Skocz do zawartości

itali

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 18tds compact . E36 2.8i coupe E64 3.0

Osiągnięcia itali

  1. Witam, mam problem z: 1. wspomaganiem. Po odpaleniu auta wspomaganie jest, a w czasie jazdy zanika po krótkim czasie. Co może być przyczyną i jak rozwiązać problem? 2. nie działającym systemem domykania drzwi od strony kierowcy 3. zacinającym się komputerem pokładowym - czarny ekran w czasie jazdy Proszę o poradę.
  2. Raczej nie, to jest z silnika
  3. Witam wszystkich . Mam pewien problem, dźwięk jak schodzi z obrotów nie jest on głośni ale jest i nie daje mi spokoju . Jak opalam nic nie słychać jak jak gasze silnik też nie , tylko jak dam gazu i schodzi z obrotów jak by coś latało metalicznego .Druga sprawa zdarzyło sie dwa trzy raz ze silnik porostu zgasł tak od siebie [tylko na postoju ] . Nie wiem co jest zgrane ?
  4. itali

    bmw 18 tds problem

    to on sie grzeje czy nie ?
  5. itali

    bmw 18 tds problem

    Czy zapowietrza nw, jak sprawdzić objawy ? , ale płyn troche znika bo dwa razy dolewałem tak po pół litra wody
  6. itali

    bmw 18 tds problem

    Dokładnie , chyba ze w trasie 2 h to sie raz zdarzyło
  7. itali

    bmw 18 tds problem

    Dzieki :cool2: . Uspokoiłeś mnie bo sie martwiłem o mojego compakta
  8. itali

    bmw 18 tds problem

    Tak zawsze gdy gorący jak zacznę deptać to dość szybko :?
  9. itali

    bmw 18 tds problem

    Witam wszystkich mam pytanie do was ?Bo ostatnio mój tds ma takie jazdy ze gdy jade tak koło godziny samochodem wskazówka temperatury nagle pokazuje ze silnik sie grzeje i w 2-3 sekundy wraca do poziomu . Co to może być czujnik do bani ?
  10. itali

    e36 2.0 Vanos

    Elektroniczne urządzenie sterujące, wykorzystując sygnał z czujników obciążenia i prędkości obrotowej silnika, określa sygnał sterujący wykonawczego układu hydraulicznego. Sygnał sterujący ustala położenie zaworu elektromagnetycznego umożliwiające przepływ oleju do układu uruchamiającego. Siła pochodząca od ciśnienia oleju powoduje przesunięcie wałka połączonego z elementem regulacyjnym, który znajduje się w piaście koła łańcuchowego napędu wałka rozrządu. Ten zmienia swoje położenie kątowe, powodując zmianę faz rozrządu (w tym przypadku zaworu dolotowego). W zakresie niskich prędkości element regulacyjny obraca wałkiem rozrządu, zmniejszając kąt początku otwarcia zaworów dolotowych. W średnim zakresie prędkości obrotowych, powyżej określonej wartości, element regulacyjny obraca wałek rozrządu w kierunku wcześniejszego otwarcia zaworów dolotowych. Po przekroczeniu pewnej prędkości obrotowej element regulacyjny ustawia wałek rozrządu ponownie w położeniu późniejszego otwarcia zaworów dolotowych.
  11. itali

    E36 320 pytanie

    Sory ale nie mogłem znaleźć nic konkretnego jest nowy jak bym mógł ktos pomóc to bardzo dziekuje
  12. itali

    E36 320 pytanie

    Witam was mam pytanie dotyczące bmw E36 320. Dotyczy one kupna ów auta na co zwróć uwage w silniku i ogólnie w samochodzie dziękuje z góry
  13. itali

    BMW 318Si

    Witam wszystkich. Mam do was pytanie na temat Bmw 318Si. Na co trzeba uważać przy kupnie tego silnika? I na co patrzeć ogólnie przy kupnie, mam zamiar kupic BMW E36 coupe rocznik 1993 w wyżej wymienionym silniku .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.