Skocz do zawartości

kogud

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39

Osiągnięcia kogud

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. [525 td] E34 Dzisiaj próbowałem założyć pełne OBC w moim TDSie bo mój zegarek się nie podświetla i trochę to utrudnia życie - niestety nie udało się bo to które kupiłem jest dłuższe i nie mieści się, ale to nie jest wielki problem. Przełożyłem, żarówki do mojego zegarka, i zamontowałem go na swoje miejsce, włączyłem zapłon żeby sprawdzić czy teraz będzie ok. podświetlał się ale tylko lewa strona, więc wyjąłem jeszcze raz, przełożyłem żarówkę która się nie świeciła, podpiąłem go ponownie - nic się nie podświetlało. Odpiąłem i posprawdzałem żarówki - nie były spalone, zegarek i termometr działa tylko wyświetlacz się nie podświetla. Wtedy zorientowałem się że cos mi szumi pomimo, że mam wszystko wyłączone, zapłon i światła. Nawiewy nie dmuchają, ale tak jak by pod OBC albo pod radiem chodził malutki wiatraczek. Sprawdzałem wizualnie przewody i wtyczki, wszystko wydaje się być na swoim miejscu. Odłączyłem aku. ucichło, podpoiłem aku. było ok, włączyłem i wyłączyłem zapłon - ten sam problem słychać lekki szum. Czy ktoś z was wie co to może być? Może jak wkładałem tam ręce do środka wyrwałem jakiś przewód? Albo moje OBC robi zwarcie? Czy w panelu sterowania nawiewem i wentylatorem jest jakiś mały wiatraczek albo inne urządzenie które wydawało by taki dziwek, bo wydaje się ze dźwięk dochodzi z panelu sterowania nawiewem. Uprzedzam, że przeglądałem posty o poborze prądu ale takiego przypadku nie znalazłem.
  2. no ok, będe szukał, Tomkoo przekonał mnie równierz do 2.4 TD ale chyba ciężko trafić dobrze wyposarzonego :mad2: Dzięki chłopaki za pomoc, przydały się wszystkie odpowiedzi, dalbym wam jakieś ''pomógł'' ale nie widze takiej opcj, Puki co pula moich pytań się wyczerpała ale z pewnością jeszcze coś wymyśle :D
  3. Dostane palcami do wirnika?? Bardzo mokry - hmm do czegos by to porownać bo nie mam doświadczenia..:D no i nie wiem jak powinien ciągnąć bo nigdy tdsem nie jezdziłem, a po za tym przez te falujące obroty ponoć slabiej ciągnie niz powinien,
  4. No i o takie konkrety mi chodziło - fajnie zaczęła sie przygoda z tym forum. Dzieki chłopaki, a co do twojego ostatniego wywodu to ten ktorego mam ogladać w sobote ma problem podobno tylko z tymi obrotami, a moge go kupic za 3000 (dobrze wyposarzony) a pytam o cene remontów na przyszłość, bo np. zawieszenie napewno bede musiał kiedyś wymieniać, filtry i olej myśle ze wymienie odrazu (co bym nie kupił), a trubo, wtryski i głowica - mogą paść i w zadbanym egzemplarzu. Pompa też prędzejczy póżniej do regeneracji. powiedzcie mi jeszcze: 1. jeżeli rozrząd jest na łańcuszku to co ile się go wymienia i co się wymienia? tylko wałki czy raczej wszystko? jak zabki sa ok - nie jest wszystko pościerane to nie mam sie czym martwic?? 2. jakiś dobry serwis (tj. tani i w miare pożądny) w okolicach Lublina polecacie? (sprawdzenie co z obrotami, ew. regeneracja pompy)?? 3. jeżeli odpali na zimnym, pozniej odpali na cieplym ze strzała to czy to znaczy ze pompy nie bede musial regenerować? 4. Jak sprawdzić stan turbo?
  5. Cześć, w pierwszym poście należało by się przedstawić więc jestem Dawid - student motoryzacji :8) Planuje zakupić swoje pierwsze w zyciu BMW, wcześniej jeździłem starymi VAGami (nadal mam jednego rodzynka Jetta mk1 US) Wybrałem E34 TDS pomimo wielu negatywnych opini ponieważ potrzebuje diesla - studiuje i mieszkam w Danii a tu nawet nie wiedza co to jest LPG. Niestety w E34 nie bylo za duzego wyboru diesli więc zostaje przy 2,5 TDS. Mam kilka pytań odnośnie tego silnika: 1, Samochod ktory zamierzam oglądać w ta sobote ponoć ma tylko jeden problem, falują obroty na zimnym oraz cieplym silniku, właściciel mówi ze odpala ladnie czy zimny czy cieply ale obroty falują, na zimnym bardziej niz na cieplym, jak wciśnie hamulec na luzie to potrafi zgasnąć, Mowi też, że moć nie jest oszałamiająca - jeździ się jak normalnym samochodem (co w tdsach jest chyba normalne ? ) Twierdzi ze trzeba oddać pompe do regulacji (tak mu mechanik powiedział). Moje pytanie: co wy o tym sądzicie?? Do regulacji czy regeneracji? Czy to nie wina pompy, może głowica albo przeplywomierz? :mad2: 2. Jak dokładnie sprawdzić stan silnika (TDS)?? 3. proszę o wycene kogoś kto się orientuje ile kosztują poszczegulne naprawy (osobno część osobno usługa/wymiana ponieważ niektore mogę zrobić sam): a) regeneracja pompy, b) regeneracja torbiny, c) wymiana wtrysków, d) wymiana rozrządu, e) wymiana filtrów i oleju, f) wymiana/regeneracja głowicy ( kompletnej) g) przednie zawieszenie, h) co tam jeszcze może być do wymiany.. Podejrzewam, że po takich wymianach miałbym wspaniały samochód na długo o ile będe dbal :wink: Z góry dzieki za odpowiedzi (te na temat :lol: )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.