Witam podepne sie pod temat bo zakupilem niedawno autko i interfejs i po diagnozie wyszlo jak ponizej. Co prawda jest to E60 ale to podobny problem... Wiem ze akumulator jest do wymiany bo po nie dlugim sluchaniu radia padl calkiem a po dlugim nawet ladowaniu prad ladowania nie spada poniżej 2A tylko czy ten blad to wina padnietego juz akumulatora czy jak u kolegów powyzej uszkodzenie klemy "-" Zdziwił mnie pis tego błędu a mianowice jak ponizej wartość pradu ze znakiem minus.. I co dziwne nie wiem czy aku jest oryginalny , gdyz na forum nie spotkalem sie z takim balym w e60 540 bo jest 80Ah byc moze przed sprzedaza ktos zrobil zamiane na stary zuzyty..Prosze o pomoc i dzięki :) 4A27 intelligent Battery Sensor (Layer_DIBS1) Error counter: 1 Logistic counter: 40 Mileage 163992 km Engine speed 772.31 1/min coolant temperature 84.26 °C Abstand zur Startfaehigkeitsgrenze 0.00 - Injection quantity 7.48 mg/Hub Battery Voltage von IBS gemessen 14.00 V Battery current von IBS gemessen -3.79 A Batterytemperatur 0.00 °C Battery Voltage 14663.37 mV Vehicle speed 0.00 km/h correction value Abschaltung 0.00 - keine Kommunikation ueber BSD-Schnittstelle Test conditions fulfilled Error present now, but not yet stored (debouncing phase) Error would not cause a warning lamp to light up Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Fehler in Entprellphase Error code: 4A 27 44 02 00 00 01 28 50 13 1C 86 62 13 7D 32