Skocz do zawartości

driversx

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    435D F33 x-drive Individual Luxury 2014 N57Z

Osiągnięcia driversx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam a korzystał ktoś z oferty: AUTOS SILNIKI Św. Franciszka 28 93-479 Łódź Regenerowane kolektory ssące https://allegro.pl/oferta/wzmocniony-kolektor-ssacy-bmw-3-0d-n57-11617811909-9416742300# ?? W zasadzie sprzedawają w ramach wymiany na całą Europe kolektory również wzmacniane z anodowanego aluminium lotniczego (w zasadzie jeden element regulujący) W Polsce jako że wymiana jest od AS co kolwiek to znaczy a w Niemczech jako PMG również nie mam pojęcia co to znaczy https://www.ebay.de/itm/263166455500 Czy lepiej poprostu kupić zamiennik lub oryginał tyle ze w niemczech 1000Euro ale to i tak taniej jak w polsce. W polsce z tego co widziałęm 5230zł
  2. Przy 160 000 tysiącach guzik się wytarł. Ale używam go non stop. W zasadzie się naderwał a później już tak samo wyszło :roll: Właśnie znalazłem na aliexpress za 10$ z przesyłka US $6.17 35%OFF | Car Steering Wheel Left Right Control Knob Button F-Chassis M Sport Version For BMW 1 2 3 4 5 6 Series X1 X2 X3 X4 X5 X6 X5M X6M https://a.aliexpress.com/_mrj3Ef1 Zaraz jak przyjedzie spróbuję go wymienić.
  3. Witam a jaki olej do 435d silnik N57Z przebieg 150000. 60% miasto dynamicznie krótkie odcinki. 40% trasa odcinki po 1000km maksymalna prędkość. :norty: Zależy mi na najwyższej jakości może do tego płukanka jeśli jest zalecana. W serwisie zalali mi 0w30 ll04 wcześniej był 5w30 castrol. Mam dostęp do produktów z Niemiec
  4. Witam niestety nie udało mi się do tej pory znaleźć powodu dlaczego kierownica chodzi ciężej. Miał ktoś podobny problem? Czy jest możliwe że mechanik cos źle poskładał. W ostatnim czasie dodatkowo nie pokoi mnie kolumna kierownicza. Gdy jadę np 20km/h i gdy kierownica jest prosto delikatnie kręcąc w prawo i w lewo mozna wyczuc tak jak by przerwe / luz. Wcześniej tego nie było. :?
  5. Witam. Pewnie już tam zmontowałeś zawias. Ja osobiście bym raczej nie ryzykowa w końcu producent tak to przewidział. W maju założyłem sprężyny h&r -30/30 w 435d xd z adaptacyjnym zawieszeniem i jest rewelacja. Świetnie wygląda zero efektu Kozy. W rzeczywistości poszło z przodu -30 a tyl - 15. Zrobiłem juz 20k km i wszystko wporzadku nic się nie dzieje. W kraju w którym przebywam nie dostał bym przeglądu gdyby były np od RWD. Prowadzenie tez rewelacja wcześniej tragedia za miekko szczególnie na autostardzie w de na łukach przy np 200km/h. W trybie sport super twardo ale komfortowo tak ze świetnie. Jedyny mankament to kierownica ciężej chodzi. Z początku myślałem ze to z czasem się zmieni lub z powodu obniżenia. Zrobiłem Geometrie praktycznie odrazu i tez bez poprawy. Nie wiem moze krótsze drążki powinny być tak jak to w przypadku gwintu. A może mechanik poskręcał wszystko na chama ??? Bede jeszcze jechał na kontrole może cos uda się ustalić
  6. Witam. Odnośnie wulkanisty.pl okey dobiera on opony ale do jakiej średnicy felgi. Lepszy jest juz chyba pomiar na https://www.wheel-size.com/calc chociaż i tak nie wiele wnosi. Szukam felg 19stek i opon do nich. Według realoem.com felgi powinny być dla mojej 435xd f33w przypadku 19" 8j/8.5j ale nie jest to chyba przymus do posiadania dokładnie takiej średnicy. Na rynku jest wiele felg do bmw z przekrojami 7.5/8.5 8.5/8.5 8.5/9.5 9/10 itd. Według tabliczki powinienem mieć przód 19/225/40 tyl 19/255/35 ale jeśli felgi będą 0.5 cala szersze lub węższe to przecież obwód koła juz nie będzie się zgadzał. Istnieje jakiś kalkulator który to oblicza czy taka tolerancja jej poprostu do z akceptowania i można tak jeździć.
