Skocz do zawartości

Maniek12341

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1998

Osiągnięcia Maniek12341

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. mi to się zdaje,że coś nie tak z Vanosem jest,ale to już nie mój problem ponieważ auto sprzedane :P
  2. Nie jest,ponieważ od handlarza ją kupiłem i kat został wycięty.... później dopiero się zjarnąłęm
  3. Witam, dzisiaj miałem taki przypadek mianowicie chciałem odpalić po nocy swoje BMW,zapaliła na chwilkę i zgasła. Później jak kręciłem rozrusznikiem to było wyraźnie słychać,że silnik nie ma kompresji,wyciągnąłem świece i były zalane a z cylindrów wydobywał się dymek. Po wyczyszczeniu świec zacząłem od nowa kręcić silnikiem i tak samo nie było kompresji, dopiero po dłuższym kręceniu było słychać,że wraca komprecha i silnik zaczął pomału odpalać a później normalnie pracować. Co to mogła być za przyczyna,uszkodzona głowica,rozrząd przeskoczył(chociaż to nie możliwe) czy coś innego?? Pozdrawiam.
  4. Puchną zaraz po odpaleniu,pochodzi chwilkę i są twarde jak kamień
  5. No i wygląda na to,że to jednak uszczelka,LPG wyłączone,zawór zakręcony,gaz wypalony i dalej węże puchną. Teraz to znowu bardzo niskie obroty trzyma i nie równo trochę pracuje....
  6. No to jutro trzeba będzie zalać benzynki troszkę więcej,wyłączyć LPG i modlić się,że to reduktor walnięty :P
  7. Reduktor Tomasetto,wtyski Valtek,a reszta to Stag 300 ISA2. Ale to chyba spalanie LPG by wzrosło??. A da się jakoś sprawdzić czy walnięty jest reduktor?? Czy po prostu podmiana albo kupno drugiego?? Jakby był reduktor walnięty to dobrze,ponieważ mniejsze koszta by były :P
  8. Np.po nocy to węże stają się miękkie i można je normalnie zgiąć,a po odpaleniu są tak twarde,że masakra. Autko ma już ponad 300tyś nalotu,przy 298tyś został założony gaz i po montażu tej instalacji i przejechaniu 2tyś zaczęły mi węże puchnąć. Oleju teraz już nie przybywa tylko ubywa,nie czuć aby był spalany ponieważ nie śmierdzi ani nie kopci na niebiesko ale raczej wyrzuca go z pod uszczelki pod głowicą.
  9. Witam,puchną mi bardzo węże chłodnicze,auto kopci na biało i bodajże trochę oleju przybyło,czy skutkiem tego jest walnięta uszczelka pod głowicą?? Temperatura waha się podczas jazdy 96-102 stopni,czy będzie dało się jakoś uratować moją głowicę czy szukać mam nowej ?? Pozdrawiam.
  10. O łańcuchu słyszałem,że jak już jest na wykończeniu to słychać jakby się coś ciągnęło za sobą.
  11. Witam,ostatnio zauważyłem,że silnik zaczął jakoś dziwnie klekotać gdzieś w okolicach cylindra najbliższego Vanosa,klekocze tak samo jak jest zimny czy ciepły. Czy to mogą być szklanki?? Za rzadki olej czy coś innego?? Olej nie dawno wymieniony na Mobila 10w40,wymieniłem na taki ponieważ nie wiedziałem jaki wlać do niego,a przy przebiegu prawie 300tyś wydał mi się najbardziej odpowiedni ;) A po niżej filmik przedstawiający pracę silnika.
  12. Witam. Termostat wymieniony,kopcenie ustało :) Okazało się,że stary za wcześnie się otwierał(gdzieś tak 60-70 stopni) i miał pęknięte jedno to ramię co trzyma sprężynę. Teraz jak wryta wskazówka stoi w połowie i nie opada podczas wolnej lub z górki jazdy ;)
  13. Okey,dzięki za odpowiedzieć. Nie długo będę wstawiał auto do mechanika ponieważ zawias jest do roboty :? więc mu powiem żeby sprawdzi kata i zrobił analizę ;)
  14. A ten spadek mocy od 4 tyś obrotów to może być czymś spowodowany czy po prostu ten silnika tak ma,że od 4 tyś bardziej wyje niż ciągnie??
  15. Bąbelków nie ma ,węże nie puchną a i tak kopci. Po odpaleniu nie kopci dopiero jak się przegazuje po np 2-3 min to zaczyna kopcić. Podjadę i zrobię analizę spalin jak będę miał chwilę czasu. A możecie powiedzieć jaka jest dopuszczalna norma co2 dla tego silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.