Skocz do zawartości

bmwlodz1

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia bmwlodz1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Po wymianie pompy na nowej problem powraca, auto gasnie przy ilości paliwa w baku mniejszej niż 15l. Paliwo w baku również zostaje tylko w jednej komorze. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy wspomagającej i czy to może on za to odpowiadać?
  2. Witam. Jedni mają problem z uruchomieniem silnika przez odcięcie zapłonu. Mój problem kieruje się w drugą stronę. W aucie zostało zamontowane odcięcie zapłonu na magnes. Auto stało jakiś tydzień czasu, kilka dni bez akumulatora. Po włozeniu akumulatora i odpaleniu auta odcięcie zapłonu się nie załącza. Wszystko włącza się od razu po przekręceniu kluczyka. Czy ktoś pomoże zlokalizować problem?
  3. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy pompa w baku mogła nie działać a paliwo było zaciągane przez pompe wtryskową?
  4. Teraz już nawet pompka na krótko nie działa.
  5. Jakiej marki pompę wybrać? Pierburg, VDO czy Siemens?
  6. Pod fotelem kierowcy znajduję się coś okrągłego długości 5cm z wtyczką, przewody paliwowe idą jednak oboka, do tego dochodzą jakieś dwie cienkie chyba stalowe rurki. Wypompowałem całe paliwo z baku, wyczyściłem bak. Przedmuchałem wszystkie rurki wężykiem podłączonym pod butle tlenową czyli wysokie ciśnienie. Wyjąłem pompe sprawdziłem ją na krótko pod akumulator, pompa działa i pompuje ładnie paliwo. Wszystko z powrotem skręciłęm. Przkeręcam kluczyk i nie słyszę pompy. Rozbieram znowu sprawdzam czy pompa na pewno działa. Podłączyłem znowu na krótko pod akumulator dotykająć tych blaszek przymocowanych do pompy. Pompa działa paliwo wychodzi z baku i również komory się wyrównują. Założyłem dekielek podłączam na krótko przewody z akumulatora w miejsce gdzie wpinamy kostke i cisza. Na odcinku od kostki do pompy gdzieś musi uciekać napięcie. Zacisnąłęm mocniej styki i nadal to samo. Kable wyglądają dobrze i nie ma żadnych przerw. :mad2:
  7. A co za pompa lub czujnik znajduję się pod fotelem kierowcy? Dochodzą do niej kable i jakieś rurki. Czy dużo roboty jest z wyjęciem baku czy lepiej podłubać w aucie?
  8. Już trochę złapałem. Czy jest możliowść, że ta "pompka strumieniowa" złapała jakiś syf i paliwo nie przelewa się do drugiego zbiornika a pompa działa? Kolejna sprawa to czy pompa jeżeli nie działa wydaję jakieś odgłosy? I jeszcze jedna sprawa, czy na przewodzie zasilającym (przy wylocie z baku) pompę progową powinienem wyczuć jakieś zasysanie palcem w momencie włączenia zapłonu lub w momencie rozruchu?
  9. Bezpiecznik włożony, obydwa dekle zdjęte, jutro będę szukał tej pompy przelewowej. Ten bezpiecznik tyczy się chyba tylko wersji M5. Bezpieczniki od tej pompy znajdują się koło schowka.
  10. Dziękuje za odpowiedź. Czy może ktoś dokładniej opisać jak dostać się do tej pompki która odpowiada za przelew? Zauważyłem też dziwną rzecz, a mianowicie brakowało bezpiecznika nr 54 od pompki, czy możliwe, że dało się odpalić auto i cyz możliwe, że on był odpowiedzialny za nie przelewanie paliwa w komorach?
  11. A więc tak. Paliwo nie dochodzi do filtra, w ogóle nie leci. Paliwo z baku również nie wychodziło. Pompa w baku dość głośno i dziwnie dzwięczała. Po odkręceniu dekli od baku zauważyłem, że całe paliwo jakie zostało (ok 10 litrów). znajduje się w lewej komorze, natomiast w prawej tam gdzie pompa jest sucho. W czym może tkwić problem?
  12. Witam. To mój pierwszy post na forum. Znajomy wyjechał za granicę i zostawił mi pod opiekę E39 520d. Auto stało jakieś póltora miesiąca nieodpalane na dworzu z połową paliwa w baku. Naładowałem akumulator, wlałem do baku dodatek zimowy do paliwa. Odpaliłem auto, zrobiłem nim bez problemów jakieś 200km. Dzisiaj zapaliła się rezerwa, zatankowałem auto, pojechałem w trasę i zrobiłem ekonomiczną jazdą jakieś 200km. Kiedy dojechałem do miasta kilka razy wdepnąłem mocniej gaz i miałem wrażenie, że przy jakiś 3 tysiącach obrotów auto jakby delikatnie przytkało. Za kilkaset metrów stanąłem na światłach i odczułem delikatne skoki obrotów. Za jakiś kilometr dalej zatrzymałem się na światłach i auto padło. Rozrusznik kręci ale nic więcej się nie dzieję. Nie widać żadnych kontrolek. Auto nawet na chwilę nie chce zaskoczyć. Sprawdziłem na szybko bezpieczniki w bagażniku ale nic nie dojrzałem. Auto odholowałem. Jutro mam zamiar sprawdzić przepływa paliwa. Poproszę o jakieś sugestie i porady. Olej był zmieniany jakieś 5 tyś. kilometrów temu. Nie wiem kiedy był zmieniany filtr paliwa i zastanawiam się czy może być on odpowiedzialny za tą usterkę, choć wydaje mi się, że nie powinien odciąć całkowicie dopływu paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.