Skocz do zawartości

noSound87

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O noSound87

  • Urodziny 15.04.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 sedan 318i M43
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia noSound87

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Panowie doradzcie bo mam dylemat :( Obecnie mam tylko alusy z oponami - 225/45/17 Autko na zawieszeniu M-technik (z przodu nisko - przerwa między oponą a nadkolem 2 palce) Jakie kupić felgi i jaki rozmiar opon zimowych? Czy jak kupię 16" z oponami powiedzmy 205/55/R16 to czy BMW nie będzie mi robiło za "pług śnieżny"? Jak dokładnie wygląda sprawa jeśli chodzi o rozmiar felg i opon, względem obniżonego auta? Już wystarczająco nisko stoi i nie chciałbym tego w zimie :(
  2. po co pytasz o tak banalne rzeczy...skoro jesteś posiadaczem BMW? dziwne.
  3. Witam, przy zabawie z wymianą wahaczy...podkusiło mnie wymontowanie wzmocnienia podwozia (chciałem tylko poluzować jego prawą część aby mieć ułatwiony dostęp do montażu tulei). Pech chciał, że przy odkręcaniu ukręcił mi się łeb śruby i została ona w gwincie podwozia, na głębokości ok 2-3mm. Obecnie próbowałem wykręcić wykrętakiem do śrub. Rozwierciłem małym i potem większym wiertłem i za chiny nie chce wyjść. Czy miałby ktoś jakiś patent na to? Z góry informuję, że spawanie nie wchodzi w grę...z powodu tego, że śruba NIE WYSTAJE, jest głęboko w gwincie. Poniżej dla przykładu podaje link do aukcji jak wygląda ta rozpórka: http://allegro.pl/bmw-e46-dolne-wzmocnienie-trojkat-rozporka-i3569559286.html a tak w ogóle na przyszłość ;) Czy można ją zastąpić czymś innym? Jakąś lepszą?
  4. Witam, poszukuję bardzo dobrego oleju 10w40. BMW jakie kupiłem, nie wiadomo jak długo jeździło i na jakim oleju (podejrzewamy 10w40, bo została tylko nalepka od Mobila) Silnik 318i M43 (poj. 1.9) rocznik 1999 przy przebiegu ok 220 tys. Poszukuję dobrego oleju 10w40, którym spokojnie będziemy mogli zalać moją bawarkę. Czy jest może jakiś MOTUL czy Millers albo Valvoline o lepkości 10w40 z przeznaczeniem do BMW ( LL-01)? Z góry dziękuję za poradę. Proszę nie sugerować tylko zalaniem olejem full-syntetycznym, bo naprawdę nie wiadomo jak długo ten silnik jeździł na olejach 10w40...a nie mam zamiaru babrać się w niepotrzebne koszty (remont silnika, uszczelnianie itp. itd.)
  5. Witam, poszukuję godnej firmy na terenie Poznania, do ustawienia geometrii z przodu i tyłu w mojej E46 Posługując się tematem(nie wiem czy ktoś to już przerabiał): viewtopic.php?f=69&t=155430 dowiedziałem się, ze prawidłowe ustawienie geometrii w BMW polega na odpowiednim dociążeniu auta (tym bardziej ważne dla przodu) jak i uprzednie sprawdzenie ciśnień w oponach. Ponoć łatwo trafić na warsztat, gdzie panowie olewają takie aspekty...gdy jednak okazuje się, że w naszych BMW jest to dość istotne. Czy zna ktoś godny j/w zakład w Poznaniu, gdzie dbają o takie szczegóły?
  6. na pewno trafnie postawiłeś diagnozę? viewtopic.php?f=15&t=180512
  7. http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/efficientdynamics/phase_1/measures_aerowheel.html - o te chodzi? :)
  8. Nie czytałem nic na temat polecanego przez Ciebie preparatu...ale ten z K2 no cóż...cena mówi za siebie ;) Co do "uszlachetniaczy" to tylko i widocznie subiektywna opinia. Możliwe, że innym pomaga...w skodzie octavii znajomego, skończyło się to trafieniem w zawory.
  9. nie ryzykowałbym z tymi dwoma powyżej "uszlachetniaczami"... :/
  10. a mógłbyś mniej więcej nagrać to telefonem i wrzucić na youtube?
  11. hehe...fajnie się to czyta :) "masło maślane" ;) Ale ok. Zgadzam się, masz rację. Pozdrawiam :)
  12. no jak to co chce osiągnąć? Przeczyścić silnik po 10w40 :) Wiem, że w ten sposób jaki przedstawiłem też się da, bo wiele czytałem na ten temat na różnych forach. Nie przeczę tym samym że liqui moly jest złe i ten preparat podany przez Ciebie również ;) Po prostu jak widzę...każdy ma inną metodę na przeczyszczenie silnika po starym oleju ;)
  13. Rozumiem i dziękuję za mini wykład :) Tzn. ja się nie boję aż tak jak mechanik z Twojej opowieści...gdyby tak było, to nie zainteresowałbym się w ogóle tym tematem :) Po prostu pierwszy raz czytam o tym specyfiku. A odnośnie jeszcze "przeczyszczenia silnika" to myślałem jeszcze w ten sposób: 1. Wylać to co mam 2. Zalać 5w30 jakiegoś tańszego producenta (np. Lotos, Mobil etc.) + wymiana filtra oczywiście 3. Po przejechaniu 300-500km wylać 4. Zalać porządnym olejem 5w30 (Motul, Valvoline etc.) + oczywiście ponownie filtry Myślę, że to też da jakiś ciekawy efekt :) Czy dobrze myślę? Znajomy, który jeździ "wyczynowo" na torze, ogarnia z pasji mechanikę w swoim Lexusie IS200. Rozmawiając z nim kiedyś na ten temat, przedstawiliśmy sobie tą powyższą sytuację jako godną do wykonania...co Wy na to ;)?
  14. zakładam, że Twoja wiedza na ten temat jest większa od mojej...ale chcesz powiedzieć, że nie warto zastosować produkt LiquiMoly przed zmianą oleju z 10w40 na 5w40? Koniecznie trzeba wykonać płukankę tym produktem polecanym przez Ciebie? Napiszę szczerze, że pierwszy raz słyszę o takim produkcie i trochę się boję tego specyfiku...stąd chciałem wlać tylko na 15 min. Liqui Moly Engine Flush Pro Line i zmienić olej na full. Dokładnie taki Liqui: http://oil-land.pl/pl_PL/p/Liqui-Moly-Engine-Flush-Pro-Line-0%2C5L-2427-2662/596
  15. to ile tych kucy jest w 1.9 318i ? :O - sry za OT ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.