  7. Rzeczywiście tak może być. Czekam jeszcze na potwierdzenie ale wszystko wygląda na to że pozostają tylko sprężyny z st lub Lowtek z których jest juz jakiś wybór od 20/15 20/20 do 40/35. Ale na szczęście udało mi się znaleść coś markowego czyki znowu H&R tylko 30/30. :mrgreen: Pytanie tylko czy na standardowych amortyzatorach takie obniżenie 30/30 to nie będzie zbyt dużo. Gwint no niestety na razie nie wchodzi w rachubę tym bardziej że musiałby by być adaptacyjny.
  8. Przebieg mam 135 tyś. Amortyzatory wydawają się idealnie pracować. W tamtym roku robiony był przegląd w Szwajcarii tzw MFK i wszystko było ok. Na tym rynku Znalazlem tylko - Lowtek obnizenie 20/15 30/25 40/35 - Eibach 20/10 25/20 - H&R 40/20 30/30 -ST 30/30 20/20 Opcja w H&R wydaje się być najbardziej drapieżna 40/20. W Szwajcarii maksymalnie można obniżyć auto o 4 cm także masakra. Nie wiem jednak czy to nie będzie za dużo dla oryginalnych amortyzatorów żeby ich poprostu nie dobić. Napisałem wogole juz do H&R i Eibach ponieważ informacje na ich stronie nie są jednoznaczne np w H&R jest: BMW 3 F30 (3L) Limousine xDrive/4WD alle inkl. Adaptive Drive BMW 4 F32 (3C) Coupé xDrive/4WD alle inkl Fzg. mit Adapive Drive Baujahr: 13- Nie jest napisane ze również do F33 a przecież nie ma chyba zabardzo różnicy w zawieszeniu f32. Jeśli jednak to co mają na stronie zgadza się to wychodzi ze do cabrio nie ma wogole sprezyn z h&r i eibach i zostaje tylko Lowtec który nie jest raczej najwyższej jakości lub ST w których obniża po równo z przodu jak i z tyłu :?
  9. Witam. Nie chce zakładać nowego postu dlatego postanowiłem odświeżyć stary. :D Mam 435d Luxury 2014 xdrive z adaptacyjnym zawieszeniem niestety chyba. No i jest zonk jak to obniżyć. Nie jest zalecane ale jest możliwe. Przy tym zawieszeniu auto wygląda katastrofalnie. Znalazlem gwint 4WD Bilstein B16/Damptronic ale jego cena przynajmniej za granica to około 16000zl (kwestia ceny jest dodatkowo związana głównie z tutejszym pozwoleniem o dopuszczenie do jazdy). Wymiana sprezyn chociaż 20/15 jest w zasadzie najtańszym sposobem i przynajmniej by to jakoś wyglądało. Jakiego jesteście zdania czy taka zmiana jest możliwa i przy takim wariancie chyba nie powinno to negatywnie wpłynąć jakość jazdy czy zniszczenie amortyzatorów lub szybsze zużycie innych podzespołów w zasadzie to tylko 20mm z przodu. Czy był
  10. linki wygasły prośba o podanie modelu. Jednocześnie chciałem przedstawić dwa prze-zemnie znalezione. Pierwszy to : Netzgerät ELC ''LBN-1990'' 19'', bis 60A 60V 3 regelbare Bereiche 900W http://www.ebay.de/itm/Netzgerat-ELC-LBN-1990-19-bis-60A-60V-3-regelbare-Bereiche-900W-/391180496035?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5b142caca3 a drugi: (chińczyk z tad moje zapytanie) 2014 hot selling high quality Power Supply for BMW ICOM OPS PROGRAMMING voltage regulator stabilizer(14v/100A) power supply http://www.aliexpress.com/item/2013-hot-selling-high-quality-Power-Supply-for-BMW-ICOM-OPS-PROGRAMMING-voltage-regulator-stabilizer-14v/1326495049.html. Jednocześnie jeśli ktoś wie jakiego używają w serwisie BMW byłbym bardzo wdzięczny ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć. Najlepsze jest to że gdy już znalazłem dzielił mnie tylko krok do dowiedzenia się jakio to jest a mianowicie rejestracja na forum gdy to zrobiłem , usunęli wątek. Czy to jest jakaś tajemnica BMW albo ten przed chwilą znaleziony rakieta 150A 12.6V http://www.ebay.de/itm/Power-Netzteil-Schaltnetzteil-36V-24V-12V-50A-100A-150A-1800W-Highpower-/111702921653?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1a020351b5 Pozdrawiam.
  11. a co powiecie na to : http://www.aliexpress.com/item/Latest-for-BMW-ICOM-A2-B-C-Plus-for-BMW-ICOM-2014-05V-Software-For-IBM/1875656909.html warto? no chyba że ktoś mógłby polecić konkretnego sprzedawce który wysyła dobry sprzęt. Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.