Skocz do zawartości

morhu

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia morhu

  1. Udało mi się znaleźć temat odnośnie regulacji, także zostało tylko zastosować w praktyce. Mam tylko pytanko odnośnie drugiej opcji obok transport mode mianowicie chodzi mi o Assemby mode do czego ona służy?
  2. Kolego poratował byś linkiem do tematu gdzie jest to opisane do e39 ? Nie mogę namierzyć, jedyne co znalazlem film na YouTube ale niestety bez ścieżki dźwiękowej i nie wiem co do czego, byłbym wdzięczny. Co do transport mode to jest u mnie wyłączony. Strasznie wysoko podnosi tył do góry i chciałem to wyregulować
  3. Okej spróbuję wyregulować tak jak mówisz i dam znać czy pomoglo
  4. Witam, mam pewien kłopot z rozbieżnością czujników poziomowania od nivo, mianowicie lewy i prawy fizycznie będąc w tym samym pozwoleniu pokazują skrajne wartości ( tak jak widać na zdjęciu) Aby to dobrze sprawdzić ściągnąłem ramiona obu czujników z mocowania wahacza i obserwowałem jak pracuja, sprawa wygląda tak, że ustawiając je w tej samej pozycji jeden pokazuje powiedzmy 0.5v a drugi już prawie 5v. Tu moje pytanie czy istnieje jakaś możliwość kalibracji bądź wyzerowania czujników tak aby oba zsynchronizować? Czy jest możliwość że czujniki są lewe/prawe i mam założone powiedzmy dwa takie same dla tego pokazują przeciwne wartości ? Po odpaleniu kompresor ciągle pompuje powietrze, auto idzie strasznie wysoko do góry, zaczalem nawet wyciągać bezpiecznik od kompresora co by przypadkiem nie rozwaliło któregoś z miechów. Dodam że numery na czujnikach pasują po nr Vin auta
  5. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Panowie chyba udało się wkoncu jako tako ogarnąć🙃 światła już reagują tak jak powinny na ruch czujnikiem, także można powiedzieć że temat świateł chyba załatwiony 👍 Co do nivo, to jeszcze nie do końca ogarniam jak powinno to dokładnie działać i jak to ma być ustawione w INPIE. Z tego co widziałem to można aktywować dwa tryby pracy oraz zostawić bez aktywacji. Zauważyłem że jak nie mam wybranego żadnego trybu błędu na desce nie ma, jak wybiorę jakiś pojawia się komunikat nivo nie aktywne. Ustawiałem wysokość obu stron na ten sam parametr ( mierzone miarka ) ale nie przyniosło to efektu. Zauważyłem że w inpie parametr jednego z czujników od inpy jest na "-" moze to kwestia kalibracji? Niestety nie miałem przyjemności korzystać ze sprawnego Nivo także nie bardzo wiem jak ma to być prawidłowo ustwione🤔będę starał się jakoś douczyć w tym temacie i może coś z tego wyjdzie 😀 Zapomniałem dodać, że po pierwszym odpaleniu auta kompresor Nivo sam się załączył i pracował do momentu wywalenia błędu na desce.
  6. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Panowie chyba coś się ruszyło w temacie, mianowicie, w między czasie zamówiłem drugi czujnik na prawa tylna stronę ( nivo i xenon) i postanowiłem że wepne go jeszcze na moim LCMie. No i bah... W INPIE w module LWR pojawiło się napiecie na obu czujnikach prawy tył i przód 🫣z deski zniknął błąd od nivo również opcja testu poziomowania lamp zaczęła działać w inpie, natomiast światła nie reagują po ruszaniu ramionami czujników czy to przedniego czy tylnego, a chyba powinny?🤔 Druga sprawa odnośnie samych silniczków ppoziomowania reflektorów, gdy podłączone są obie lampy to test zaraz po włączeniu lamp działa tylko w przelaczebiu włącznika swiatel z pozycji "0" na pozycję, bezpośrednio z "0" na mijania testu brak... Natomiast udało mi się ustalić że jak wypne kostkę która idzie do przetwornicy Xenon w lewej lampie to test już wykonuje się prawidłowo tzn po włączeniu świateł mijania, czyżby jakieś zwarcie ? Kolejna kwestia to to, że napięcie na czujnikach w module LWR w INPIE potrafi zniknąć, tzn pokazuje 0v na obu czujnikach ( tak jak to było wcześniej) ale po paru próbach wraca, nie wiem czemu tak się dzieję ( mimo to błąd nivo już nie powraca) . Także jakiś progres jest, ale jeszcze zostało coś do dopracowania, puki co auto stoi na kobyłkach ze względu prace przy czujnikach, dla tego nie sprawdzałem jeszcze działania nivo. Gdy będę miał trochę wi cej czasu to to zrobię
  7. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    W takim razie mam go, teraz tylko nauczyć się obsługi 🙂
  8. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Dzięki kolego. Najpierw muszę ogarnąć NCS bo niestety nie posiadam. Jak uda mi się go poprawie skonfigurować to zrobię tak jak pisałeś i odezwę się odnośnie samego kodowania. Jutro mi przyjdzie Pasoft to na weekendzie się coś pobawie. Do kodowania nie wystarczy? Musi być konkretnie NCS?
  9. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Okej, w takim razie nie będę podmieniał puki co LCM. Zamowię Pasoft'a , może w tym tygodniu jeszcze przyjdzie to po sprawdzam co jest ustawione
  10. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Czyli nawet jak LCM ma identyczny numer to bez kodowania nie ma sensu go podmieniać? Na LCM mam coś takiego Co do LWR to na jednym i drugim jest tak samo tzn nie wyłapuje błędów. Dzieje się również dziwna rzecz z testem reflektorów po włączeniu świateł, tzn test góra-dol robi się tylko gdy włączę z pozycji 0 na pozycję, gdy przełączę z 0 od razu na mijania test nie dziala
  11. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Po odłączeniu czujników inpa nie pokazuje błędu. Dodatkowo z przedniego prawego i tylnego prawego czujnika na 5 pinie zniknęło napięcie ... ( Na tylnym jest napięcie bodajże na pinie 6 tym od nivo) ale nawet po podaniu napięcia na krótko do pinu nr 5 pomimo że dochodzi do LWR inpa dalej nie widzi.. zamówiłem drugi LCM dam znać czy coś pomogło
  12. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Co do NCS to musiał bym znaleźć jakiegoś speca w okolicy, bo osobiście nigdy się tym nie bawiłem. Spróbuję jeszcze tak jak pisze Fuser odłączyć reflektory, potem czujnik i zobaczyć czy faktycznie pokaże błąd
  13. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Tak , po wejściu w LWR światła jak i podświetlenie zegarów się włącza
  14. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Kolego prawy tylny czujnik ma 6 kabli, ławy 3
  15. morhu

    Schemat wtyczki nivo e39

    Zgadza się ten lcm który sprawdziłeś czyli nr 61356961141 występował jako Ori w moim aucie po Vinie, ale tego który fizycznie aktualnie siedzi (ze zdj które wstawiłem) czyli nr 61356908468 już na realoem nie było nawet w nr zastępczych, dodam że ten który mam aktualnie to LCM III A , ten po wklepaniu nr Vin oraz nr zastępcze w katalogu to LCM IV. Tego który jest wsadzony obecnie u mnie realoem nawet nie widzi po numerze więc nie mogę nawet porównać czy występował on w E39. Zdarzały się takie przypadki że auto posiadało LCM III i był on zastępowalny LCM IV katalogowo ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.