Skocz do zawartości

Kowal4574

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 2005 , W203 270 cdi 2005

Osiągnięcia Kowal4574

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Błąd pojawił się drugi raz, jednak mamy pewne przypuszczenia czemu się tak dzieje. Najprawdopodobniej spadek napięcia z powodu błędów świateł tylnych. Nie miałem czasu się tym zająć, ale teraz muszę zrobić mostek. Światła wyglądają na chińskie- niby DEPO, ale błędy wysypuje- czasem nawet po 4 na raz, a ta pompa zaczęła wyskakiwać po wymianie światłe. Zrobię, pojeżdżę, zobaczę. Błąd zniknął po zgaszeniu auta i ruszeniu.
  2. Byłem tego samego dnia u mechanika, na komputerze wyskoczył błąd z pompą ABS, na razie skasowany błąd, jak wyskoczy znowu to trzeba wymienić.
  3. Witam, z góry przepraszam jeśli ten problem był już poruszany na forum ( nie mogłem znaleźć). Dzisiaj podczas jazdy po mieście pojawiła mi się informacja "Braking/driving stab. Brake and drive control systems failure. Reduced braking and driving stability. Avoid hard braking. Have the problem checked by the nearest BMW Service". Po zatrzymaniu się i włączeniu na nowo silnika, kontrolka się chwile popaliła i zgasła. Nie było błędu już w komputerze. Pytanie czy to jest coś od czujnika zdarcia klocków hamulcowych czy jakaś poważna usterka? Proszę o pomoc. Auto E90 320d M47N2
  4. No i po problemie, przepływomierz założony, turbo ustawione = samochód chodzi jak należy - cicho, zero dymienia, zero smrodu z rury wydechowej, żywszy. Teraz tylko lać i jeździć. Wtryski co kiedyś pisałem są w stanie idealnym, więc w tym aucie jak na razie wszystko jest wymienione co było wadliwe. Pozdrawiam i oby to był ostatni mój wpis w tym temacie :)
  5. Więc tak, turbo na gwarancji zregenerowane plus wymienione wszystkie przewody, inny wałek( który rozleciał się teraz). Jednak po podpięciu przez mechanika samochodu, by ustawić turbinę wyskoczył błąd przepływomierza.... Kolejny wydatek. Niedługo wszystkie części w silniku wymienię ... Brak już sił i gotówki do tego samochodu .... Samochód kopci, turbo dziwnie chodzi, wyskakują błędy na komputerze.
  6. Turbo pierwszy raz rozwaliło 15go września 2013, DZIŚ PADŁO DRUGI RAZ. Przejechałem na tym turbo 15 tys. kilometrów i znowu to samo. Tym razem wiedziałem ze tak będzie i nawet nie czekałem aż rozwali całkowicie turbo i zassie oleju. LAWETA I GWARANCJA. Odradzam regenerowane turbo !!
  7. Auto w ten bok miało naprawiany lakier co mam nawet w dokumentach z ASO od poprzedniego właściciela o rozmiarze szkód. Ale to był tylko odrapany zderzak po przygodzie na parkingu, a nie skasowany cały bok, bardzo dziwna sprawa, podjadę do jakiegoś elektryka a jak to nie pomoże to myślę, że w ASO będą wiedzieć albo powiedzą, żeby klemę wymienić. Póki jeździ to niech jeździ.
  8. Witam, podczas podpięcia i szukania błędów dostałem błąd 4a27- błąd inteligentnej klemy. Po dostaniu się do akumulatora odnalazłem jeden kabelek, który nie jest nigdzie podpięty, a co najlepsze nie widzę miejsca gdzie mogę go podpiąć. Proszę o pomoc http://fotozrzut.pl/zdjecia/64db637eb2.jpg
  9. Dzięki wspaniałemu użytkownikowi darcyn ( jeszcze raz bardzo dziękuję ) dowiedziałem się, że wtryski są jak najbardziej ok. Czyli chyba jednak chcieli mnie przerobić na nie mały pieniądz. Koło pasowe jeszcze w dobrym stanie ale będzie się kończyć. Co do odpalania to na razie zagadka. Wszystko jest ok, ale wydaje się że świece się kończą, jeżeli będą ciepłe noce to wtedy sprawdzimy dokładnie ewentualnie zostanie zrobiona wymiana. Problem jednak jest z turbo bo auto pali olej. Oczywiście turbo padło we wrześniu, lecz przez zimę w ogóle nie był jeżdżony więc istnieje prawdopodobieństwo, że ten olej gdzieś jeszcze jest w obiegu. Jeszcze raz serdecznie dziękuję użytkownikowi Darcyn ! Jak będę coś wiedział to podzielę się informacjami z wami co to było.
  10. Jutro z użytkownikiem darcyn sprawdzimy co siedzi w tym aucie, oby koszty były niskie. Informacje podam jutro.
  11. Podpinali pod komputer i nie wiem czy podczas odpalania czy w trakcie chodzenia. Coś mówili, że na każdym wtrysku powinno być najlepiej 0.1- 0.5 chyba a na dwóch wyszło koło 2.0 a najgorzej mówił coś powyżej 4.0, ale na prawdę nie wiem o co w tym chodziło. Świece i tak będą sprawdzać jak rozkręcą silnik bo na komputerze było bez błędów. Jeszcze kupie do czyszczenia wtrysków środek i go wleje. Teraz pytanie pełny zbiornik musi być, żeby wlać całą butelkę?
  12. No byłem w PiM w Krakowie u mechaników i niestety to raczej nie świece ani sterownik tylko wtryski. Mam nadzieję, że tylko zabrudzone. W poniedziałek auto ląduje na warsztacie i będziemy leczyć auto. Dowiedziałem się także, że pęka mi powoli koło pasowe, więc auto jest studnią bez dna gdzie sobie mogę pieniądze wrzucać ;( Więcej info w następnym tygodniu.
  13. A czy mogę z tym jeździć, w sensie, czy nic się nie stanie jak wymienię to za jakiś miesiąc ?
  14. Dzięki wielkie, przejadę się do innego mechanika niech mi sprawdzą co tam jest grane.
  15. Witam, nadszedł czas wyjazdu BMW na drogi (stał całą zimę w garażu - przepalany raz w tygodniu ), teraz gdy już nim jeżdżę i muszę go stawiać na dworze to przychodzi problem z odpaleniem maszyny, nagrałem filmik i zobaczyłem na nim, że wyskakuje na chwilę spirala( wcześniej tak nie było). Problem jest taki, że oddałem auto do mechanika, żeby sprawdził czy świece nie do wymiany, czy aku dobre. Wszystko jest ok, wymieniłem tylko napinacz paska, jednak problem jest cały czas choć coraz mniejszy (cieplejsze noce). Martwi mnie klekotanie jak traktora na początku. Wstawiam filmik, gdzie jest wszystko w miarę widoczne i słyszalne. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.