Skocz do zawartości

redy

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    czarne jest :-) 520d E61 LCI 2007

Osiągnięcia redy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej Wydaje mi się, że widziałem także sam tył ale mogę się mylić bo to dosyć leciwa sprawa jest :-D Najwięcej problemów miałem ze znalezieniem wtyczek które idą do przedniego i tylnego zderzaka ale udało mi się całą wiązkę PDC załatwić tej zimy co nie było łatwe. Prawdę powiedziawszy wszystko mam przygotowane do montażu ale z czasem trochę nie bardzo no i miejsca chwilowo nie mam na grzebanie. Plan jest aby to założyć w tym roku i zdać relacje :-D Z tego co pamiętam to 4 przewody są do tego potrzebne (+,-, i 2x kan bus) i wpinasz się w istniejącą już kostkę w bagażniku, i jeden bezpiecznik dodatkowy jeżeli zapragniesz :-) później tylko kodowanie i ma działać ... tyle teorii
  2. No i się chyba nie doczekamy :-( szkoda bo chciałem sobie podkręcić furaka :-( pozdro
  3. No ja czekam z niecierpliwością bo niby wszystko jasne ale zawsze jakieś wątpliwości, a nie mam zamiaru do serwisu w Norge fury prowadzić :duh: bo koszty :shock:
  4. Czyli w tym wypadku modul DDE ? dobrze wnioskuję? pozdro Marek
  5. Dzieki za odp. Powiedz mi jeszcze co oznacza dokładnie "zakodować cały samochód" ? dzięki Marek
  6. Witam Dawno się nie odzywałem ale już czas się zająć tematem. Aby usunąć redukcję mocy S843A trzeba ją usunąć z listy FA/VO. Zapisać nową listę FA/VO do CAS i LMA i zakodować cały samohód. Na koniec zaktualizować software DDE (Winkfp ?) A teraz pytania: 1. Czy to zadziała? 2. Czy do edycji FA/VO można użyć NCS-Expert'a? 3. Jak usuwać z listy ? jest tylko przycisk ADD (dodaj) 4. Gdzie znajdę instrukcję jak zaktualizować DDE przy użyciu WinKFP? pozdro Marek
  7. No ja także pytałem i pytałem ale chyba szybciej nauczę się sam z rysunków i opisów instalacji. Niestety wiązki gotowej nie znajdziesz gdyż jest "związana" z instalacją oryginalną samochodu (to z własnych googlowań zauważyłem) ale nie jest to jakiś problem gdyż potrzebujesz jedynie wtyczkę (X300-do modułu PDC) i 4 przewody (pin1-zasilanie z bezp.F69, pin2-CAN-bus connector, pin6-ground/masa, pin8-CAN-bus connector). Jeszcze nie wiem dokładnie gdzie to wpiąć w instalację ale to gdzieś po prawej stronie w bagażniku. Jak się dowiem to dam znać, ale wydaje mi się że to jakaś wtyczka będzie. Taaa trzeba zrobić tę wiązkę samemu i dodać do VO (zakodować), a poza tym trzeba jeszcze wiązkę do przedniego zderzaka doprowadzić z wtyczką (której jeszcze nie mam). zakładają mi właśnie przedni zderzak z PDC a resztę będę dokładał sam (no chyba że mi ktoś w tył przyłoży i ubezpieczalnia mi PDC założy :-D)
  8. Czołem Zabrałem się właśnie za PDC w e61 LCI i tak przy okazji znalazłem w wyposażeniu taki oto "kwiatek" S843A - redukcja mocy. Można toto jakoś usunąć aby nieco więcej koni przybyło? Według WebETK powinienem mieć 163HK a w dokumentach widnieje 150HK czyżby to jakiś kastrat był? Drugie pytanko odnośnie programowania pdc i tego przycisku na konsoli środkowej, czy po wymianie z podwójnego przycisku (otwarcie bagażnika/grzanie tyłka) )na ten właściwy (PDC/grzanie tyłka) trzeba coś dokodować i jak to jest ze zmianą VIN w module PDC który zakupiłem (używany)? I jeszcze jedno wie ktoś jakie wtyczki potrzebuję aby wiązkę PDC zmajstrować (od przedniej i tylnej wiązki do modułu wtyczki przy module już posiadam) Pozdro Marek
  9. Jeżeli chodzi o zderzak to raczej żaden problem i koszt! Jednakże zawsze lepiej jak parę złotych zostanie w kieszeni, więc zacznę od wiercenia w odpowiednich miejscach (mam drugi egzemplarz na wzór) a czujniki mam z gniazdami więc wystarczy dobrze zamocować gniazda i będzie gitara. Bardziej nurtuje mnie pytanie odnośnie przycisków na konsoli środkowej i gdzie wpiąć wiązkę od PDC ??? pozdro Marek
  10. Cześć Właśnie zabieram się do kompletowania części aby dorzucić oryginalne PDC do mojej e61 lci, jak na razie posiadam moduł i czekam na wiązki przedniego i tylnego zderzaka. Potrzebuję chyba jeszcze włącznik z PDC na konsoli środkowej, który powinien być razem z grzaniem fotela. To jest mój: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/534df7913813.jpg Taki zamierzam wstawić: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f7b2b92679fd.jpg 1.Pytanie czy mogę ten włącznik wymienić na dwu przyciskowy ale zamiast otwierania tylnej klapy byłby włącznik PDC? 2.Jak całą instalację (moduł PDC) podłączyć pod D-CAN? Wyczytałem gdzieś na zagranicznym forum, że potrzebny PDC modification cable set o nr "61 12 0303064" gdzie to dostać i gdzie wetknąć ten drugi koniec? 3.Którędy wiązki prowadzić aby nie było problemów w przyszłości. Dodam, że do styropianowej wytłoczki nie dochodzą żadne wolne przewody :-( Zderzaki zamierzam zachować stare więc będzie trochę wiercenia :-) Z góry dziękuję Marek
  11. Hej Chłopaki ... i Dziewczyny (jeżeli są jakieś) Mój pierwszy post na Forum więc witam wszystkich serdecznie. Właśnie zabieram się do kompletowania części aby dorzucić oryginalne PDC do mojej e61 lci , jak na razie posiadam moduł i czekam na wiązki przedniego i tylnego zderzaka. potrzebuję chyba jeszcze włącznik z PDC na konsoli środkowej, który powinien być razem z grzaniem fotela. To jest mój: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/534df7913813.jpg Taki zamierzam wstawić: http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f7b2b92679fd.jpg 1.Pytanie czy mogę ten włącznik wymienić na dwu przyciskowy ale zamiast otwierania tylnej klapy byłby włącznik PDC? 2.Jak całą instalację (moduł PDC) podłączyć pod D-CAN, wyczytałem gdzieś na zagranicznym forum, że potrzebny PDC modification cable set o nr "61 12 0303064" gdzie to dostać? 3.W którym miejscu i którędy wiązki prowadzić aby nie było problemów w przyszłości. Dodam, że do styropianowej wytłoczki nie dochodzą żadne wolne przewody :-( Z góry dziękuję Marek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.