Skocz do zawartości

trumper

Zarejestrowani
  • Postów

    193
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trumper

  • Urodziny 23 Września

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E91 318d LCI E87 LCI 116d
    jest F30 318d, G20 320xd
  • Lokalizacja
    Przeworsk

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia trumper

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Miałem takie coś, kiedy fotele były z anglika, a auto było z EU, działało wtedy na odwrót. Nie pamiętam, co tam wtedy zrobiłem, aby działało, na pewno przekładka modułów nie pomoże, chyba jakiś kabel należało przełożyć, ale to było dawno temu
  2. Dobra taki mały update dla potomnych, strzelił rozrząd przy przebiegu 276 tys. Auto naprawione i dalej jeździ.
  3. Ja brałem wtedy od czescidobmw.pl, trafiłem na dobrą cenę, a było to już parę lat temu chyba cztery lub pięć, ale znajomy brał w ubiegłym roku z Allegro od jakiejś firmy z Rzeszowa i też wszystko było z nią ok.
  4. Przeszedłem całą procedurę z update softu i kalibracjami, problem ustąpił po wymianie na nową część.
  5. Wywalona przekładnia kierownicza, przerabiałem temat u siebie — po wymianie na nową przekładnię kręci się kierownicą bez problemów.
  6. Współczuję, bo to jest droga przez mękę i bardzo ciężko to zdiagnozować poprawnie. Do sprawdzenia masz pomimo wszystko drążki kierownicze po obu stronach wraz z końcówkami, szczególnie że stukało już coś wcześniej, a to podstawa, bo często nie zobaczysz tego na samochodzie tylko dopiero po demontażu, dodatkowo tuleje hydrauliczne na wahaczach — wylewają się często bez objawów zewnętrznych, a lubią stukać i uwidaczniać drgania, również polecam sprawdzić górne mocowania amortyzatorów po obu stronach, to też często daje objawy drgań na kierownicy, oczywiście profilaktycznie należy sprawdzić też łączniki stabilizatora. Radzę też jechać na test drogowy kół, bo opony oponami, ale felgi też mogą dawać takie objawy. Powodzenia.
  7. Witam F30 zgasła podczas jazdy, bez żadnych stuków, puków po prostu zgasł silnik, skrzynia przedstawiła się na N i udało się zjechać na pobocze, ale nie chciał już zapalić, laweta i do domu, oczytałem błędy ista i pokazało się to, co w załączonym obrazku. Ktoś coś podpowie? Pogooglowałem na temat i widzę, że pewnie głównym winowajcą jest ten 273C00, ale zanim auto pojedzie do mechanika lub serwisu, może ktoś podzieli się teoria, co to może być lub miał taki przypadek?
  8. Po prostu coś podbiera ci prąd niekoniecznie cały czas, wystarczy, że zrobi zwarcie i to dla sterownika jest informacja o wzmożonym poborze prądu, co to może być np. pompka od spryskiwaczy lub silniczek wycieraczek, trzeba odczytać błędy i wtedy się dowiesz co to takiego.
  9. OK, mały update sytuacji, jak pojawiło się z niczego to i z niczego zniknęło, odczytałem błędy Carly - brak jakichkolwiek z aktualnym przebiegiem. Więc będę jeździł i obserwował
  10. Takie coś mnie spotkało z rana, jak migająca dioda nad przyciskiem odmrażania tylnej szyby, nie działa nawiew z wyjątkiem opcji na nogi, działa nadmuch na szybę. Zaczynam od pytania, bo ewentualne odczytanie błędów, lub skasowanie to dopiero po pracy, a może ktoś coś wie w temacie i się podzieli? Tak to wygląda na żywo m2-res_1080p[1].mp4
  11. Dokładnie u mnie od 2014 nie widziałem nigdy S8 a jeżdżę różnie, gdzieś czytałem, chyba nawet na tym forum, że w trybie sport nie ma 8 biegu w tych rocznikach.
  12. Kupiłeś fotele od anglika ? Grzanie na odwrót to typowy przypadek modułów od angielskich samochodów. A jak coś się zwarło podczas operacji, to już nie uruchomisz tego grzania pod fotelem bez kogoś, kto się zna, nawet gdy moduł będzie sprawny.
  13. Musisz kupić specjalne blaszki pasujące do mocowania w zależności od tego, do jakiej lampy wsadzasz. Wtedy wchodzi bez problemu w gniazdo i trzyma się też dobrze.
  14. Temat załatwiony, chociaż nie obeszło się bez komplikacji, po pierwsze w Bimmercode ustawiłem parametr MAPPING_ABBLENDL_L_PWM_LEVEL_1 oraz MAPPING_ABBLENDL_R_PWM_LEVEL_1 na wartość 0x8C co daje odpowiednio 14,0 V na lampę (co podobno jest wartością maksymalną do zakodowania, jak zdołałem się dowiedzieć, ewentualnie niech mnie ktoś skoryguje), widać to na załączonym obrazku, oryginalnie na halogenach miałem ustawione 0x86 co odpowiada 13,4 V i wtedy występowało mruganie żarówek LED, obniżenie tego parametru na wartości 12,2 V powodowało jeszcze bardziej częste mruganie żarówek LED. Ustawienie wartości niby 100% (0x64) ustawiło napięcie 10,0 V na lampach, co prawda ledy wtedy nie mrugały, ale świeciły gorzej niż halogeny. Dodatkowo ustawiłem "LED conversion low beam" na "Active". Finalnie jest tak, jak chciałem, ale już byłem skłonny wywalić ten mod w cholerę i kupić zwykłe żarówki.
  15. Dzięki, właśnie znalazłem te opcje na zagranicznym forum, jest tak, jak piszesz, sugerują, że trzeba zmienić na 100 % dla lewej i prawej lampy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.