Skocz do zawartości

lajcikk

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M54B22 1998

Osiągnięcia lajcikk

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zamykałem i otwierałem auto, to było pierwsze co mi przyszło na myśl, kilkukrotnie tak zrobiłem nawet :( Pompka paliwa działa, bo otworzyłem kanapę i ściągnąłem pokrywę tak żeby wiązka pokazała się na wierzchu, coby z środka, z kabiny usłyszeć pompkę i pompka normalnie chodzi. Na gazie awaryjnie też nie odpala w sumie, więc prawdę mówiąc wątpię, że to pompka :( A jeśli immo szwankuje to będzie auto normalnie kręciło? Nie powinna zapalić się jakaś dodatkowa dioda na desce, lub w ogóle odciąć nawet kręcenie silnika? @EDIT Nie wiem jak to się stało, okazało się że auto teraz odpaliło. Było całą noc zamknięte, otworzyliśmy z kluczyka i... odpaliło. Nie mam pojęcia co to mogło być, ale dziwne rzeczy się dzieją widzę. :cool2:
  2. Świece i cewki dzisiaj będą sprawdzone, ale świeczki to byłaby niemożliwość, bo mają przejechane w porywach z 5tkm. A na zapowietrzony układ jaka byłaby rada? I jaka jest jego ewentualna przyczyna?
  3. Kontrolki są takie jakie były na codzień. Po podłączeniu pod kompa było standardowo, sonda i airbag :P
  4. Dolałem jeszcze 5L z bańki jak tylko przyjechałem, wskazówka stoi tak, że zawsze na takiej ilości szło przejechać jeszcze ze 150km. Samochód wjechał o własnych siłach do garażu, a na polerkę trzeba go było wypchnąć... :duh: Właśnie rzecz w tym, że na gazie TEŻ odpalić nie chce, więc odpalanie z plaka odpuszczam :P Silnik kręci zdrowo, więc nie wiem czego to może być przyczyna, nigdy nie miałem wcześniej takiego problemu...
  5. Witajcie! Oddałem samochód do lakiernika zaufanego, więc zakładam, że nic nie było grzebane, bo sam z resztą normalnie do garażu autem wjechał i było cacy. Problem był taki, że żeby autem wyjechać z garażu to pojawił się problem. :duh: Byłem spojrzeć, pomyślałem, że może pompa paliwa się popsuła, no ale pompka działa... Pomyślałem, że może rzeczywiście coś z układem od benzyny, więc odpalamy w trybie awaryjnym z LPG i... nic... Autko kręci ładnie, rozrusznik działa pięknie, ale odpalić za cholerę nie chce. Co może być nie tak? Świeczki wymieniane były jakieś 2-3 miesiące temu na komplet dedykowanych NGK. Za wszelką pomoc dzięki! :D
  6. Świetny projekt! Będę śledził i nie mogę się doczekać jak wrzucisz jakieś fotki jak będzie całość wyglądała. :norty: Powodzenia! :cool2:
  7. Bardzo przyjemny turas, będę zaglądał! :) Co do tego z dziewczyną... Skąd ja to znam! :cool2:
  8. Zdecydowałem się założyć temat, bo nie mogę znaleźć jednej i ostatecznej odpowiedzi na moje pytanie. Szukałem na forum, natrafiałem na tematy związane ze wzmacniaczami, ale nie było nigdzie powiedziane od A do Z jak to ma być łopatologicznie. :( Mam wzmacniacz, tubę i chcę je podłączyć pod ori radio blaupunkta w E46 (wersja Business CD). Zakupiłem konwerter sygnału RCA, coś w podobie do tego: http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/53/40/64/73/5340647397 I teraz moje pytanie, bo nigdy wcześniej nie podłączałem wzmacniacza :P Jakie kable, gdzie i do czego? Z czego wyprowadzić remote do wzmacniacza? Gdzie wlutować się konwerterem RCA? (konwerter ma po prostu kable podzielone na zasadzie lewy/prawy +/- i output na L/R). I jeszcze jedno: czy od głośników muszę ciągnąć jakieś kable? Czy wlutowanie się konwerterem + podłączenie czinczy do konwertera i do