Dodam jeszcze co wymieniłem i co zrobiłem bo nie pisałem wcześniej na tym forum. Więc tak próba dymu była, szczelność 100%, kompresja wzorowa, odma kpl . z przewodami nowa Ori, świece NGK nowe, sprzęgło z dwumasą nowe LUK, czujniki wałków nowe Ori, przepływomierz nowy VDO, krokowy podmieniany na inny i czyszczony, uszczelki kolektora, pokrywy zaworów, oringi grzebienia i wtrysków, oring bagnetu wszystko z ASO, filtr paliwa nowy i ciśnienie paliwa mierzone-wzorowe, uszczelki vanosów zrobione, zaworek odpowietrzania zbiornika sprawdzony, korekty krótkie wahają się około 1% a długie są na minus w granicach 3-4%.
Zaczynam już wątpić w to czy to może dobrze jeździć czy nie. Szkoda, że nie da się cofnąć o 20lat i sprawdzić jak jeździło nowe.
Napewno jeszcze o czymś zapomniałem co zrobiłem lub wymieniłem ale walczę z tym już prawie 3 lata.