Skocz do zawartości

karel31

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X3 2004r. 3.0D

Osiągnięcia karel31

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Kilka miesięcy temu około przebiegu 160 tyś. remontowałem moją automatyczną skrzynie biegów gdyż zapalił się tryb awaryjny, regenerowałem wtedy sprzęgło kinetyczne, wymieniałem tarcze cierne, wszystkie tłoczki, generalnie kapitalka skrzyni biegów (w serwisie specjalizującym się naprawianiem skrzyń automatycznych, koszt 4700 zł), po dwóch tygodniach od naprawy popękały mi blachy wewnątrz koła zamachowego, na skutek czego rozwaliło całą skrzynie biegów. Ponownie remontowałem na swój koszt skrzynie (koszt 2000 zł), serwis remontujący zwalił winę na wadliwe koło zamachowe. Po 7 miesiącach sprzęgło się slizgło, wyrzuciło olej, skrzynia rozsypała się prawie w mak. Znowu pojechałem do serwisu, ponownie zrzucili winę na wadliwe koło zamachowe (znowu popękały blachy), naprawili (koszt 4000zł). Po przejechaniu 250 km po remoncie, coś pukło w skrzyni, zapaliła się kontrolka "tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegów", serwis wezwał autopomoc, auto zabrali. Moje pytanie brzmi: co jest powodem tak częstego pękania koła zamachowego? czy to koło rozwala skrzynię, czy skrzynia koło? czy może być to wina źle wyważonego sprzęgła kinetycznego, lub złego montażu skrzyni? Z góry dziękuje za każdą rzeczową odpowiedź. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.