wzmacniacza wystarczy? Mój wzmacniacz to Lanzar HTG244, mam tubę z Infinity Kappą w środku i chciałem żeby to jakoś zagrało, a co się okazało... Wyjąłem schowek na okulary pod klimatronikiem a tam? Czincze! I pod kanapą tylną siedzą te czincze. Jeśli podłączenie ograniczałoby się do wlutowania konwertera w radio, podpięcia czinczy, doprowadzenia zasilania i masy do wzmaka to byłoby miodzio, bo to przyjemność a nie robota. Jednak co z tymi wszystkimi wejściami we wzmaku, bo na chłopski rozum chinchami sygnał do wzmaka wchodzi, następuje wzmocnienie sygnału i sygnał wychodzi wzmocniony na głosniki, ale... jak je wpiąć tam? trzeba kable od głosników z przodu ciągnąć? :O Chodzi mi o wejścia takie jak na obrazku (model wzmacniacza tylko poglądowy żeby pokazać o co mi chodzi): http://c2n.me/3iGNLxH.jpg I gdzie tu suba w tym wszystkim też? Liczę na wyrozumiałość i waszą pomoc! :cool2:
  9. Postaram się to podłączyć i mam nadzieję, że się uda bo prawdę mówiąc to te rosnące obroty doprowadzają mnie do szału już :D. Pół roku takiej jazdy to zdecydowanie za długo! Co do tego jak robią obejście tego: http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=879399 A z tego co się dowiedziałem to u mnie kabelek, który nie jest podłączony to... zasilanie :duh: Pierwszy z lewej to masa, środkowy DME, ostatni to "+". Jak tylko znajdę wolną chwilę to będę kombinował, trzymaj kciuki Buckey :cool2: @edit. Podlaczone i chyba działa :) Przetestuje inpa jeszcze ale powinno być ok, bo obroty juz spadają normalnie! :)
  10. Ja swoją przepływkę sprawdzałem w ten sposób (nie wiem czy prawidłowy): Jechałem ok. 60-70km/h, wrzucałem 4 bieg i gaz do podłogi wciskasz. Ekonomizer powinien wychylić się na maksymalną wartość :)
  11. Buckey - niestety podczas jazdy tak jakby przestaje to działać i wraca w inpie na pozycję ON Jestem na 90% pewien, że mój problem to dokładnie wina tego czujnika, silnik cyka jak w zegarku, zrobione jest dosłownie WSZYSTKO na tą chwilę, a obroty nadal nie spadają. Zrobiłem dziś zdjęcie swojej wtyczki, mógłbyś rzucić okiem? Te dwa kabelki które tutaj widać idą jak mniemam od kompa, a trzeci?? :roll: http://c2n.me/3gz57cv.jpg Powiedz mi, jeśli podłączasz czujnik sprzęgła to problemy z podbijaniem obrotów i nie spadaniem obrotów podczas jazdy ustają, prawda? A co do tego wymuszenia OFF'a na stałe - chciałem wymusić to i zostawić w tej pozycji, bo najprawdopodobniej ciągle byłby sygnał wciśniętego sprzęgła w kompie, więc nie powinno wtedy być problemu z podbijaniem obrotów, no ale... to tylko na postoju działało chwilkę nie wiedzieć czemu :mad2:
  12. Sajmon_D: Jak będziesz chciał porównać dźwięk to wal na PW, bo jestem z bliskich okolic Łodzi :) Po filmiku ciężko powiedzieć, bo te dźwięki są mocno zniekształcone :P
  13. Cześć Buckey! Pisałem pod Twoim filmikiem na YouTube i teraz jestem już chyba pewien, że w moim M54 podbija obroty przez niedziałający czujnik sprzęgła... Masz może jakiś schemat, albo zrobiłbyś fotkę jak podłączyć kabelki? Bo mam sam czujnik wyciągnięty z jeżdżącego i działającego samochodu wraz z pedałem sprzęgła, które ma miejsce na ten czujnik, ale nie mogę podłączyć tego tak, aby położenie clutch switch w inpie zmieniało się ON/OFF wraz z wciśnięciem sprzęgła :(. (Kiedy zwieram kabelki "na krótko", to zmienia się na stałe pozycja sprzęgła w INPIE, no ale to nie o to nam chodzi ;) )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.