Skocz do zawartości

łukasz 89

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i 1994

Osiągnięcia łukasz 89

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. niestety nie, przykro mi nie pomogę. autko sprzedane już dawno.
  2. Panowie jakie powinno być prawidłowe max ciśnienie doładowania?
  3. Szczelne jest w 100% nawet sprawdzalem. I jest to napewno tds silnik m51d25 143km. Jesli caly czas but w podlodze to wezmie 10 na 100. Troszke cos tam pusci z komina ale jak na takie stare auto to jest wpozadku.
  4. Nikt nic nie podpowie? Jakie powinno byc prawidlowe cisnienie? Chyba tylko jakis dobry chip mnie ratuje. Chcialbym poprostu zeby autko ciagnelo juz od tych 2000tys obrotow. Ogolnie malo jest tematow o tdsach a jak juz cos jest to nic konkretnego.
  5. właśnie wróciłem z garażu. wężyki podciśnieniowe sprawdzone. trochę były źle podłączone, wymieniłem je na nowe. nigdzie nie mogłem znaleźć takiego schematu podłączeń jaki jest u mnie czyli dwa elektrozaworki a nie jeden ale podłączyłem to według tego co miałem i na 100% tak musi być. zrobiłem test. lekka różnica jest. podłączyłem monometr i zmierzyłem jakie jest ciśnienie doładowania (podłączenie między kolektorem a czujnikiem doładowania) maxymalne doładowanie pojawia się przy obrotach od 3000-4000tyś i wynosi ok 0,8-0,9 bar (dokładnie nie mogę stwierdzić ponieważ mój zegar nie ma takiej dokładnej oscylacji) oczywiście na 3 biegu. po zdjęciu wężyka z gruszki na turbinie max ciśnienie doładowania wynosi 0,9-1,1 bar czyli jakby lepiej dmucha i autko jest jakby bardziej elastyczne. co o tym myślicie? czy założenie mbc coś poprawi? bo ten wężyk z gruszki mam chwilowo zdjęty.
  6. na tej pierwszej turbinie po ściągnięciu wężyka regulującego ciśnienie z gruszki nie było żadnej różnicy, więc regulacja tej gruszki raczej nic nie da bo jeśli wężyk był ściągnięty to powinna dmuchać na maxa. sprawdzę jeszcze dzisiaj czy te podciśnienia mam dobrze podłączone i czy będzie różnica jak z tej turbiny ściągnę ten wężyk od regulacji turbo.
  7. No wlasnie na tej poprzedniej turbinie bylo identycznie, wiec chyba dobrze pompuje chyba ze zle trafilem i oby dwie sa trafione. Egr jest zaslepiony wiec to raczej nie jego wina. A jak mozna ja podkrecic zeby wczesniej zaczynala pompowac badz troszke lepiej? Bo jak zauwazylem mechanicznie sie steruje.
  8. witam. moja bmw e34 2.5 Tds 143km. jest to moje trzecie e34 ale pierwsze z silnikiem diesla. ogólnie problem jest taki że autko jest przymulone w obrotach 1500-3000tys, tzn jakoś przyspiesza ale szału nie robi. wydaję mi się że turbinę czuć dopiero w granicach 3000-3500tys obrotów. ponieważ posiadałem drugą turbinę postanowiłem ją przełożyć. efekt jest żaden. auto zachowuję się tak jak na tej pierwszej. moje pytanie czy ten silnik już tak ma czy jest to już jego koniec?
  9. tak jak myślałem. po zrobieniu ok500km autko stoi wyraźnie niżej. w sumie to mogę uznać że te -4cm jest. tak że polecam tą firmę. jakby był ktoś chętny to mam 2 nówki na tył bo u mnie siedzi nisko i nie zmieniałem. tanio oddam.
  10. sprężynki wrzucone na auto. amorki seryjne pasują bezproblemowo. jedyny problem że autko miało polecieć 4cm do gleby a obniżyło się może ze 2cm. wydaje mi się że po jakimś czasie ułoży się i zjedzie jeszcze troszkę.
  11. na tej kartce od sprężyn jest napisane min 35mm, a max 40mm. nie chcę zmieniać amorków bo auto będzie za twarde a zależy mi trochę na komforcie bo śmigam często z rodziną. większy problem mam z tym czy auto będzie równo stało.
  12. witam. moja bmw e34 525i 2.5 TDS. zakupiłem sprężynki jak w temacie. mam zasadniczo dwa pytania gdyż pierwszy raz będę obniżał swoją bmkę. cmcczy seryjne amorki podejdą pod te springi? autko stoi z przodu ok 6-7cm, tył jakieś 3-4. sprężyny obniżają o 4cm. nie mogę nic konkretnego znaleźć na necie. czy będzie to jakoś w miarę symetrycznie wyglądało?
  13. a mógłbym jakiś kontakt do Ciebie? Bo rzadko siedze przy kompie. A może jak się uda to dzisiaj sprawdzę tego kompa i jeśliby pasowało to bym odkupił od ciebie ten chip.
  14. witam. bardzo ładny egzemplarz. ja właśnie zakupiłem tdsa ale niestety w opłakanym stanie i powoli zaczynam coś działać. sam regulowałeś zawór mbc? jaki koszt tego chipa mocniejszego?
  15. czujnik temp nie ma z tym nic wspolnego. nieraz zdarza sie tez ze zaleje ja na cieplym silniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.