Skocz do zawartości

pawsss18

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    aktualnie E46 330D 184KM 00r MANUAL
    było E39 530d 184KM 1999r MANUAL

Osiągnięcia pawsss18

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jesli nie wzmacniacz, to stawiam, że są złamane w wiązce, w tym tunelu plastikowym miedzy szyba a klapa bagajera.
  2. na przewod bym nie stawial, bo to malo prawdopodobne, bardziej stawialbym na wzmacniacz. Jak masz opcję to podmień na jakąś używkę
  3. temat rozwiązany: uszkodzony był wzmacniacz antenowy, po wymianie, mozna bylo wreszcie normalnie zakodowac klucze głowne podziekowania dla "palermos", duzo pomogles tym postem temat zamykam dzieki i pozdro
  4. ale jak mam je zakodowac w innym bmw jak kluczyk nie wejdzie do stacji, bo przeciez ma inne frezy ale jak to wydedukowales? jesli napiecie klikając pilotem nie spada z tych 5V, tylko jest stale 5V tzn, że wzmacniacz jest padniety??
  5. Panowie mam taki problem...mam 3 kluczyki (z pestkami oczywiscie) i zaden nie idzie zakodowac, zadnym nie idzie otworzyc/zamknac drzwi ani bagaznika. dostalem sie do w/w wzmacniacza, wtyczke wyjełem ze wzmacniacza i na 1 pinie mam +12V na 3 pinie mam +5V, ale po klikaniu na kluczu napiecie sie nie zmienia, caly czas mam +5V, co to moze byc? dodam, ze kluczyki sprawdzal mi gosciu z firmy Mtronik w lubinie na jakiejsc maszynie i mowil ze kluczyli normalnie wysylaja fale i są OK co to moze byc?
  6. niestety, ale prasowałem mate i nic to nie dało, prasowałem z obu stron 4x i g**no, nie oplaca sie tego robic, kilka godzin zmarnowane, przez godzine było OK, ale tylko jak nikt nie siedzi to kontrolka sie nie pali, jak tylko ktos usiadzie i powierci sie troszke na siedzeniu to znow wyskakuje błąd, lepiej kupic emulator, cena 35 zl i spokoj, mamy pewnosc ze poduszka wystrzeli jak tylko bedzie wypadek, druga sprawa jak czytam posty o druciarstwie z diodami i kondensatorami to juz calkiem jestem w szoku, bo zaoszczedzimy 25zł, a dziadostwo zostanie tak czy siak na swoim przykladzie bazując, nie polecam bawienia sie w prasowanie maty, strata czasu albo wymiana na nowa albo emulator
  7. niestety, ale prasowałem mate i nic to nie dało, prasowałem z obu stron 4x i g**no, nie oplaca sie tego robic, kilka godzin zmarnowane, przez godzine było OK, ale tylko jak nikt nie siedzi to kontrolka sie nie pali, jak tylko ktos usiadzie i powierci sie troszke na siedzeniu to znow wyskakuje błąd, lepiej kupic emulator, cena 35 zl i spokoj, mamy pewnosc ze poduszka wystrzeli jak tylko bedzie wypadek, druga sprawa jak czytam posty o druciarstwie z diodami i kondensatorami to juz calkiem jestem w szoku, bo zaoszczedzimy 25zł, a dziadostwo zostanie tak czy siak na swoim przykladzie bazując, nie polecam bawienia sie w prasowanie maty, strata czasu albo wymiana na nowa albo emulator
  8. Kolego,czytaj uważniej;nie było mowy o pompie wody tylko o pompie wspomagania. Co to jest za pompa wysokiego ciśnienia :?: Pracująca pompa wspomagania pobiera moc z silnika a szczególnie podczas skrętów auta. Możesz profilaktycznie podłączyć auto pod komputer ale uszkodzeń mechanicznych układu wspomagania przecież nie wykryje(jeśli to jest to). Pojedź do mechanika na diagnozę. tak, tak masz racje daski nie przeczytalem uwaznie, z gory dzieki :wink: a co do pompy wysokocisnieniowej to polecam realoem, wtedy dowiesz sie co to takiego :) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP01&mospid=47555&btnr=13_0802&hg=13&fg=15&lang=pl
  9. mysle, ze pompa wody nie ma nic wspolnego z brakiem mocy, a nie wyskoczyl ci moze na zegarach komunikat "einspritzanlage", nie slychac czasami glośniejszej pracy silnika? moze byc turbo, tak jak pisales... :idea: ale wtedy prawdopodobnie wywalałaby olej, wiec osobiscie nie obstawialbym turbiny osobiscie obstawialbym albo któraś z pomp (być moze pompa wysokiego cisnienia juz jest na wykonczeniu) albo wtryski (ale to nie one beda brzęczeć). Podłącz auto pod komputer u ogarniętego mechanika, bo inaczej bedziesz tylko tracil czas i $$
  10. niekoniecznie kolego, ktorys z kabelkow (miedzy wtyką czujnika a wtyka sterownika) moze miec przetartą izolacje i czasami zwiera do obudowy, dlatego czasami ukazuje ci sie piekna kontrolka ABS/ASC :) osobiscie tak mialem po zastosowaniu izolacji termokurczliwej problem znikł :)
  11. kolego guzik1013, mialem identyczny problem z absem tylko mialem problem z prawym kolem: 1. sprawdz bezpieczniki, u ciebie to chyba nr 30 i 31 2. podłącz kompa, jesli komputer nie bedzie widzial sterownika, tzn. ze najprawdopodobniej on jest winowajcą 3. pisales ze predkosc obrotowa kol na kompie sprawdzales, wiec tu jest ok. 4. po kolei odłączaj wtyczki (zacznij od lewego przodu) od czujników absu (puszka w nadkolu) i sprawdz przejście (ciąglość) kabelków między wtyka czujnika a wtyką sterownika absu (szeroka wtyka na sterowniku). 5. jesli wszystkie są sprawne to zostaja pierscienie magnetyczne w kazdej z piast. dobrze przeanalizuj punkt 3. ja tak zrobilem i abs naprawilem, bo byl czujnik uszkodzony i przerwa na kablu, pamietaj, ze z kazdego kola kable leca do sterownika absu powinienes sobie poradzić, jak cos to pisz
  12. Macieju, wyslalem ci wiadomość na PW jak bedziesz mogł to odpisz
  13. Panowie nikt nic nie wie na ten temat??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.