Skocz do zawartości

rogal_aro_86

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 Turing 2.5 Tds 1994

Osiągnięcia rogal_aro_86

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. a czyszczeni tego calego nastawnika ile powinno kosztowac? naczytalem sie na tych przeruznych forach ze moze to tez byc wina czujnika temperatury ktury kosztuje 50 zl . bo jakos nie usmiecha mi sie placic 1000zl za pompe 500 za wymiane zeby znowu rok czasu pojezdzic. jakies madre rady od starych wyjadaczy
  2. i co kolego znalazles przyczyne tego warjowania i nie odpalania?
  3. Moim skromnym zdaniem jak ktos juz mial Bmw to kupi kolejne bmw a jak nik go nie zarazi tym to nadal bedzie chcial jezdzic szmelwagenem . Pozatym bmw latwo sie kupuje gozej je utszymac a sprzedaje siie najciezej
  4. i co zadzialalo to cudo ? czy zmian czujnika temperatury ? czy okazalo sie ze jednak bylo tszeba pompe zmienic i koszt naprawy okazal sie w granicach 1500zl? .
  5. Witam koledy jeestem dumnym posiadaczem 2.5 tds od jakiegos polowy roku i wszystko bylo ladnie i peieknie az tu zacza gasnac jak dostaje opciazenie pradu . czyli jak zamykam szyby albo jak wlanczam wentylator na 4 bieg wszytko mowa na postoju. do tego zacz miec problemy z odpalaniem na cieplym silniku ale tez nie zawsze raz odpal od razu a raz mozna go krecic az aku nie padnie. :cry: dodam ze bylem na kompie i nie mam zadnego bledu . a u mnie nie mam zadnego magika od tds a gdzie nie pojade to na dziendobry krzycza ze to nastawnik albo pompa i ze mam szykowac 2 tysie ale czy naprawde to 100% pompa czy chca mnie wpuscic w maliny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.