Skocz do zawartości

cooler1986

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318Ci 2002

Osiągnięcia cooler1986

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. cooler1986

    N42B20 wymiana panewek ?

    Mam do wymiany panewki w silniku 2.0 N42B20, bo sie obróciły na 3 korbowodach . Gdzie je moge kupic i jaka jest cena bo słyszalem ze tylko w serwisie mogę kupic i czy ktos juz wymienial panewki przy tym silniku?
  2. pomiar kompresji wyszedl nienajgorszy, a proba olejowa wporządku,niestety auto jest u mechanika ,gdyz poszla uszczelka pod głowicą kilka dni temu, woda zaczela mi ubywac w duzej ilosci,powietrze z silnika dostawało sie do wody,głowica poszla do planowania, jutro okaze sie wiecej
  3. zauwazylem ostatnio ze kopci gdy jest rozgrzany i postoji sobie na wolnych obrotach, gdy mu przygazuje, dymek jest biało niebieski i czuc spalony olej. Dzisiaj bedzie robiony pomiar kompresji, jesli ktos mialtaki przypadek to bede wdzieczny za odpowiedz.
  4. Postaram sie jak najszybciej zrobic ten pomiar kompresji.
  5. Witam wszystkich. Jestem nowym posiadaczem bmw e46 318i silnik N42B20A 143KM. Zauwazylem bardzo duze zużycie oleju. Na okolo 1000km bierze mniejwiecej 1 litr oleju ,silnik byl zalany przez poprzedniegoo własciciela caastrolem 5w30.Przebieg 188tys.km. Nie kopci jak mu gazuje gdy jest rozgrzany. Jedynie delikatny dymek pusci jak jest zimny ,ale to jest praktycznie niewidoczny.Sprawdzalem czy silnik ma wycieki ale nie ma ich jedynie sie gdzies w paru miejscach poci. Znalazlem fakture u poprzedniego własciciela ze kupował uszczelke pod miske olejową i prawdobodobnie ja wymienił. Jaka moze byc przyczyna duzego zucia oleju i co mam wymienic/zrobic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.