Skocz do zawartości

rafale46

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 2002

Osiągnięcia rafale46

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ale wymieniał na taki, który miał takie same numery co stary czy inne?
  2. Gdy założyłem drugi alternator poskladalem wszystko do kupy tak jak trzeba. Czyli podgrzewacz też był podłączony. Od razu po odpaleniu podgrzewacz robił zwarcie i upalil diodę w alternatorze. Nie wiedziałem o co chodzi i odlaczalem wszystko po kolei, ale było juz za pozno:/ Po wymianie diod w drugim alternatorze nie podlaczalem juz podgrzewacza i jest wszystko ok.
  3. Witam! Mam walnięty sterownik ABS. Spisałem numer z pompy(34.51-6 759 045). Mam do kupienia sterownik z pompa, która ma ten sam numer, ale sterownik już ma inny numer. Moje pytanko brzmi następująco: Czy będzie mi to hulać? Obawiam się, że ciężko będzie znaleźć sterownik o takich samych numerach. Mógłby mi ktoś podpowiedzieć coś w tym temacie? Z góry dziękuję:)
  4. Problem rozwiązany:) Powodem przegrzewania alternatora był niesprawny podgrzewacz cieczy:) Pozdrawiam!
  5. Akumulator ma normalną temperaturę:/
  6. Czytałem gdzieś, że może to być sterownik, tylko jest jedno małe "ale":/ Trzy miesiące temu sterownik był naprawiany u człowieka z bmw-sport.pl i dał na niego dożywotnią gwarancje, także taką ewentualność wykluczam. Przez trzy miechy było ok, a tu nagle takie jaja:( Jadę jutro do elektryka, zobaczymy co poradzi.
  7. Używka była sprawdzana, także to odpada. Podgrzewacz odłączyłem czyli to też odpada:/ Najciekawsze jest to, że ładowanie jest ok:/
  8. Nie, alternator jest suchutki, a płynu nie ubywa:/
  9. Witam! Mój problem polega na tym, że chyba spalił mi się drugi alternator:/ W pierwszym spalił się stojan i diody. Kupiłem drugi( używkę) oczywiście przed założeniem sprawdziłem w warsztacie i był ok. Po dosłownie kilku dniach, znowu smród pod maską i nie można się dotknąć do alternatora:( Odłączyłem podgrzewacz, bo mam walnięty i dalej się grzeje. Samochód stał całą noc, rano odpaliłem i po minucie już nie mogłem się dotknąć do alternatora. Może ktoś pomóc co jest tego przyczyną?:(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.