Cześć, Mam problem z układem chłodzenia w moim BMW X5 4,8l z 2007 roku. Na początku musiałem wymienić zbiorniczek wyrownawczy bo był nieszczelny. Niestety płyn dalej wyciekał, wiec wymieniłem korek. Na nowym korku płyn dalej wyciekał spod korka dopóki nie zmieniłem położenia oringu z dolnego gniazda na środkowe. Teraz mam dwa małe oringi jeden nad drugim i jeden duży. Czy tak powinno być? W środkowym gnieździe jest otwór, ale po rozebraniu starego korka nie bardzo wiem po co. Mam wrażenie, że w pierwotnym położeniu dolny oring blokował przepływ płynu na powrocie z chlodnicy (mały przewód idący od chlodnicy do zbiorniczka) i dlatego wydostawal się na zewnątrz. Podejrzewałem ze może mam problem z upg ale testowałem obecność CO2 i wygląda że jest w porządku. Macie pomysł gdzie może być problem?