Skocz do zawartości

Strawa

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i 1997

Osiągnięcia Strawa

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Słuchajcie, właśnie w takim 316 mi się spaliła tarcza. Ślizga cały czas. Poradźcie mi tylko, bo nie mam tecdoca, które: http://www.sprzegla24.pl/sprzegla/bmw/3 2 rodzaje są podobno. BMW E46 316 2002 rok.
  2. Można się kierować stukami i interpretować je jako koło dwumasowe: http://www.sprzeglo.com.pl/artykuly-porady/kola-dwumasowe/objawy-zuzycia-kola-dwumasowego/ Ale z doświadczenia wiem, że może to byc milion innych rzeczy, więc lepiej podjedź do dobrego mechanika i sprawdź wszystko po kolei...
  3. Z forum E46: http://e46forum.pl/viewtopic.php?f=15&t=12330&view=unread
  4. Może taki temat pomoże ze sprzęgłem: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=211157
  5. Co do ad.3, pisali też kiedyś, że może to być koło dwumasowe. Najlepiej podjedź do jakiegoś zaufanego mechanika, niech sprawdzi. Wątek o dwumasie: viewtopic.php?f=69&t=218875&p=1623543#p1623543
  6. Podejrzyj temat: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=68&t=211157
  7. SKrzynia moim zdaniem.
  8. Jeżeli psik ma pomóc, to mechanizm pedału sprzęgła w połączeniu z pompą trzeba wypsikać cały (w kabinie kierowcy), a także siłownik sprzęgła.
  9. Strawa

    sprzęgło SACHS czy LUK?

    A chodzi w tym o to, że np. kiedy SACHSowi się nie opłaca produkować sprzęgła do danego modelu lub z innego powodu, wtedy umawia się z LuKiem, że kupuje daną partię sprzęgieł od niego, wybija laserem swoje numery i logo albo nazwę, pakuje w swoje pudełka i sprzedaje pod swoją banderą. Ma tym sposobem w katalogu zapełnioną lukę w postaci własnego numeru sprzęgła do danego typu auta. Innymi przypadkami jest np. wadliwa seria docisków w zestawach do Avensis II, wówczas w zestawach tej firmy znajdziemy tylko same dociski LuK, a reszta jest AISIN. Nie dotyczy to czasami ogólnie danego numeru sprzęgła, a np. określonej partii. Czasami dotyczy to samych okładzin (VALEO/LuK/Toyota np.) itd. Tak to wygląda, może komuś coś się rozjaśni. W każdym razie, sprzedawca nie robi nas w bambuko w 99%, jeżeli się spotykamy z podobnym przypadkiem :D
  10. Ja napiszę, że do montażu sprzęgła samonastawnego należy używać specjalnego przyrządu i nie jest to żadna bzdura. Ale czy w Twoim przypadku to wina tego, raczej nie, tylko "tuningowania" Diesla. Na 100% to wina podniesienia mocy silnika. Części są przeznaczone dla auta o mocy, jaka była fabrycznie zaadoptowana do tego auta, a jak się chce z normalnego klekota robić Ferrari, to takie kwiatki mogą wychodzić.
  11. Mogę polecić ci Pawła Kota w Markach, ul. Pieniążka 1. On się zajmuje Japończykami, ale o Dieslach sporo wie i jest dobry. O objawach koła już było, m.in. tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=218875&p=1623543#p1623543
  12. Poczytaj ciut: http://bit.ly/18rnnqq Z tego co widzę, znajomi góra 1.5 roku przejeździli na regenerowanej dwumasie...
  13. Nie jestem pewien, czy to może być dwumasa, tutaj ciut o tym mówili: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=218875&p=1623543#p1623543
  14. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=218875&p=1623543#p1623543
  15. viewtopic.php?f=68&t=211157
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.