Skocz do zawartości

bercik007

Zarejestrowani
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528i & e39 530d

Osiągnięcia bercik007

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z połączeniem się ze sterownikiem silnika w e34 m50b20 na vanosie (1995). Posiadam interfejs na usb i bez problemu łączę się za pomoca disa v44 oraz inpy (4.4.7 oraz 5.02) z innymi modułami (airbag itp.), ale niestety nie mogę połączyć się z silnikiem. W disie oczywiście fister + vm off, lecz w przypadku próby połączenia się ze sterownikiem silnika dis wywala info o ewentualnym zmostkowaniu pinów 17 i 20 - niestety w moim gnieździe obd pin 17 jest pusty. Czy jest jakaś możliwość połączyć się ze sterownikiem czy zostaje tylko interfejs na rs232?
  2. Parę kropel wyleci o ile nie będziesz włączał zapłonu. Przy wyjmowaniu uważaj żeby śrubki Ci nigdzie nie wypadły bo ja się trochę namęczyłem ze zlokalizowaniem jednej :wink:
  3. Trzeba zrzucić kolektor dolotowy, pompa cr znajduje się obok pompy wspomagania, regulator jest z tyłu pompy (dojdziesz po kablu i wtyczce). Myślę, że w Twoim przypadku warto podpiąć inpę i sprawdzić ciśnienie na pompie progowej - to by wiele pomogło ;) Warto też sprawdzić jakie pokazuje ciśnienie na szynie przy takim przyspieszaniu
  4. Sprawa rozwiązana - okazało, że uszkodzone są oringi na regulatorze pompy: https://zapodaj.net/7370921985f4c.jpg.html
  5. Dzięki za pomoc. Jutro zamawiam zawór i mam nadzieję, że będzie po sprawie :D
  6. Chodziła ok 2 minut i wyniki jak poniżej: https://zapodaj.net/2e055af9df690.jpg.html Najbardziej zastanawia mnie to że ciśnienie przy rozruchu jest na tak niskim poziomie.
  7. Witam. Posiadam e39 530d 193km. Ostatnio nastąpiła w niej usterka, a mianowicie nagle przestała odpalać. Odpala jedynie z plaka - a jak już odpali to ma moc, nie muli i chodzi wzorowo. Po prostu nie ma opcji żeby odpaliła bez "wspomagacza" nawet na ciepłym silniku. Wykonałem diagnozę inpą i pokazał się błąd zbyt niskiego ciśnienia paliwa na szynie: 2550 Raildruckueberwachung im Start Error frequency : 6 Logistic counter: 39 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 199.80 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.76 bar Einspritzmenge 28.16 mm^3 Raildruck 24.10 bar Fehler aufgetreten bei 282740.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 224.78 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.73 bar Einspritzmenge 27.65 mm^3 Raildruck 18.07 bar Fehler aufgetreten bei 282740.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 474.53 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.82 bar Einspritzmenge 25.09 mm^3 Raildruck 60.24 bar Fehler aufgetreten bei 282740.00 km Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler Kein Raildruckaufbau Errorcode: 09 F6 27 06 78 10 08 EB 37 04 6E 72 10 09 E9 36 03 6E 72 10 13 EF 31 0A 6E ------------------------------------------------------------- Domniemam, że ciśnienie na szynie jest zbyt niskie, żeby mogła odpalić. Przy kręceniu ciśnienie na szynie wynosi czasami 20, czasami 60bar. Gdy już odpali (z plaka) to ciśnienie na szynie jest prawidłowe - ok. 340 barów na wolnych obrotach dochodzące do 600barów po przegazówce, a więc moim zdaniem są to prawidłowe wartości i można wykluczyć (?) pompę cr. Test przelewowy wtrysków wykonałem i wyszedł w porządku. Podejrzewam regulator ciśnienia paliwa pompy cr (na niego stawiam) lub czujnik ciśnienia na szynie, lecz czy w przypadku awarii czujnika ciśnienia na szynie wskazania ciśnienia nie byłyby przekłamane? Progówka daje cały czas sztywno 4 bary, filtr paliwa wymieniony. Chciałbym sprawdzić jak regulator cisnienia na pompie cr się zachowuje podczas rozruchu i pracy w disie, ale niestety mam problem z prawidłową instalacją - myślę, zę to mogłoby rozwiać wątpliwośći. Może ktoś miał podobny przypadek? Pozdrawiam
