Skocz do zawartości

jojcze

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e46 318i n42 2001 swap na 2.8

Osiągnięcia jojcze

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jojcze

    n42b20 małe problemy

    Cześć miałem to samo falujące obroty czasami sam zgasł na wolnych obrotach wiecznie świecący check engine + EML czasami kontrolki ręcznego plus asc czasami brak reakcji na pedał gazu. Problem był w rurce odmy + niedokręcona świeca + alternator
  2. Witam jeszcze raz dziekuje za odp moge powiedzieć teraz że wszystkie stare bolączki odeszły oczywiście po swapie finalnie zdecydowałem sie na sprawdzona satarsza 2.8 :norty: Kolega który też ma bmw polecił mi warsztat w raszynie AutoClasicServise panowie zajmuja sie tylko bmw szybko/sprawnie/bez niespodzianek miałem juz kilka fur wcześniej odwiedzałem kilkunastu mechaników i po raz pierwszy poczólem sie nie wyssany z kasy.
  3. Dokładnie takm,,,,, Z racji tego że ma 4 cylindry z przełożeniem na 6 cylindrów idzie sporo modyfikacji dodatkowych. Ale ...... i tak się na to skusze. średni koszt takiej zabawy to 8000 k( graty + robota ) Koledzy jaki lepiej silnik już podrzucić 2,5 czy 2,8 ?
  4. semka trochę czasu mineło już od mojego ostatniego postu. Więc problem był następujący pęknięty przewód odmy i uszkodzony czujnik valvetronic dodatkowo coś sie dzieje już z głowicą. pierwsza opcja zrobiona nie duży koszt naprawy.Silnik pracuje równo. Na druga kwestia się zastanawiam bo kasa to już + 4k w górę. Czy ktoś z was przerabiał swapa z n42 na 2,5 l benzyna ? i ile z tym zabawy dodatkowej ?
  5. błędy wklepie wieczorem a co do wiązki to niestety nie znam odpowiedzi raczej spalona nie była
  6. ok wiązka wymieniona problem z obrotami załatwiony nadal wywala mi jeszcze błędy więc grzebiemy dalej
  7. witam tak jak kolega wcześniej pisał jest uszkodzona wiązka narazie 10 dni czekam na nowe kable z serwisu :mad2: jeśli okaże się ze to było przyczyna wszystkich boleści to dam znać jak nie to dopiero będę w stanie sprawdzić pozostałe rzeczy bez tego na każdym z kabli napięcie świruje
  8. dzięki właśnie poszła do sprawdzenia -dam feedback
  9. CZY MACIE JAKIEŚ SUGESTIE ? KTOŚ POMOŻE ?
  10. witam starałem się coś znaleźć jednak nie udało mi się dotrzeć do rozwiązania pewnego problemu. mianowicie od jakiegoś czasu świeci mi się kontrolka skilnika + EML po podłączeniu do kompa wyszły następujące błędy : 2781 - Czujnik walka rozrzadu zaworów wlotowych 285A - VANOS; monitorowanie aktuatora 27C3 - Czujnik termiczny poziomu oleju 272C - Addytywna adaptacja mieszanki, bank 1; osiagnieto limit regulacyjny 272D - Addytywna adaptacja mieszanki, bank 2; osiagnieto limit regulacyjny 2865 - Zmienne sterowanie zaworu, ograniczenie mocy w trybie dojazdu do domu 2850 - VANOS; czujnik sterowania 2783 - Przeplywomierz powietrza z goraca warstwa 2854 - VANOS; sygnal czujnika niewiarygodny 2866 - Zmienne sterowanie zaworu; odczyt pozycji koncowych w razie koniecznosci Objawy : falowanie silnika na niskich obrotach czasami gaśnie na niskich obrotach w momencie dojazdu Podbija obroty do 1,5 tyś i puszcza spadek mocy większe spalanie paliwa i oleju Wymienione wszystkie filtry ( olej ,powietrza, paliwa ) wymieniona przepustnica i skasowane błędy i nic to samo pojawił sie najpierw check dzień później dodatkowo EML podpięcie do kompa i te same błędy :( macie jakiś sugestie albo namiar na dobrego zaufanego magika w Warszawie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.