Skocz do zawartości

Mateusbik

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateusbik

  • Urodziny 09.02.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i 92'
    E36 323i 97'
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia Mateusbik

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Chciałbym powiedzieć co się dzieje z moją skrzynią ponieważ się dowiedziałem i to sprawdziłem żeby pomóc komuś kto będzie miał taki problem jak mój. Skrzynia przechodzi w tryb awaryjny gdy wyczuje opór podczas jazdy. Na tylnej osi mam założone felgi 17' o szerokości 10 cali i wystają poza nadkola, gdy mam bardzo załadowane auto opony ocierają o nadkola tworząc właśnie ten opór który powoduje że skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Z reguły auto służy do przemieszczania się do punktu A do punktu B samemu lub z jednym pasażerem więc wystające felgi nie przeszkadzają, lecz czasem trzeba coś przewieść :P Mam jeszcze jedno pytanie, czy poszerzyć nadkola domowym sposobem z osobą która już miała z tym styczność czy lepiej oddać do profesjonalnej firmy?
  2. Super, dziękuje bardzo! Jutro sprawdzę wszystko po kolei z listy którą napisałeś! Mam nadzieję że kiedyś będę mógł się odwdzięczyć Pozdrawiam Mateusz; )
  3. Witam! Moje autko to e36 323i 97' (b+lpg) Nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem więc postanowiłem założyć temat na forum. 1. Mianowicie, moje bmw ma skrzynie automatyczną, problemy zaczynają się gdy autko zgaśnie podczas jazdy. Pierwsza sytuacja. Podczas wyjazdu z parkingu na biegu R auto zgasło, nie miałem problemów z odpaleniem więc go odpaliłem i pojechałem. Podczas jazdy zauwazylem że wskazówka temperatury zaczyna rosnąć (powyżej prawidłowej temp) i szybko zmierza ku czerwonemu polu. Zatrzymałem się, podniosłem maskę i zauważyłem wyciek płynu chłodzącego przez króćce nagrzewnicy. Po rozebraniu podszybia i wyjęciu króćców okazało się że 2 rurki pękły, wymieniłem ten element, odpowietrzyłem odpowiednio układ i było dobrze aż do następnej takiej sytuacji. Podczas przepuszczania pieszego na przejsciu pod marketem auto znowu zgasło (bieg D) i sytuacja sie powtórzyła. Postanowiłem że wyjmę ten sam element bo pomyślałem że znów pękły (kupiłem używaną część) lecz okazało się że jeden z przewodów był za słabo dokręcony metalową opaską. Moje pytanie brzmi, w czym może bym problem? Niedługo mam wyjechać w dosyć długą podróż i boję się że sytuacja się powtórzy po raz kolejny daleko od domu. 2. Czasem podczas odpalenia auta na desce rozdzielczej ukazuje mi się nieznany dotąd błąd, w internecie znalazłem że to jest 'błąd elektryki automatycznej skrzyni biegów'. Gdy świeci się ta kontrolka auto zachowuje się jakby ślizgała sie tarcza sprzęgła np. podczas wrzucenia na bieg do jazdy czuć lekkie szarpniecie, gdy chce ruszyć autko wkręca sie do 2 tyś obrotów i rusza bardzo powoli a obroty utrzymują sie na 2 tysiącach aż do 40-50km/h. problemy są tylko podczas ruszania. Lecz gdy kontrolka się nie świeci, wszystko świetnie pracuje. Bardzo proszę o pomoc! Pozdrawiam Mateusz :)
  4. Witam! Moje auto to E36 320i 92' Mam problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej. Na moim OBC (pełnym) pokazuje bez przerwy -37 stopni C. Na różnych forach przeczytałem że taka temperatura się pojawia gdy owego czujnika niema podłączonego. Poświęciłem całkiem sporo czasu na szukanie go w aucie lecz go nigdzie nie mogę zlokalizować, na forach znalazłem miejsce zamontowania tego czujnika lecz niema go nigdzie. Nigdzie również nie mogę znaleźć kabli pod które mógłbym podpiąć czujnik. Postanowiłem poprowadzić nową wiązkę z OBC i tu natknąłem się na pewien problem, mianowicie nie wiem do której kostki w OBC muszę podpiąć nowy przewód. Znajdują się tam dwie kostki - biała po lewej, czarna po prawej. Według zebranych informacji pin odpowiadający za ten czujnik jest pod numerem 12 lecz nie wiem w której kostce :( (w białej 12 pin jest wolny a w czarnej już jest jakiś kabelek) Czy jest na forum ktoś kto robił podobną operacje do mojej? Proszę o pomoc Pozdrawiam :)
  5. Mateusbik

    316 nie chce odpalić

    Witam! Na Twoim miejscu najpierw sprawdził bezpieczniki i przekaznik pompy, nastepnie wyjął bym pompe i sprawdził ją na sztywno. Jeśli wszystko działa sprawdz czy pompa pompuje odpowiednią ilość paliwa również na sztywno pod aku. Najbardziej prawdopodne jest uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego (Mój też niemogl odpalić, wymiana czujnika pomogla)
  6. Wymiana czujnika pomogła, odpala odrazu !!!:) Miałem problem z wyjęciem starego czujnika (siedział tak sztywno jakby ktos go przyspawał!:P ) Dziekuje za podpowiedzi :)
  7. Dzięki wielkie, jutro biorę się do roboty!
  8. W jaki sposób go sprawdzić? Gdzie mogę go znaleźć? Jeszcze dodam że wcześniej czasem dopiero za druga lub trzecią próbą odpalał (nieważna długość początkowych prób kręcenia)
  9. Mateusbik

    Problem z odpaleniem 320i

    Witam! Auto nie chce mi odpalić. Wczoraj auto normalnie jeździło, nie było z nim problemów aż do dziś. Podczas próby odpalenia, rozrusznik kręcił lecz nie chciał załapać. Nie słychać pompy paliwa wiec postanowiłem ją sprawdzić na sztywno. Po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora DZIAŁA. Pomyślałem że może to być wina przekaźnika wiec również go sprawdziłem na sztywno, słychać pykniecie wewnątrz przekaźnika. Dla pewności połączyłem kabelkiem na chwile styki 30 z 87 i na zapłonie pompa pompuje (gdy przekaźnik jest na swoim miejscu pompa się nie załącza ani na zapłonie ani podczas próby odpalania auta) Wszystkie bezpieczniki są całe. Gdzie może leżeć problem? Bardzo proszę o pomoc!! Mowa o BMW e36 2.0i 92' (bez gazu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.