Skocz do zawartości

fold

Zarejestrowani
  • Postów

    643
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fold

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (10/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Nie widzę tego. Ten czarny to wygląda jak czujnik obrotów ale nie jestem pewien. Dwupinowy. Obejrzę jutro dokładnie Poboczne pytanie co to za element się rozleciał w tej skrzyni, kosz? Jakby ktoś potrzebował części to zapraszam będę to zlomowal
  2. Któreś z tych to czujnik? Właściwie tylko tyle jest nad płytą
  3. A jest szansa że były różne czujniki i jest to na przykład kwestia kodowania sterownika skrzyni po wymianie? Trochę mi się nie podoba lutowanie czujnika który pływa w oleju chyba wolałbym całą wiązkę wymienić. Płyte odkręce bez problemu bez rozbiórki prawda? Żadnych uszczelek nie będę musiał tam zmieniać?
  4. To przy jakiej temp mierzyć w moim orzypadku? Albo ile musi postać po jeździe? Wczoraj po przejechaniu 15 km, temperatura skrzyni 75. Po godzinie czekania spadła ledwie na ~60-65. Temperatura miski 40-45 stopni - zmierzone pirometrem. Wydają mi się te odczyty za wysokie, te na postoju. Chyba wolałbym nie wymieniać wiązki, to pewnie jest razem z tą wtyczka w obudowie i może potem lać? Wiązka jest na wierzchu cała po zdjęciu miski?
  5. Po ostatniej wymianie pociła mi się skrzynia, wymieniany był też simering przy konwerterze. Chciałem sprawdzić poziom oleju. Jednak temperatura po 5 minutach jazdy była zbyt wysoka pięćdziesiąt kilka stopni. Po dobie stania temperatura skrzyni to 35 stopni W garażu około 20, temp cieczy 22. Podczas jazdy dłuższej, temp doszła do 90 stopni. Po odstaniu 7 godzin, temp na zewnątrz 22, silnika 33, skrzyni 46. Możliwe że czujnik przekłamuje? Na "zimnej" z uchylonym tyłem do góry po odkręceniu korka leje się olej ciurkiem. To moja druga skrzynia w pierwszej napewno stygła do ok 20 stopni, do 30 chwilę się rozgrzewała a potem temperatura dosyć szybko rosła. 1. Wydaje mi się że mam za dużo oleju a błąd wynika ze złego pomiaru temp. Po upuszczeniu i umyciu prawie się nie poci teraz ale za mało przejechałem. 2. W którym miejscu jest czujnik temp, pod miska? Mam druga skrzynie to przeloze. 3. Jak zalać na oko poprawny poziom dopóki nie przeloze czujnika
  6. fold

    316i losowy brak prądu

    To jest taki rodzaj bezpiecznika na pełne zwarcie w razie wypadku czy coś. Z Obu stron dochodzą grube kable są zagniecione tą blachą i zalane cyną. Pośrodku jest wąskie gardło, jest blacha ale stosunkowo jest mniejsze przejście które powinno się przepalić przy pełnym zwarciu.
  7. fold

    E39 sworzeń ogranicznika drzwi

    Obejrzałem te sworznie dokładnie. Wbija się je naprawdę głęboko. chyba nie wbiłem wystarczająco. Druga sprawa one mają blokadę która trzeba odgiąć chyba że jest urwana. Problem rozwiązany dziękuję za pomoc
  8. fold

    316i losowy brak prądu

    Zacząłem od akumulatora po kolei rozebrałem te przewody. Wrzucam zdjęcie jak wygląda fuse link w E36. Osteteczn przyczyną była zupełnie luźna nakrętka w skrzynce bezpieczników Gdybym zaczął od drugiej strony byłoby mniej pracy
  9. fold

    316i losowy brak prądu

    Dziekuje, sprawdzę to. Szukam zasiedziałych wtyczek raczej?
  10. fold

    316i losowy brak prądu

    To jest kabel masowy do silnika ten od dołu. Ten od aku wygląda jeszcze lepiej. Mierzyłem fusebox -> kielich , fusebox -> masa na aku. Około 2.3 v Gniazdo zapalniczki 2.3v Na aku 12v Antykuna wpięta w aku plusem, gnd z karoserii działała - świeciła. Tylko tyle dałem radę zmierzyć zanim się "naprawiło" Teraz tak myślę, kabel plusowy z aku do skrzynki ? Zanim go wyrwę, zmierzyć spadek napięcia? Nie wiem jeszcze gdzie + się rozdziela ale z aku wychodzi około 20-25 mm2 a do skrzyniki dochodzi 10 mm2? Po drodze gdzieś idzie na starter/alternator i może gdzieś jeszcze. Do tej pory usterka była tak rzadka że uznałem że jej nie ma Zniknął prąd na parkingu i zaraz jest, raz na parę miesięcy. Ale teraz 2 razy w tygodniu się zdarzyło. Dobrze że miałem miernik.
  11. fold

    E39 sworzeń ogranicznika drzwi

    dobra spróbuje . Je sie wbija aż do tej czesci co są karby ? one maja wejsc w otwór troche ?
  12. Powysuwały mi się sworznie ogranicznika drzwi. Po dobiciu 2 z 4 wysuwają się znowu. czy to jest element jednorazowy czy za słabo dobiłem ?? Po dobiciu jeden wychodzi po kilku użyciach, drugi trwa to dłużej
  13. fold

    316i losowy brak prądu

    Losowo mam brak prądu, nie dało się odpalić raz zgasł podczas jazdy. Udało mi się w końcu to wyśledzić już na skrzynce bezpieczników gdzie dochodzi Plus na mierniku jest 2,3 V. odkręciłem masę bo myślałem że będzie zgnita ale nie wygląda tragicznie. To będzie główna przyczyna ? Bo widziałem gorsze masy?? Co jeszcze przejrzeć. Problem pojawia się losowo i po chwili znika sam. Tzn, nie robiąc nic za kilka kilknanaście minut - różnie, wszystko działa
  14. Na oko to samo. Istotny jest dół gdzie wchodzi filtr i średnica pompki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.