Skocz do zawartości

Sagi80

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 320i / F20 125i
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    PR-owiec

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sagi80

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja miałem taki objaw. Tylko w określonym zakresie prędkości i tylko pod obciążeniem. Winne było łożysko na przednim wale napędowym (między x-drive a przednim mostem). W międzyczasie serwis zdążył (na szczęście na gwarancji, na własny koszt) wymienić przedni dyferencjał i łożysko półosi (jak się okazało później - niepotrzebnie).
  2. Cześć, wiadomo co to było? Mam to samo :)
  3. Tak, to xDrive.
  4. Update - może przyda się innym. Auto w serwisie (Inchcape Warszawa), diagnoza - uszkodzony przedni most, do wymiany w ramach gwarancji. Czekam na sprowadzenie części z Niemiec.
  5. Update - może przyda się innym. Auto w serwisie (Inchcape Warszawa), diagnoza - uszkodzony przedni most, do wymiany w ramach gwarancji. Czekam na sprowadzenie części z Niemiec.
  6. Hm - ciekawe, o tym nie pomyślałem. Mam nadzieję, że to "tylko" to. U Ciebie był identyczny objaw?
  7. Cześć, prośba o pomoc: podczas delikatnego przyspieszania między 40 a 60 km/h słychać lekkie buczenie/wycie dochodzące jakby z tylnej części samochodu. Wycie nie jest na tyle głośne by można było je nagrać, ale jednak irytujące i niepokojące. Wycie jest słyszalne tylko pod obciążeniem, na niskich biegach (czyli jak skrzynia zapuści taki bieg, że jest 1-1,2 tys obrotów). Nie słychać go podczas odpuszczania gazu, czy podczas toczenia się. Co to może być? Dyferencjał? Tylny most? Opony? Jakieś łożysko? Ktoś miał podobny objaw? Auto ma 40 tys, nie palę gumy, jeżdżę względnie spokojnie. PS. Wątek dotyczy 430i ale ze względu na zdecydowanie mniejszą popularność modelu niż "trójek" wrzucam go na to forum. Proszę admina o wyrozumiałość :)
  8. Cześć, prośba o pomoc: podczas delikatnego przyspieszania między 40 a 60 km/h słychać lekkie buczenie/wycie dochodzące jakby z tylnej części samochodu. Wycie nie jest na tyle głośne by można było je nagrać, ale jednak irytujące i niepokojące. Wycie jest słyszalne tylko pod obciążeniem, na niskich biegach (czyli jak skrzynia zapuści taki bieg, że jest 1-1,2 tys obrotów). Nie słychać go podczas odpuszczania gazu, czy podczas toczenia się. Co to może być? Dyferencjał? Tylny most? Opony? Jakieś łożysko? Ktoś miał podobny objaw? Auto ma 40 tys, nie palę gumy, jeżdżę względnie spokojnie.
  9. Ja miałem ten objaw praktycznie od nowości w moim 125i. Zdarzał się parę razy w tygodniu. Przywykłem :)
  10. Eeeeee, ale teraz to dopiero wygląda. 3 końcówki wydechu! Nikt tak nie ma. I nie będziesz musiał nic wycinać :D
  11. Ja z kolei nie bałbym się takiej radykalnej naprawy. Miałem bardzo podobne uszkodzenie w e92, czyli poprzedniku 4. Samochód prawie nowy i też na początku w głowie się nie mieściło żeby coś wycinać. Zgodziliśmy się jednak na to (naprawa była wyceniona na 20 tys - poszło z AC), auto 2 tygodnie niedostępne, ale zrobili to bardzo profesjonalnie i bez śladu (w Bawaria Motors w Warszawie). Samochód ma teraz 10 lat, jest nadal w rodzinie i o naprawie nawet już zapomnieliśmy - wszystko nadal wygląda świetnie.
  12. Sagi80

    [125i] funkcja kickdown

    Hej, mam pytanie odnośnie działania funkcji kickdown w F20. W instrukcji obsługi mam napisane: "Dzięki funkcji kick-down uzyskuje się maksymalne osiągi. Pokonując opór w punkcie maksymalnego wciśnięcia pedału gazu, wcisnąć go jeszcze mocniej". No więc u mnie pedał gazu po prostu wciska się do oporu, bez żadnego "pośredniego" punktu, po którym można byłoby go wcisnąć jeszcze mocniej. A może mam się zaprzeć o fotel, czy jak? :P Nie chciałbym zrobić dziury w podłodze... Pomożecie?
  13. OK, chętnie, - to może za kilka tygodni gdy dotrzemy silniki :) Wygląda na to że mamy 2 jedyne egzemplarze 125i LCI w Polce.
  14. @Gyc78 - nalatane mam hm... 90 km :D mam nadzieje że się ułoży. Skąd jesteś? Można się spotkać i porównać sprzęty w razie co. @nawrot_f20 - myślę że to nie jest wina przekładni, bo przy identycznych prędkościach, ale wyższych obrotach (tryb sport) problemu nie ma - raczej chodzi o zbyt niskie obroty silnika i przenoszenie powstałych wibracji na układ kierowniczy.
  15. Faktycznie to chodzi o obroty to są one bardzo niskie, aż dziwię się że tak zaprogramowano skrzynię. Widać że silnik tego nie lubi. Ale czy powinno się to przenosić na kierownicę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.