Skocz do zawartości

Rooofie

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Rooofie

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wpisałem i nie znalzłem jasnej odpowiedzi. W każdym przypadku coś innego było problemem przez co auto nie przechodziło w stan spoczynku. W jaki sposób mogę sprawdzić, który moduł nie usypia się po 30 minutach?
  2. Cześć, Od jakiegoś czasu po włożeniu kluczyków auto wita mnie komunikatem Increased battery discharge i prośbą o włożenie płyty z nawigacją. Nawet jeśli płyta z navi jest włożona (nie używam jej, po prostu płytka siedzi w środku) to i tak pojawia się ten błąd jakby auto jej nie odczytywało. Mam wrażenie, że auto po zaparkowaniu nie przechodzi w standardowy tryb spoczynku tylko DVD mieli w poszukiwaniu tej płyty. Za każdym razem resetuje się również godzina na wyświetlaczach, nawiewy również nie chodzą stabilnie. Zbliża się zima i obawiam się, że po jakimś dłuższym postoju auto mi po prostu nie odpali - mam wrażenie, że już odpala gorzej niż zazwyczaj. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Można jakoś "wyłączyć" moduł navi? Akumulator ładowałem niemal przez 24h, nic nie pomogło.
  3. Dzięki za pomoc, czyli potrzebowałbym czegoś takiego jak poniżej? https://allegro.pl/oferta/bmw-5-e60-czujnik-zuzycia-klockow-tyl-klocki-6950848669 Trzeba wymienić 2 czujniki czy 1 wystarczy?
  4. Cześć, Po wejściu do menu serwisowego nie mogę usunąć błędu wymiany tylnych klocków hamulcowych. Wszelkie inne błędy / terminy serwisu udało się zresetować natomiast tego jednego błędu nie mogę. Po próbie resetu licznik km zeruje się (pojawiają się kreseczki ---) a po kilku sekundach wraca do starej liczby -25000 km. Jakieś pomysły o co chodzi? Klocki były sprawdzone przez mechanika i są w porządku.
  5. Od jakiegoś czasu mam dziwny problem. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i próbie odpalenia auta silnik nie uruchamia się. Zamiast tego zamrygają wszystkie kontrolki, uruchomi się radio, nawiewy także zaczynają działać i tyle. Na desce rozdzielczej zostaje tylko żółta kontrolka silnika. Co ciekawe po wyciągnięciu kluczyka, odczekaniu kilku sekund i ponownej próbie odpalenia problem znika i silnik odpala jak trzeba. Jakieś pomysły o co chodzi? Przy okazji postaram się nagrać filmik jak to mniej więcej wygląda.
  6. Masz na myśli pasek klinowy jak np. z poniższej aukcji? https://allegro.pl/pasek-klinowy-bosch-bmw-5-e60-i6742482726.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=_mtrzcj_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Cz%C4%99%C5%9Bci+samochodowe&gclid=Cj0KCQiArqPgBRCRARIsAPwlHoW0hpOnKkLMCq3ocdXDIKs7ZufM2FeOvZ1P-QPUFiKjlB1fsHZdPtoaAhbgEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
  7. Cześć, Od dłuższego czasu przy każdym odpaleniu silnika słychać dosyć głośny zgrzyt, ciężko opisać ten krótki piskliwy dźwięk, jakby otarcie metalu o metal. Czy ktoś z użytkowników miał podobny problem? Czy jest się czego obawiać? Oprócz tego dźwięku auto odpala bez problemu, od razu wskakuje na równe obroty itp.
  8. Faktycznie na początku troche się telepie i silnik nie pracuje równo. Ok, wymienie ten sterownik mam nadzieje, że to pomoże.
  9. Auto nie kopci tylko przy rozruchu silnika ale zwiększony dym jest zauważalny aż do momentu nagrzania się silnika. Czy za to odpowiedzialny również może być ten sterownik? DPF wycięty, nie wiem jak z katalizatorem. Gdzie dokładnie on się znajduje?
  10. Witam, Auto po odpaleniu puszcza chmurę dymu a następnie przez jakiś czas mocniej dymi. Na lekkim mrozie odpala ok. 1-3 sekundy po wciśnięciu startu. Świece żarowe wymienione rok temu, oleju nie bierze, akumulator też w porzadku. Czytalem w kilku tematach, że może to być problem ze sterownikiem świec ale czy 520d w ogóle posiada ten sterownik? Większość tematów dotyczyła 525d lub 530d. Z góry dziękuję za pomoc.
  11. Ruszają się same zegary, odpala się ekran, radio itp. Silnik nie kręci nic. Tak jak pisałem, stało się to tylko kilka razy,zazwyczaj o ile pamiętam jak auto postało gdzieś dłużej albo było zimno
  12. Cześć, Kilka razy (w przeciągu dwóch lat) pojawił mi się dziwny problem z odpaleniem auta. Po włożeniu kluczyka i wciśnięciu start auto nie odpala się natomiast wszelkie zegary się uruchamiają, nawet obrotomierz ustawia się na ~800 jakby silnik był odpalony na luzie. Spotkał się ktoś z taką sytuacją? Zazwyczaj pomaga ponownie wciśnięcie start żeby teoretycznie zgasić auto, wyciągnięcie kluczyka, odczekanie kilkunastu sekund i ponowna próba odpalenia i problem się rozwiązuje. Będę wdzięczny za sugestie.
  13. A jakie et by pasowało? 20? Czy na felgę 8.0" opona 235/40r18 również by pasowała?
  14. Witam, Czy te felgi bedą pasowały do E60? Na co zwracać uwagę żeby pasowały? http://allegro.pl/felgi-tn9-18-5x120-bmw-1-3-4-5-6-x1-x3-x4-e60xd-i6454470172.html lub http://allegro.pl/show_item.php?item=6174558804#thumb/4 Wydaje mi się, że do opon 245/40r18 szerokośc felgi powinna być 9.0" ? Dzięki za pomoc.
  15. Trochę temat odkopuje. Odma wymieniona, wszystkie wtryski uszczelnione, świece żarowe nowe, olej też, portfel szczuplejszy a problem nadal występuje. Po wyprowadzeniu auta z garaży troche podymi, silnik troche poszura i po 1-2 przejechanych kilometrach wszystko ustaje i auto działa elegancko. O co tu chodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.