  8. Witam. Chciałbym zadać pytanie dotyczące modułu komfortu. Wczoraj wyjąłem moduł komfortu i co dziwnie jest to moduł LOW. Zdziwiło mnie to, ponieważ mam bogate wyposażenie(zegary high), lecz wszystko działa. Mam problem za to z wariujacymi zegarami , zapalajacymi sie na chwile swiatlami stop po zgaszeniu oraz rozładowującym się akumulatorem. Film: Czy to moze byc z powodu modułu komfortu? Co najlepsze wklepałem jego numer w realoem i wychodzi na to, ze nie moze znalezc takiej czesci.. Jego nr 61358378635 Pozdrawiam
  9. Tak, odpinałem. Bez zmian
  10. Odświeżam temat, niestety problem dalej nie ustępuje. Przekodowałem do ustawien fabrycznych gm3, lcm oraz ike. Niestety nic to nie dało. Prąd po uśpieniu wynosi 0,01A, ale wystarczy ze postoi przez noc i kasuje sie licznik przebiegu kilometrow. Alternator po wymianie szczotek, ładuje pod pelnym obciążeniem 13,7V bez 14,1V. Nie wiem czy ten alternator nie jest za mały, ponieważ mam praktycznie full wyposazenie (grzane dupy, xenon, elektryczne siedzenia, tv, lusterka skladane, roleta, navi itd) a alternator tylko 90A. Akumulator był sprawdzany testerem i sprawnosc ma na poziomie 94%. Po zgaszeniu światła stopu zapalaja sie na chwile i zegary wariuja tak jak na filmie: Nie mam pojęcia co to moze byc... Moduł lcm zmienialem i nic to nie dało.. Moze ktoś miał podobny przypadek? Pozdrawiam!
  11. A co sądzicie o tym, ze po wyłaczeniu załonu zapalaja sie swiatła stop na jakies dwie sekundy? Coś z LCM? Moze to tez ma jakis zwiazek z tym ze aku pada :?
  12. Właśnie też mnie to dziwi, ze przy tak małym poborze prądu aku potrafi przez noc sie rozładować. Akumulator Boscha, kupiony 1,5 roku. Na innym zdrowym aku to samo. Sugerujecie odłączenie jeża? Apropo testu zegarow to ile bym nie trzymał prawego przycisku to i tak cos nie dziala.
  13. Dokładnie tak. Zapomnialem dodac, ze nie moge zrobic zadnych testow przez przyciski przy zegarach, bo gdy wciskam prawy przycisk to na wylaczonym zaplonie nic sie nie dzieje, dopiero gdy przekrece kluczyk w 1 pozycje to pokazuje sie komunikat "CHECK CONTROL OK". Moze to tez ma cos z tym wspolnego?
  14. Witam, mam problem ze swoją piątką. A mianowicie cos pozera (?) prad do takiego stopnia ze po nocy auto nie jest w stanie odpalic i musze odpinac kleme na noc. Ładowanie na aku wynosi 13,9V. Po 20 minutach zamknieciu auta napiecie na aku spada do 12,5V. Odrazu po zamknieciu auta amperomierz wskazal pobor pradu na poziomie 2,1A, po 5 minutach spadł do 0,58A, a po uspieniu (ok. 15minutach) 0,02A czyli w normie. Lampka w schowku gasnie po 15 minutach. Klema pirotechniczna sprawdzana, ok. Sprawdzalem inpa i znalazlem takie bledy: https://zapodaj.net/584f6e9d7465a.jpg.html https://zapodaj.net/2a331b578d156.jpg.html https://zapodaj.net/7c62979914b1a.jpg.html Błąd 15, 40, 164,165 i 166 rozszyfrowalem, lecz czego dotyczy blad 148? Dodam ,ze po zgaszeniu samochodu i wyjeciu kluczykow ze stacyjki na jakies dwie sekundy zapalaja sie swiatła stopu. Prosze o pomoc.
  15. bercik007

    INPA do E39

    To od razu i ja zapytam. Który interfejs lepiej wybrać? Gniazdo 20pin. 1. http://allegro.pl/tester-interfejs-do-bmw-inpa-vag-obd2-usb-e46-e39-i5132145494.html?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_campaign=alluserscro 2. http://allegro.pl/tester-interfejs-do-bmw-inpa-obd2-usb-e46-e39-e60-i5732042370.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.