Skocz do zawartości

Zonkpl

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i rok 1999

Osiągnięcia Zonkpl

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Niestety okazało się że cały modól komfortu jest sprawny i działa... i niestety dalej tylko z pilota się nie otwiera :C Jest w stanie ktoś mi powiedzieć gdzie w samochodzie znajduje się odbiornik sygnału z pilota/? Bo z tego co widzałem w samym module komfortu go nie ma
  2. dzięki za odpowiedz poszkuam jutro mam nadzieje że uda się coś ustalić ;)
  3. Witam Mam problem w swoim bmw z otwieraniem sie drzwi z pilota. A mianowicie problem na początku pojawiał się sporadycznie czasem nie moglem otworzyć drzwi z pilota musiałem włożyć kluczyk do zamka wtedy wszystkie drzwi otwierały się z centralnego bez problemu. Po niedługim czase problem zaczął się ciągle pojawiać i nie byłem wstanie wogolę już otworzyć samochodu z pilota ( ani drzwi ani bagażnika przyciskiem z pilota) Lecz jako iż wiem , że w tych samochodach to pomaga postanowiłem odpiąć akumulator zresetować go i spróbować ponownie po podpięciu. I eureka samochod po założeniu akumulatora znowu zaczą za każdym razem otwierać i zamytać drzwi bez żadnego problemu. Ale zauważyłem , że nie do końca problem zniknął ponieważ po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcenia go na pierwszą pozycje pilot przestawał działąć. Po prostu wyciągałem kluczyk ze stacyjki wysiadałem i próbowałem zamknąć samochodód z pilota i nic.. tak samo jak wcześniej. Co lepsze postanowiłem znowu zdjać akumulator i spróbować go resetować. I znowu tak samo pilot działał otwierał zamykał samochdów dopóki nie włożyłem i nie przekręciłem kluczyka w pierwszą pozycje stacyjnki... Po paru próbach nawet po zresetowaniu pilot przestał działać wogolę od tamtej pory nie udało mi się już otworzyć samochodu lub zamknać z pilota. Od razu chciałem poinformować , że sprawdzałem u kilku "elektryków" iż Pilot wysyła sygnał do niejakiego modułu konfortu i to nie on jest problemem ( zresztą z drugim kluczykiem jest dokladnie tak samo wysyła sygnał ale samochód się nie otwiera) Próbowalem również z programowaniem kluczyków wszystko się odbywało jak należy lecz samochód z tego co wiem powinien przy tym zamknąć się i otworzyć lecz tego nie robił... Ani jednym ani drugim kluczykiem. Dodam jeszcze , że przycisk wewnątrz samochodu działa otwiera i zamyka wszystkie drzwi. Używam od roku czasu samochodu bez pilota otwierając tylko z zamka lecz strasznie mnie to irytuje nie iwem co z tym zrobić. Podejrzewam że ustarka jakaś siedzi w module konfortu jakiś przekaźnik nie wiem... Chciałem zapytać czy jest w stanie ktoś mi powiedzieć w którym miejscu w tym samochodzie znajduje się moduł konfortu? Z góry dziękuje za odpowiedz i ewentualne diagnozy ;)
  4. Witam Mam u siebie w aucie do wymiany właśnie te gumy z tyłu w zawieszeniu kupiłem już je ale mam problem z dorobieniem takiego ściągacz. I tu moje pytanie czy jest ktoś kto by dysponował takim ściągaczem i mogł by go pożyczyć ? Ewentualnie odsprzedac :)
  5. No to tak właśnie brzmi ale nie jestem w stanie zinterpretować skąd dokładnie to dochodzi szukałem patrzyłem ale to brzmi jak by z wnętrza kolektora ssącego... Samochód nie ma problemów z wolnemi obrotami pracuje normalnie więc nie wiem czy to jakieś lewe potwietrze czy moze coś wewnątrz kolektora :< Dzisiaj zauważyłem , że po wymienie wyżej wymienionej rurki od odmy do miski olejowej samochód przestał wydwać to dziwne trąbienie gdy wyłączam silnik ale świst przy lekkim przyśpieszniu nadał słysze tak samo :(
  6. Rozumiem postaram się w miarę możliwości ją wymienić chociaż wiem , że do samej już rurki od tego był problem z dostaniem się ale może jakoś się to uda :D
  7. Witam Tak jak w temacie jestem właścicielem 520i touring z silnikiem M52TUB20. Mam taki problem od dłoższego czasu iż słyszę z mojego kolektora ssącego dziwny świst a czasem nawet pewnego rodzaju "trąbienie" ( Świst taki jak by ktoś przytkał koniec odkurzacza i powietrze przelatywało by przez małą szczeline... To bardzo podobny dzwięk) Ten dzwięk nie jest słyszalny cały czas lecz tylko gdy silnik zacznie wchodzić na obroty lub gdy jadę ze stałą prędkością to przy pewnym otwarciu przepustnicy słysze ten świst spod maski ( nie jest to bardzo głośne) Co więcej gdy otworze maske i trywialnie otworze mu dość mocno przepustnice to zanim silnik wejdzie na obroty to świst zamienia się wręcz w trąbke jakąś ... dzwięk dochodzi cały czas z okoliz zaworu disa jak by coś obok niego. Dodatkowo gdy wyłącze silnik to po chwili słyszę to samo trąbienie przez chwilke jak by podciśnienie z kolektora ssącego uszło i przestaje wydawać dzwięk. Dodam , że jakiś czas temu zauważyłem że zawór disa nie działa u mnie wogolę i pomyślałem , że to może przez niego i go wymieniłem teraz działa poprawnie ale dzwięk dalej został. Dzisiaj również zauważyłem , że moja rórka od odpowietrzenia skrzyni korbowej jest pęknięta i zapchana więc ją wymieniłem na nową. Mam wrażenie , że po tym jest trochę lepiej ale świest nadal pozostał... Czy ktoś jest mi wstanie powiedzieć co to może być ? Denerwuje mnie to i mam wrażenie , że przez to mam większe spalanie i słabszy silnik...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.