Skocz do zawartości

sasz69

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 1.6 Compact
    E46 330xi Touring
    Obecnie E91 2009r: N47D20O0 - 2.0 litry, 177 KM, 350 Nm

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sasz69

  1. Z tym płynem to powiem szczerze już sam nie wiem...co jakiś czas bagnet jest na min więc trochę dolewam. Test na spaliny zrobię. Dodam jeszcze że to się dzieje co jakiś czas a nie ciągle. I głównie w korku. A i jest to poprzedzone lekkim zapachem w kabinie tak jakby spalonego oleju.
  2. Koledzy potrzebuje porady bo juz nie wiem co dalej robić. Od jakiegoś czasu moje auto kopci dość jasnym dymem z wydechu...raczej w korkach niż na trasie. Często zaczyna się to po przejechaniu kilku km. Zauważyłem choć to chyba nie jest zasada że tak dzieje się co 120km. Zrobiłem DPF oraz zregenerowalem turbinę. I po dwóch dniach znowu to samo. Żadnych innych objawów. Auto odpalanie jeździ idealnie. Na kompie też nic nie widać. Teraz obstawiam wtryski ale obawiam się że i to nie pomoze.czy ktoś miał może taka bolączkę? Jak to zdjagnozowac. Mechanik się poddaje. Będę wdzięczny za komentarze. Pozdrawiam
  3. Hej koledzy...będę wdzięczny za wasze sugestie. Ostatnio zauważyłem że po rozgrzaniu silnika jazda w korkach ok 30min zaczyna się wydobywać jasny dym z tyłu auta. W tym czasie można wyczuć zapach oleju w aucie. Na drugi dzień zauważyłem to samo przy pokonywaniu trasy ok 200km. Ponieważ auto miało i tak jechać do mechanika z jakimiś pierdolami poprosiłem o zweryfikowanie tego. Pierwsze wstępna diagnoza że turbina bo mechanikowi nie podoba się dźwięk. Jeździ nią testuje próbuje doprowadzić do stanu jak opisałem i nic. Nie powtarza się. Mocy nie traci. Na desce nic się nie świeci. Dodam że jakiś czas temu polecono mi wycięcie sftowo EGRa cobtez uczynilem. Co to może być. Przytrafiło się dopalanie DFA? Czy to wyłączenie EGR coś zjebało w aucie? Obawiam że auto stanie dęba w najmniej oczekiwanym momencie a już z mechanikiem nie mamy pomysłu. Będę wdzięczny za wasze rady. Generalnie auto w czerwcu po pełnym przeglądzie wymiana płynów itd. Oleju nie ubywa. Co jakiś czas muszę dolać płynu chłodniczego ale to chyba od zawsze. No i auto mało użytkowane jak już krótkie dystanse wokół domu i raz w miesiącu dystans 200km Pozdrawiam
  4. Hej, Gdzie w Warszawie lub okolicy zmienię kompleksowo język na PL + zaktualizuje mapy. Pozdrawiam
  5. ok...czyli można zakładać. A jak z komfortem jazdy na ROF - na naszych drogach wielka masakra?
  6. Wyskakuje błąd, który można samemu skasować. Przerabiałem temat na przykładzie ROF Bridgestone Potenza. Czyli jednak auto sygnalizuje brak ciśnienia w oponach. Jaki to błąd wyskakuje?
  7. Hej, Zakupiłem właśnie E91 z 2009 [N47D20O0 - 2.0 litry, 177 KM, 350 Nm] i mam pytanie Zastanawiam się nad zakupem opon 225/45/17 Turanza DriveGuard. Z tego co wiem to w aucie nie mam bezpośredniego pomiaru ciśnienia w oponach tylko odbywa się to poprzez zaczytywanie z ABS'u prędkość obrotową i na tej podstawie komp sygnalizuje ze jest zbyt mało powietrza. Wydaje mi się, że taki system nie jest w stanie wyłapać spadku ciśnienia na oponie ROF - czyli można w ogóle nie mieć świadomości i jeździć bez powietrza- czy dobrze dedukuje? Wulkanizator mi mówi, że można zakładać, mój mechanik mówiże nawet trzeba do tego auta jednak ja nie jestem do końca przekonany. Jakie jest wasze zdanie na ten temat bo ja myślę, że jak to tak ma działać to lepiej zakładać zwykłe i wiedzieć kiedy się złapało kapcia i czy ktoś mógłby się podzielić opinią na temat jazdy na tej oponie : 225/45/17 Turanza DriveGuard Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.