Skocz do zawartości

bora666

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e46 318i 143km 2003rok

Osiągnięcia bora666

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam wszystkich widzę że ten temat myszkowania ciągnie się już od jakiegoś czasu a nikt tak naprawdę nie napisał przyczyny dlaczego tak może być .piszę ponieważ rozwiązałem ten problem u mnie wymiana wachaczy przednich nie pomogła tylko ZBIEŻNOŚĆ KOMPLETNA GEOMETRIA która wyszła po ustawieniu jak należy dopiero w drugim warsztacie auto jest pewne i sztywne szok!!!! ale oczywiście wcześniej byłem na szarpakach ,zero luzów wszystko było perfekt pan który był sprawdził również zbieżność wszystko było w normie dziwne ,ale mimo to wszystko było ustawiane od nowa i tu był pies pogrzebany!!!!!!!!!!!!! moje felgi to 16 cali opony 205/55 goodyear najlepsze że na zimowych 15 felga 195/65 myszkowania nie było jeśli ktoś sobie z kolegów życzy mam wydruk mogę wstawić(przesłać) pozdrawiam wszystkich
  2. to prawda u mnie było podobnie gdy było zimno te stuki zanikały ale gdy olej się nagrzał wtedy było słychać skrzynie jak i dyfer
  3. nie miałem szarpania przy zmianie biegów tylko same stuki metaliczne mój model e46 318i 143km 2003rok 188 tys km opisz kolego nieco dokładniej temat bo ciężko stwierdzić gdy jest tak mało info. jaki masz silnik diesel czy benzyna szarpnięcia mogą być też winą świec jeśli masz silnik benzynowy bo raczej łącznik elastyczny wału to to nie jest bo nic nie piszesz o wibracjach podczas przyśpieszania
  4. ale pamiętajcie nie ma co się załamywać koszt wymiany skrzyni i dyfra nie jest wielki to około 700-800zł zacznijcie od tego mi pomogło !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skrzynia do sprawdzenia filmik załączyłem luz nie dopuszczalny ,przy dobrej skrzyni nie ma tego klik klik dyfer tez można sprawdzić czy ma luzy jak juz jest zrzucony pisze to aby wam oszczędzić niepotrzebnych wydatków i pamiętajcie gdy piszecie posty piszcie też co pomogło to dla naszych kolegów którzy mają takie problemy i nie potrafią sobie poradzić z tym
  5. witam wszystkich zapoznałem się z tym postem od początku do końca !!!! ,,,,tez niestety troszkę się z tym nawalczyłem i diagnoza nie jest taka prosta jak by komuś się wydawało dlatego większość mechaników a raczej 99% legnie od razu mają po prostu zbyt małą wiedzę na temat tylnych napędów w naszych E46 ,niestety ich wiedza skończyła się na polonezach z tylnym napędem :)jak jeden z kolegów napisał w większości naszych aut problem niestety występuje ale to nie jest normalne!!!!jak twierza mechanicy i że mozna jezdzić dalej ...jest to w większości przypadków wina nie jednego elementu i dlatego nikt tego nie potrafi zdjagnozować na 100% !!!!!!!!!!!!!! wiec DWUMAS I SPRZEGŁO nie SĄ ZA TO odpowiedzialne za tkz. klik klik przy zmianie biegu z 1 na 2 lub po gwałtownym puszczenia gazu na 2ce jak zostało to opisane przy wyższych biegach problem nie występuje .. NR 1 .......skrzynia a dokładnie luz na wałku w skrzyni można to łatwo sprawdzić na kanale zamieszczam link tak ma nie być jest to nie dopuszczalny luz na wałku w skrzyni ,sprawdzic mozna ...wrzuć 1ke i strzelaj ze sprzęgła szybkimi ruchami wtedy słychać nasze klik klik (metaliczny dzwięk)oczywiście jedna osoba w kanale przykłada ucho do skrzyni!!!!!!!!!!!!! NIESTETY TEN LUZ NIE WYMIENIONY W PORĘ POWODUJE NASTEPNY ..NASZCZEŚCIE SKRZYNIE KUPIŁEM NA ALEGRO ZA 200ZŁ DO BMW SA TANIE TO PLUS BO NIBY NIE SIADAJĄ . NR 2...... DYFER NIESTETY można sprawdzić TYLKO WYCIĄGAJĄC GO , gdy zębatki nie będą popękane masz szczescie NR 3...... półosie zaniedbane wczesniej luzy dały we znaki naszym pólosiom mozna sprawdzić złap bardzo mocno reką za nia i staraj się krecic wokól wlasnej osi i znowu mamy klik klik nasze kochane SŁYSZALNE RÓWNIEŻ PODCZAS STRZELANIA ZE SPRZĘGŁA JAK OPISAŁEM POWYŻEJ NR 4... podpora walu jak i łącznik elastyczny nie mają z tym nic wspólnego SĄ INNE OBIAWY!!!!!
  6. dziękuje kolego za radę dziś tak zrobię i jutro sprawdzę czy są jakieś efekty
  7. jutro od rana otworzę maskę i postaram się zlokalizować skąd dobiega ten pisk ale dla mnie jest dzwiek paska klinowego ,identyczny jak sąsiadka odpala swego opla tyle że u niej jest o wiele bardziej przerażający i dłuższy,, a u mnie zaledwie kilka sekund!!
  8. zapomniałem dodać że pasek nowy napinacz też
  9. witam posiadam bmw e46 318i 143km ,tez występuje u mnie poranny pisk około dwie trzy sekundy i cichnie ,dzieje się to tylko!!!!!!!!!!!!! wtedy jak samochód jest wystudzony po nocy!!!!!!!!to co zaobserwowałem że gdy samochód stoi cała noc w garażu zupełna cisza!!trochę to dziwne widocznie wpływ ma na to wilgoć na pasku,czy wiecie co z tym można zrobić???????????proszę o odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.