Skocz do zawartości

Olo85

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d automat

Osiągnięcia Olo85

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Również witam i dziękuję za zainteresowanie się moim problemem jak i odpowiedź. Postaram się wykonać jeszcze parę testów na tej pompie, miedzy innymi taki jak napisałeś odnośnie zatkania wężyka przelewu. Bezpieczniki sprawdzone, sprawdzę tylko te cykniecie o którym mówisz. Na rezerwie nie jeździłem starałem się zawsze tankować przed zapaleniem się rezerwowego, a jak już się zapalił to max 4km były zrobione sporadycznie do stacji i lałem za stówkę lub dwie, nawet dużo nie jeździłem bo zaledwie 12km do pracy i z powrotem sporadycznie małe trasy do max 70km w jedną strone i na drugi dzień dopiero powrót więc nie było szans na przegrzanie się elementów pompy od paliwa. jak już napisałem w cześniejszym poście do kolegi yoshimura01 pompa była nowa założona z jakieś 30 tyśkm temu, dlatego też z automatu wykluczyłem ewentualną awarie tego podzespołu z jednym małym ale, może jakiś syf się tam przedostał kiedy wymieniałem filtr paliwa.... jedyne co mam stare i były dość dawno regenerowane to wtryski a raczej ten jeden wyjątkowy, sterujący i się tak zastanawiam czy przypadkiem on nie ma na to jakoś wpływu... niewiem po próbuję jeszcze i zobaczę co to da, jak się wyjaśni co mu dolega opiszę to w swoim poście, co i jak. Mam nadzieję że nie będe miał znów kolosalnyc kosztów a awaria jest z jakiegoś błacego powodu tzw pierdółka. Pozdrawiam.
  2. Dziękuję za wyjaśnienie działania mojego układu paliwa, trocę inaczej sobie je wyobrażałem i interpretowałem z szczątkowyc informacji różnyc postów. Filtr mam BOSC. Z tego co piszesz na temat zacierania się tłoczka przestawiacza kąta wtrysku nasuwa mi myśl która pojawiła się dużo wcześniej, lecz starałem się ją wykluczyć, że jak już ruszyłem ten filtr paliwa to mógł się dostać jakiś syf do tyc trobnyc elementów pompy i je zablokować? bo dalej nie mogę uwierzyć że nowiusieńka pompa która została zamontowana tak sama z siebie po około 30tyś km mogła paść, lub nawet jej elementy. defakto kiedy czyściłem układ paliwowy to jedynie tej pompy nie czyściłem, gdyż szukając informacji wiele osób ostrzega że to wyższa szkoła jazdy i lepiej samemu się za to nie brać jeżeli ma ona być w całości zdemontowana, ale jeżeli są z zewnątrz te podzespoły takie jak ten tłoczek, czy można to zdemontować w celu przeczyszczenia i zamontować z powrotem bez jakic kolwiek przeszkód lub szkody, czy lepiej się tego nie podejmować i zlecić to konkretnej osobie która się tym specjalizuje?
  3. Witam, zanim przejdę do pytań opiszę jakie czynności jak do tej pory wykonałem, by uniknąć zbędnyc pytań i odpowiedzi. W moim autku nastąpił problem z odpaleniem autka, zimą z letnim paliwem. Uporałem się z tym problemem mając parę innyc problemów które napotkałem. A mianowicie, wyczyściłem zbiornik paliwa i przewody bo miałem syf jak i filtra pompy w baku, zalałem świeżego paliwa, wymieniłem filtr i odpowietrzyłem cały układ. Auto normalnie odpalało i jeździło jeden miesiąc, po czym zgasło przy falującyc obrotac podczas jazdy, zaznaczę że poprzedni właściciel wymienił pompe vp44 na nową z jakieś 20tyś km temu. Auto odpala na plaka po czym gaśnie, nie mam wycieku paliwa i bąbelków powietrza w przeźroczystyc przewodac, pompa z baku dostarcza paliwa do kubka z filtrem, ale je przelewa z powrotem do baku zasysając paliwo z jednej komory do drugiej. I tu rodzi się pytanie, na jakiej zasadzie działa ten układ paliwa? czy pompka z baku ma wytworzyć początkowe ciśnienie w tym kubku z filtrem dla vp44 i je utrzymać? (Zrobiłem mały test nadając delikatne ciśnienie paliwa dla przewodu zasilającego vp44 pomijając ów kubek i auto wkońcu odpaliło po miesiącu zmagań) Czy możliwe jest że całym winowajcą tej sytuacji i braku ciśnienia w tym kubku może być ten okrągły element do którego są podłączone dwa przewody środkowe które idą od cłodnicy paliwa(powrót przelewu) a drugim paliwo z powrotem wraca do baku? czy ów (może) blaszka w tym elemencie kubka pełni rolę zaworu zwrotnego i uległa uszkodzeniu? z góry dziękuję za ewentualne sugestie i stuprocentowe pewne odpowiedzi. Przepraszam za brak jednej litery w pewnyc wyrazac, klawiatura się zbuntowała.
  4. Słuszna uwaga, przepraszam, jestem dosłownie laikiem w pisaniu na forum i w określaniu lub nazywaniu prawidłowo elementów auta. Co dokladnie mialem na myśli: bendix wyrzuca wirnik z zębatka raz i jest zazebione z kołem dwu masowym dopuki mam przekrecony kluczyk z pozycji kontrolek na start, a kiedy puszczam kluczyk bendix powraca na swoje miejsce. Bylem trochę przemeczony pracą i nie zwróciłem uwagi na małą blachostke otóż tloczek w elektro magnesie nie dociskal takiego mechanizmu plastikowego który (tak podejrzewam) zawierał dwa styki powodując dalszy przeplyw pradu. Prpblem wyeliminowany. Dodatkowo usunąłem pare innych usterek które mogly mi się później ujawnić.
  5. Aku jest w porządku. Spróbowałem na krótko podłączyć rozrusznik i kręci silnikiem jak szatan ale odpalić się nie da...
  6. Witam. Czytałem wiele tematów, ale żaden nie przybliża mnie do mojego problemu. Otóż w moim autku przeciekaly wtryski, odkrecajac je wszystko z ścieklo do cylindrów, próbując odpalić rozladowalem aku. Po ponownym naładowaniu aku autko odpalilo. Ale przez dwa dni mialem problem, przy pierwszym przekreceniu kluczyka automat rozrusznika skakał nie kręcił, za drugim przekreceniu normalnie odpalal. Po tych dwóch dniach autko się zbuntowalo i tylko automat rozrusznika się odzywa lecz nie kreci. Dodam ze rozrusznik jest ok nawet raz odpalila kiedy ściągnięty byl dolot powietrza i na tym koniec. Co moze być przyczyna takiego zachowania się autka, szukać przyczyny w skrzynce bezpiecznikow? Czy lepiej oddac do jakiegoś elektronika, bo wyglada to tak jakby komputer nie dawal sygnalu na rozrusznik
  7. Witam wszystkich forumowiczów. Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem e46 320d automat w którym się zakochałem i mam nadzieję że ta miłość się nie zmieni pomimo małych dolegliwości jakie ma znajdując wsparcie techniczne na tym forum z równie kochających swoje auta forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.