Skocz do zawartości

freeway2

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O freeway2

  • Urodziny 28.03.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323 CI 170KM M52 r99.
  • Lokalizacja
    Lubin PL Stuttgart DE

Osiągnięcia freeway2

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za zainteresowanie moim tematem ! Ostatnio zrobiłem trasę 100 km, na więcej mi się nie chciało :) Oczywiście wskoczyłem na Autobahn, przegoniłem rekina i po wszystkim jak zajechałem pod chatę i sprawdziłem bagnet to był prawie czysty także musi to być wilgoć tak jak wyżej napisane ! Mam zamiar za niedługo uderzyć na Polskę tak wiec 700 km powinno zrobić robotę. Jeszcze raz dzięki ! Pozzdro
  2. Tutaj gdzie obecnie mieszkam to jeszcze nie było śniegu a i temperatura jest w granicach normalności (powyżej 0 stopni ) Ale jak ta wilgoć mogła się dostać do silnika ?? Jak silnik jest przecież zamknięty, nie jest to diesel tylko benzyna? Kuzyna auto stoi obok mojego tez BMW i u niego wilgoć nie występuje. Nie wiem czy zostawić ten temat i tylko przegonić na trasie czy szukać jakieś innej usterki.
  3. Okey, dzięki za odpowiedz. Ale zastanawia mnie skąd ta wilgoć może się brać ?? Rzeczą normalną to chyba nie jest .
  4. Witam e46 compact 2002 silnik N42 2.0 benzyna . Mam problem a mianowicie z rana bagnet cały w kremowej mazi, korek czysty, płynu od chłodnicy nie ubywa. Pojawiło się to niedawno, jak było ciepło nie było problemu. Auto tip-top wszystko odpala, śmiga bez problemu tylko te białe plamki. Autem jeżdżę do roboty co drugi dzień 40 km i na miasto czasami. Po przejechaniu odcinka jak już silnik się rozgrzeje to bagnet jest prawie czysty,. Co to może być ?
  5. miales taki sam silnik? jak odpalasz i gasisz silnik pod rzad kilka razy to raz odpala normalnie i chodzi rowno a raz sie dusi i gasnie, tak jakby którys tłok nie zapalił. dzieki za podpowiedz.
  6. witam mam pytanie czy ktos mial problem w silniku n42 E46 compact 2002 rok 318ti mianowicie po przejechaniu mniejwiecej 30 km zgaszeniu silnika i odczekaniu 3 godzin po odpalniu silnik zaczyna falowac obrotami nie reaguje na gaz obroty chidza pomiedzy o a 1 na obrotomierzu nierowno pracuje i gasnie. Prosilbym kogokolwiek kto mial podobny problem niech podpowie co to moze byc . dzieki .
  7. Auto juz pod diagnozie, okazało sie ze czujnik lewy tył ABS do wymiany. pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie.
  8. dziekuje za zainteresowanie sie tematem. szwagier we wtorek ma termin na komputer, podstawowe dizalanie w takich prxzypadkach pozniej napisze co i jak, chyba ze ktos sie trafi co mial takis am przypadek.
  9. hej pisze w imieniu mojego szwagra, Moja E46 M52 sprawuje sie swietnie :) , tak jak wyłaczy wczesniej trakcje to nic sie nie zmianie, mozesz włanczac i wyłanczac , po przejechaniu pewnego odcianka to juz wciaz swieci trakcja. opony od salonu 225/45R17 przod a tył 245/40r17. Nnic nie bło robione ani zmieniane w ostatnim czasie . tez kieruje sie na czujnik lewego koła tył. tak jak w e46 miałem tylko miałęm bez szarpań i kontrolki abs i recznego sie sweicili z trakcją a w tej E90 sama trakcja i przerywa nawet na małych predkosciach.
  10. chcialem dodac ze juz ciagle przerywa nawet na małych predkosciach i swieci sie trakcja. slinik 320d 150KM 2005 rok.
  11. WItam problem z E90 320d silnik normalnie ;pracuje, po przejechaniu jakiegos odcinka np 50 km zapala sie trakcja auto traci na mocy momentami i przerywa przy przedkosciach ponad 100 , 120km/h miał ktos moze taki problem ? auto stoi w niemczech "drogi sevice" pisze z mysla ze moze ktos sie spotkał z tym problem albo mogłbym mi pomoc naprowadzic co i jak. bo normalnie głowa peka a BMW musi jezdzi jak przystało na dobre Auto :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.