Skocz do zawartości

Dlugas27

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dlugas27

  • Urodziny 27.12.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525i 2003r automat
  • Lokalizacja
    Balgau(Francja)

Osiągnięcia Dlugas27

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ok.Dzieki za odpowiedz.Zamowie wiec hak i czekam na urlop z montażem. Pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  2. Sam zakładałes hak czy ktoś Ci go zakładał? Moduł masz podłączony pod tylne lampy? Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam wszystkich.Planuje założyć hak holowniczy do swojej E60, przejrzałem kupę postów i nie mogę znaleźć odpowiedzi.A mianowicie czy kupując hak na allegro taki zwykły w przedziale cenowym 500-700zl mogę założyć moduł uniwersalny który jest do niego dołączony nie narażając się na błędy komputera o spalonych żarówkach.Nie chce dużo inwestować w hak holowniczy gdyż generalnie ma on służyć kilka razy do roku jedynie do pociągnięcie przyczepki z motocyklem na wakacje.Bede wdzięczny również za sugestie dotyczące marki i trudności napotkanych podczas montażu. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  4. Zacznij od podlaczenia komputera i zobacz jakie bledy wywala.Ja bym stawial na problem z immobilajzerem.
  5. Witam wszystkich. Poszukuje sprzetu diagnostycznego z mozliwoscia kodowania i programowania glownie chodzi mi o serie Exx.Natknalem sie na cos takiego: http://allegro.pl/nowy-tester-bmw-icom-a-b-c-isis-ista-isid-laptop-i2975694382.html Czy mozecie mi przyblizyc mozliwosci tego sprzetu,czy jest on kompletny czy musze szukac jeszcze jakiegos oprogramowania do tego?A moze to tylko zwykla chinszczyzna?
  6. Witam.Mialem ostatnio podobne objawy,a mianowicie po nocy rozladowywalo mi aku do zera.U mnie wynna byl IBS(inteligentna klema minusowa).Byla ona uszkodzona przez co po wylaczeniu zaplonu nie usypialy sie wszystkie moduly w aucie.Caly czas slyszalem np zawor powietrza biegu jalowego ktory powinien nie dostawac napiecia juz po ok 30sek od wylaczenia zaplonu(takie charakterystyczne buczenie po prawej stronie silnika.Proponuje autko na komputer i jesli to ibs to napewno wyjdzie to podczas diagnozy.Jesli nie masz mozliwosci podpiecia kompa to sprobuj sprawdzic pobor pradu na aku.
  7. Witam problem zostal rozwiazany.Winna calego zamieszania okazala sie klema minusowa IBS,ktora byla nie sprawna.Nie odlaczala wszystkich modolow po wylaczeniu silnika miedzy innymi zaworu regulacji powietrza biegu jalowego ktory jest umieszczony nad przepustnica i wydawal charakterystyczny odglos buczenia ktory mylnie wzialem za odglos przepustnicy.Po zalozeniu drugiej klemy wszystko wrocilo do normy.Mysle ze moje spostrzezenia przydadza sie urzytkownikom bmw i tego forum.Pozdrawiam
  8. Witam i prosze o pomoc. W moim bmw po nocy nie mam pradu,jest ciemnosc nawet kontrolki nie swieca napiecie zmierzone na aku 4.0V.Po podlaczeniu kompa zadnych bledow poza tymi ktore wyskakuja po odpaleniu na kable,po zresetowaniu tych bledow juz nie pojawiaja sie ponownie.Z moich obserwacji wynika ze przepustnica sie nie wylacza po zgaszeniu auta i slychac takie ciagle buczenie,po odlaczeniu kostki na przepustnicy buczenie ustaje,dlatego wnioskuje ze to ona rozladowywuje aku.Moje pytanie brzmi:Dlaczego przepustnica sie nie wylacza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.