Skocz do zawartości

Krzyhu

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzyhu

  • Urodziny 17.07.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D Touring M47N 2002r
  • Lokalizacja
    Kościerzyna / Pomorskie

Osiągnięcia Krzyhu

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dziqsek to super, dziękuję za odpowiedź. :) W takim razie to mogę zbagatelizować, ale do pełni szczęścia jeszcze w ODBsetup mam wątpliwość czy coś poprawić. Mianowicie: http://imageshack.us/a/img856/217/ko1q.th.jpg Czy ta wartość startowa (Value Start) jest ważna? Mogę gdzieś ją zmienić? EDIT: Już naprawione, doczytałem w necie i zmieniłem wartość w rejestrze regedit. :) Dzięki za pomoc, pozdrawiam :wink:
  2. Niestety wszyscy na chomiku mają za pośrednictwem Mlodzik1, także jak u Niego nie działa to i u nich też. :)
  3. Witam, potrzebuję pomocy z inpą (kolejny amator :P ) WIN7 32BIT, Kabel usb od e-volt. Pobrałem z chomika trandolfa INPA_EA-90X.rar, zainstalowałem zgodnie z tą instrukcją: http://moteo.pl/forum/Instalacja-programu-diagnostycznego-INPA-pod-Windows-7-interfejs-USB-317 No i ogólnie program się uruchamia bez zająknięcia- tylko nie umiem znaleźć plików OBD.INI i EDIABAS.INI w folderach trandolfa. Przed instalacją interfejsu wolałbym wrzucić te dwa pliki, bo bez nich i tak pewnie nie będzie działał kabel. A do pełni szczęścia tylko to mi brakuje. Mógłby ktoś mi podrzucić jakiś link lub źródło skąd pobrać sprawdzone pliki? Oczywiście wrzucę OBD.INI do c:/windows, a EDIABAS.INI do C:/ediabas/bin - zgadza się? EDIT: Już w 99% wszystko trybi, zainstalowałem wszystko bez przeróbek tak jak wyżej opisałem, tylko dodałem plik OBD.INI wzięty z czyjegoś chomika. Światła zakodowane, błędy pokasowane, live data sprawdzone. Wszystko na świeżym windows 7. :) Tylko jeden komunikat jest przed wejściem w silnik: http://imageshack.us/a/img854/4787/vzvx.th.jpg Groźny komunikat? :)
  4. Witam, wiecie może czemu nie idzie pobrać Standard Tools 2.12 z chomika? :wink:
  5. Nie wprowadzajmy Czytelników w błąd- nie wnoszę, że auto "miało" xenony, lecz jedynie są to moje ewentualne podejrzenia z racji ponadprzeciętnej wersji nadwoziowej. Chociażby fakt, że ktoś konfigurując ten pojazd słono dopłacił za Pakiet stylistyczny M, a nie dorzucił do tego xenonów. I ów podejrzenia proponuję potencjalnemu nabywcy rozwiać, ponieważ przy zakupie auta lepiej być podejrzliwym, aniżeli darzyć sprzedawcę zaufaniem. A Ciebie proszę o nie rozwijanie offtopu. :wink:
  6. Z czego to wnosisz? Z fusów? Powiem Ci szczerze, że z fusów staram się niczego nie wróżyć, gdyż nie piję kawy. A sprawdzenie czy auto posiada fabryczne oświetlenie przednie to jeden z punktów, na który potencjalny kupiec powinien zwrócić uwagę oceniając historię pojazdu. Mamy do czynienia z handlarzem fachowcem, który mógł po sobie nie zostawić "resztek" pod maską z fabrycznego oświetlenia, jedynie rozkodowanie Vin rozwieje wątpliwości.
  7. Chyba faktycznie z tymi listwami masz rację, patrzę na zdjęcia nowych E46 i również widać tą przypadłość: http://www.autoguru-katalog.at/wp-content/gallery/1999-bmw-3er-touring-e46/2002_3er_touring_2.jpg Aczkolwiek czujności nigdy za wiele. :wink: Na start rozkodować Vin. Podoba się to jechać, obejrzeć na chłodno bez jarania się, wziąć ze sobą kogoś jako obserwatora. Ci najczęściej znajdują wady. :D W razie czego lepiej stracić 200zł na paliwo, niż gdybać czy ta igła jest faktycznie igła. Handlarze mają spory narzut zarobkowy, a z racji że ostatnio ludzie nie mają kasy i słabo się auta sprzedają to mocno zbijać cenę. :wink:
  8. Ja bym sobie darował, na pierwszy rzut oka już po fotach widać inne odcienie na przednich błotnikach, nie schodzące się równo listwy drzwi i błotnika: http://img19.imageshack.us/img19/8607/80947807.jpg Ktoś dobrze spasował elementy, ale nigdy nie da się idealnie spasować każdej szparki. Wtedy pasuje się te, na które widz patrzy na pierwszy rzut oka. :wink: Malowane pewnie nie były, dziś łatwiej dostać element w kolorze niż zabawy w lakierowania. A i wtedy "eksperci" z miernikami nic nie wykryją. :P Za 25 tysięcy wymagałbym naprawdę igły, tym bardziej, że poza felgami niema nic szczególnego, nawet bez xenonu, co przy tej cenie raczej niedopuszczalne. Zaś z drugiej strony ciężko by auto 11 letnie było totalnie idealne. Niemcy przeważnie nie sprzedają okazjonalnie aut totalnie idealnych. :wink: Rozkodować Vin, sprawdzić czy nie było xenonu (bo podejrzewam że był, tylko koszta odnowy przodu większe).
  9. Krzyhu

