Skocz do zawartości

patrykplaszewski

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patrykplaszewski

  • Urodziny 06.03.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 525d ,2005, f11 520d

Osiągnięcia patrykplaszewski

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. widze ze koledzy z tego forum nie bardzo sa pomocni
  2. witam forumowiczow mam problem z swoim dpf w bmw f11. poki co jest widoczny blad po podlaczeniu do kompa na desce sie jeszcze nie pojawil. mam pytanie jakim programem mozna zrobic serwisowe wypalanie? z gory dziekuje
  3. żeby dostać sie do przewodów (to one sa sztywne i pekają mimo młodego auta) żeby dobrac sie do tych kabli musimy wykręcic głośniki z tyłu w dachu oraz plastikową podstawe i pod spodem jedną śróbke z tekiego gumowego dekielka z wystającymi gumowymi rurkami. to robimy w obydwu głośnikach. następnie otwieramy tylko szybe w klapie i mamy na dole 4 dekielki aby odkręcić spojler z trzeecim światłem stop. gdy odkręcimy zamykamy szybe. teraz równomiernie przesówamy spojler do siebie do oporu ponieważ pos spodem są ślizgi . podnosimy go wyjmując do góry i obracamy do siebie o 180 stopni. zobaczymy ok 10 kabli pod dekielkiem czarnym znajduje się wzmacniacz anteny. odłączamy wszystkie kable i listwe oraz wężyk do spryskiwacza szyby z lewej strony.po odłączeniu go odkładamy spojler. następnie odkręcamy szybe ponieważ inaczej sie nie dostaniemy do kabli. są cztery srubki 13 (najlepiej to robiś we dwójke ponieważ po odkręceniu zawiazy uciekają nam bardzo mocno do góry i warto je przytrzymać.)następnie odkładamy szybe i przy zawiasach są metalowe przewody w których to znajdują sie kable. są one na zatrzask. póżniej warto (przynajmniej ja tak robiłem że do wtyczek przywiązałem kabel i ciągnąc kabel przez otwór od głośnika wyciągam tą wiązke.robimy tak po obu stronach.póżniej sprawdzamy które kable są przzecięte a idą one w obydwóch zawiasach. u mnie jeden był kompletnie przecięty po lewej stronie gruby brązowy a po prawej 5 kabli prawie przeciętych wraz z czerwonym grubym z białym paskiem. po wymienieniu i wlutowaniu tych uszkodzonych wciągnołem je z powrotem i analogicznie poskładałem klape. OPeracja sie udała. wszystko ok szyba działa . tak samo robimy przy otwieraniu sie samemu szyby w klapie itp.
  4. witam kolegow czy moglby mi ktos pomoc i podpowiedziec jak zrobic adaptacje mechatronika w e61. oraz jak zmienic kolor head up??? z gory dzieki viewtopic.php?f=73&t=117891
  5. no wlasnie nic to nie dalo. takze nie wiem gdzie szukac przyczyny
  6. witam forumowiczów mam pytanie czy może by ktos wiedzial co jest grane z moim automatem, po wgraniu nowego softu mam caly czas bląd poziom oleju sprawdzony i jest ok i nie wiem co moze byc przyczyna. prosze o podpowiedzi. z gory dzieki http://w663.wrzuta.pl/obraz/5Q5PIMoHOeL/gear_box http://w663.wrzuta.pl/obraz/7zYd91TR9XJ/error_egs viewtopic.php?f=73&t=117891
  7. dzieki za odpowiedz. a moglby mi ktos podpowiedziec jak zmienic to w nfc expercie?? a propo jest ktos moze kumaty z automatow z okolic legnica-wroclaw???
  8. witam mam pytanko do forumowiczow czy wie ktos moze jak za pomoca inpy odblokowac funkcje mp3???mam navi professional w swojej bumie z 2005r. prosze o jakies male podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.