladwie kilka sekund ale czuc. Wczoraj wymienilem: - olej, filtr oleju, diesel filtr, filtr powietrza i oba pylkowe, miesiac temu wymienilem 3 z 6 wtrzyskow na nowe (pozostale 3 byly wporzo)... i nadal nie wiem co jest kurde grane! co warto wspomniec taka sytuacja zaczela sie jakies 3 tyg temu i zdaza sie co ktorys dzien rano podczas pierwszej przejazczki. podczas wymiany filtrow zauwazylem ze turbina gubi troche wiecej oleju niz wczesniej (gdzie zawsze gubila) ale nie chleje oleju az tak duzo! z max bagnetu do minimum w ciagu 10tys mil (16 tys km)... znalazlem troche oleju na rurach intercoolera i wokol turbiny - podokrecalem opaski. Zero bledow ze SnapOn'a. Uwielbiam ten samochod jak kazde inne bmw i wpompowalem juz kupe kasy w cale zawieszenie i chce nim nadal jezdzic! dlatego tez kieruje pyatnie do was drodzy koledzy o pomoc.. dzieki z gory! Michal
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.