    światła xenony

    No zgadza się, odczytuje informacje z czujników położenia wahaczy. Ale po samym uruchomieniu nie zobaczę wędrującego do góry i na dół odbłyśnika? Gdzieś ktoś pisał że po uruchomieniu ksenonu światło wędruje góra-dół i zastanawia mnie czy nie jest w E46 na fabrycznym xenonie jak na tym filmiku? Czyli jednak po uruchomieniu świateł xenon robi góra-dół? http://www.youtube.com/watch?v=BWX-0fj-MmA
  10. Krzyhu

    światła xenony

    A macie jakiś filmik z samopoziomowaniem ksenonu? Uruchamia się po włączeniu świateł tak? Też góra dół? Za każdym razem przy włączaniu? Tu nie widzę żadnej korekty samopoziomu po uruchomieniu świateł: http://www.youtube.com/watch?v=oD8lOPzlupA
  11. Krzyhu

    światła xenony

    Z tego co wiem to samopoziomowanie pracuje gdy uruchomisz auto, a nie światła. :wink:
  12. Cały czas nie daje mi spokoju ten szary dym. Sprawdziłem EGR, jest zamknięty, odłączyłem i zaślepiłem wężyk. Nic nie przybywa, nic nie ubywa, nic się nie miesza, auto odpala idealnie, pracuje idealnie. Lecz póki jest zimny to kopci na szaro i zapach dymu to ewidentnie zapach spalin. Zapach typowo jakby auto przelewało i wydalało nadmiernie spaliny. Jak dodam gazu do 2tys/obr to taki szary obłok dymu unosi sięw powietrzu przez ok 6sekund. Także dym nie jest tak gęsty jak przy puszczającej turbinie, ale i nie na tyle rzadki by to olać. Aż mi się wierzyć nie chce, że zapchana odma powoduje nadmierne podawanie paliwa i szary dym o zapachu spalin. Będą to pewnie wtryski co? A zmęczone wtryski nie powinny również dawać takich objawów na ciepło? Co wiem, to to że jest przepalona świeca na 1szym cylindrze, ale podczas pracy to chyba niema wpływu co?
  13. Rozważałem też tą wersję o roznitowaniu, ale powiem Ci szczerze że chyba przeżyje to 130zł by mieć 100% pewności. Te ośki są frezowane na płasko z tego co czytałem podobno też mogą się obluzować i wypaść. Zbyt ważne miejsce silnika by iść na kompromisy.
  14. No dobrze, przekonaliście mnie, faktycznie lepiej wziąć silikonowe. :wink: Nada się? http://allegro.pl/waz-silikonowy-3mm-przewod-podcisnienia-i3205587143.html A o elektrozaworku już doczytałem i jego też się sprawdzi. :)
  15. Silikonowych kolorowych wężyków nie chcę, ale owszem kupię ze 4 metry wężyka czarnego w oplocie taki jak fabrycznie, będą wymienione wszystkie. Odnośnie klapek.. zamówię zaślepki na allegro: http://allegro.pl/bmw-zaslepka-zaslepki-kolektora-ssacego-22-mm-kpl-i3213990759.html Odnośnie EGR.. nowy wężyk, czyszczenie na błysk, sprawdzenie przez wężyk ustami sprawności Ładnie z nowymi uszczelkami, wszystko ma być zrobione jak należy. Dla pewności M47N 2.0 150km - 22mm zaślepki prawda? Myślę, że pacjent będzie żył. :wink: Byle tylko dojechał do mechanika z klapkami w kolektorze. :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.