Skocz do zawartości

Pierchus

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    320XD e91 rocznik 2009
  • Lokalizacja
    Cieszyn/Kraków/Oslo

Osiągnięcia Pierchus

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, przepraszam ze się wtrącę. Mam takie pytanie na które ktoś może zna odpowiedz od razu i mnie oświeci: Czy istnieje taka możliwość, ze NIE MAM termostatu EGR? Zaskoczyło mnie to jak zdjąłem pokrywę silnika :) e91 320xd 2009rok
  2. moze nie tyle podnośnik, co kanał, albo jakiś najazd. Bedziesz musiał wejsc pod samochod. Sama wymiana czujnika trwa ok. 5minut, pod warunkiem ze masz pod ręką wszystkie potrzebne narzędzia:) Operacja szybka i łatwa
  3. juz sie dowiedziałem, gdyby ktoś tez miał taki dylemat: czujniki są inne w e39 niz w e46
  4. witam! czy czujnik cofania (ten montowany fabrycznie) podejdzie z e46 do e39??? padł jeden tylny, w serwisie zaśpiewali za niego 300zł, a na allegro znalazłem za 80zł.. tylko ze z e46. poradzi ktoś?? pozdrawiam
  5. ja tam nie miałem śrubki:) hmm.. ciekawe
  6. Witaj najpierw musisz wyjąć radio, pózniej jak spojrzysz od spodu na tą lukę, zobaczysz śrubki (z lewej i z prawej str) ktore masz odkręcić - wierz mi - bedziesz wiedział które:) intuicja ci podpowie. Jak je odkręcisz bedziesz mogł wyjąć kratkę:) gorzej ją pozniej włożyc spowrotem - ale oczywiscie da się :D powodzenia
  7. suwmiarkę w rękę i zmierzyć :) a jesli moglbym ci polecic jakas gałke, to: http://allegro.pl/item169094382_bmw_skora_podswietlana_galka_biegow_od_ss_.html sam zamowiłem taką i jestem zadowolony. Jakość pierwsza klasa! Do wyboru, do koloru:) A jak ładnie wygląda po zmroku... polecam
  8. dokładnie - tylko nie bój sie użyć siły, bo u mnie przynajmniej bardzo ciężko było ją zdjąć
  9. a tak BTW.. co to jest ta maglownica?:roll: tylko mi sie nie śmiać :cool2:
  10. a moze filtr przeciwpyłkowy jest juz stary, zapchany i skamieniały?? ->wymiana?
  11. yeap, u mnie zapala sie jak jest na połowie czerwonego
  12. a ile tego oleju miałoby wylecieć?? mniej więcej??? jesteś pewien ze to niegroźna operacja dla instalacji?? rozgrzać najpierw silnik i parownik?
  13. prawda w FEUVERT za wymiane filtra/filtru paliwa (e36 316i) chcieli 25zł.. niby tanio, ale DROGO!! zwazając na fakt ze roboty przy tym 5minut a jakby ktoś chciał kupić u nich taki filtr to zapłaci 85zł (i to Filtron) :shock: do bani - cała impreza kosztowałaby 110zł, kiedy wymieniając samemu mozna całość zamknąć w kwocie 60zł
  14. no nie wiem :8) moja 316 z M40 od kilku tankowań pali 15.6L/100km (LPG) co prawda.. w mieście, ale nie mam ciężkiej nogi, biegi zmieniam przy 2500/3000rpm, spoglądam na ekonomizer.. na prawde staram sie :D ale nic z tego.... pewnie coś padło, moze sonda czy coś. trzeba sprawdzić:)
  15. KOWAL: mam własnie tak, że kazdy bieg ciężko "wchodzi" za pierwszym razem. Na postoju sprawdzałem i przedstawia sie to tak: - wrzycam LUZ - sprzęgło + jedynka (ciężko) - LUZ - jedynka ( dosłownie jednym palcem) - LUZ - dwojka (cięzko) - LUZ - dwojka, znow tak lekko, ze da sie jednym palcem itd... rozumiem ze wlasnie chodzi o złe wysprzęglenie. Czy da się to jakoś ustawić/naprawić? Czy to początek końca sprzęgła i czeka mnie wqymiana?? :?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.