Skocz do zawartości

MarceL523

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 523i 1996

Osiągnięcia MarceL523

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. no właśnie komuś chyba się spodobała i jej nie ma dlatego pytam :)
  2. Witam Mam pytanko i liczę tutaj na wszelkie sugestie bardziej obytych z tym cudeńkiem i tych którzy mieli już przyjemność jazdy w zimie :) Obecnie w samochodzie mam lato 225/55/16 Co proponujecie na zimę ?? Z góry dzięki
  3. MarceL523

    Kontrolka ładowania

    No powiem wam że coś w tym moze być Kontrolka świeci się w całym zakresie obrotów a co do tego czujnika to teraz bardzo prawdopodobne mi sie to wydaje bo kłopoty się zaczęły w czasie jazdy w dość dużej ulewie wtedy zaczeła się palić i do dziś nie zgasła także zaraz w poniedziałek zaczne od tego A osłony pod spodem rzeczywiście nie ma Dzięki wielkie Pozdrawiam
  4. MarceL523

    Kontrolka ładowania

    regulator funkiel nówka więc myśle że jest oki kabelek rzeczywiście sprawdze a czy wiesz może co jeszcze podlega pod bezpiecznik f15 bo tu gdzies wyczytałem ze taż nawet czujnik oleju :roll:
  5. MarceL523

    Kontrolka ładowania

    niestety nie wiem nie miałem możliwości zwiekszenia obrotów ponieważ sam to mierzyłem ale na zapalonym silniku na wolnych obrotach ma ok. 14
  6. MarceL523

    Kontrolka ładowania

    Witam posiadam samochód bmw e39 96r. 523i Od kilku dni mam problem z niechcącą zgasnąć kontrolką ładowania Nie pomogła wymiana regulatora a ładowania mierzone zarówno na alternatorze jak i na kablach przy aku wynisi 14.2 - 14.4 także książkowe CO zauważyłem że mam przepalony bezpiecznik numer 15 i szybko go wymieniłem a to co się stało to jeszcze szybciej sie znowu spalił :D Czy może ktoś wie co może być powodem przepalającego się bezpiecznika i czy ten własnie bezpiecznik odpowiada za to że cały czas pali się kontrolka ładowania ? Z góry dzięki za podpowiedzi Pozdrawiam viewtopic.php?f=72&t=117890
  7. Witam Posiadam od niedawna bmw e39 96r. 523i W dniu wczorajszym wymieniłem stare orginalne radio jakie było w samochodzie na nowe standardowe stosując ramkę Nowe radio standardowa kostka czyli plus pamięć minus oraz 8 przewodów na głośniki Radio działa poprawnie natomiast nie działa kilka rzeczy związanych z deską roździelczą a mianowicie: Nie wyświetlają się kontrolki od kierunkowskazów jak i awaryjnych (kierunki działają jednak nie ma charakterystycznego "pykania" w desce ani zielonych strzałek Druga rzecz która nie działa to obrazek samochodu który sie wyświetlał na desce rozdzielczej pokazujący miedzy innymi otwarte drzwi czy kończący się płyn w spryskiwaczu Zauważyłem że przy starym radiu do radia dochodziło więcej kabelków które nie zostały przezemnie podpięte pod nowe Pytanie moje czy nie podpięcie tych właśnie pozostałych kabelków mogło się przyczynić do tych braków w desce czy przyczyna leży gdzie indziej i to tylko zbieg okoliczności ??? Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam[/b p.s może ma ktoś schemat kostki wychodzącej z orginalnego radia bmw ? może bym doszedł co znaczyły te kable których nie podpąłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.