Tak jest na 4 pinach. Prześledziłem dziś całą wiązkę i cztery kable lecą od wentylatora aż po taką czarną puszkę z elektroniką. Sprawdzałem na realoem i tam również jest wentylator na 4 piny. Wyczytałem dziś że może to być objaw uszkodzonego czujnika temperatury w chłodnicy, lecz przejrzałem całą chłodnicę i nie mam tam żadnego czujnika. Jedyny w pobliżu to sensor AUC (tzw. smrodu). Jedyne czujniki to w głowicy (jeszcze go nie sprawdzałem i nie wiem czy ma coś wspólnego) i przy osuszaczu czujnik ciśnienia klimatyzacji który już wymieniłem. Dziwne jest to, iż w momencie gdy wentylator się kręci na wyłączonym aucie, podchodzę przekręcam kluczyk i włączam klimatyzację to wentylator zwalnia tak jak by na 1 bieg. Wymieniłem już wentylator ponieważ stary padł całkiem i miał połamaną jedną łopatkę, opornice na nowe i dalej to samo. Wentylator sprawny, ponieważ na krótko działa na każdym biegu. Gdy pojeżdżę autem tak aby je porządnie rozgrzać włączam klimatyzację i zostawiam tak na 15 min i wentylator automatycznie się uruchamia co jakiś czas więc to ok. Najgorsze, że potrafi kręcić tak całą noc i rano akumulator wymięka powoli.