Skocz do zawartości

lukaszbyku

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2006

Osiągnięcia lukaszbyku

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Naprawiłem wreszcie dodatkową pompkę wody ale też bez efektu. Dalej jedna strona nie grzeje... Może komuś już się udało rozwiązać problem?? bo zima coraz bliżej..
  2. Sprawdzenie domykanie się klapek mieszalnika to podstawa... Tylko że w moim przypadku mechanicy sprawdzili to, i niby wszystkie się domykały... ( z tym że nie jestem do końca przekonany co do kompetencji tychże mechaników- bo śladów rozbierania konsoli żeby dostać się do mieszalnika nie widziałem... i samochód już na drugi dziań miałem do odebrania...) Ale zakład niby polecany... więc szukam innej przyczyny.
  3. Witam! Nie naprawiałem tego, przez okres letni zapomniałem prawie o problemie - cały czas mam letnie powietrze po ustawieniu na maxa z prawej strony. Tak z ciekawości sprawdź sobie czy Ci działa dodatkowa pompa wody. Mi błąd wyskakuję więc u mnie nie działa. Z tego o czytałem to ona odpowiada za funkcję REST i napędza wodę podczas postoju żeby ogrzewać samochód pozostałym ciepłem z silnika. Sam przycisk REST działa i wentylator napędza powietrze ale ciepło szybko ustaje - tak jakby pompka nie tłoczyła w obieg wody. Tylko nie jestem pewny czy ta pompka usunie problem gorszej sprawności jednej strony.... Ale jeżeli u Ciebie też nie działa to jest duże prawdopodobieństwo że to ona jest przyczyną problemu... Jakby wypłynęły jakieś nowe info - to daj znać jak u Ciebie z tą pompką. Życzę powodzenia..
  4. Witam ponownie!! Dorwałem kabel i mam pewne inf na temat błędów w samochodzie..... Ale nie wiem czy te błędy mają coś wspólnego z gorszą sprawnością ogrzewania jednej strony????? W INPA niby wszystko działa jak należy czujniki temp. i pokrętła klimy reagują prawidłowo. W INPA pokazuje coś takiego: http://img22.otofotki.pl/obrazki/ee655_8.jpg http://img22.otofotki.pl/obrazki/lt920_5.jpg znalazłem takie błędy w INPA i DIS: http://img22.otofotki.pl/obrazki/xb804_1.jpg http://img22.otofotki.pl/obrazki/xo573_1a.jpg http://img22.otofotki.pl/obrazki/fd700_3.jpg http://img22.otofotki.pl/obrazki/jc139_8.jpg http://img22.otofotki.pl/obrazki/tj47_10.jpg Te błędy czego dotyczą dokładnie i czy mają coś wspólnego z gorszą sprawnością jednej strefy??
  5. Udało się, trzyma 88 oC Wymienione oba termostaty - bez efektu, wymieniono kolejny główny na oryginalny z BMW (bo jego podejrzewałem o awarie) - bez efektu, okazało się, że nowy EGR (też oryginalny z BMW) przepuszczał. Kolejny termostat i działa!!!! Razem cztery nowe termostaty przyniosły efekt!! tylko w kieszeni jakby lżej....
  6. " skrab "Dzięki za odpowiedź! - martwiłem się że skoro przepuszcza to jest coś nie tak. " wafeltom " Mam pewnie tak samo jak TY, mnie nie ma urządzenia ogrzewania dodatkowego, chodzi mi o dogrzewacz- urządzenie elektryczne nie związane z obiegiem wody. Błąd dogrzewacza to 9C53.
  7. Pytanie!! Czy u was też tak jest że od razu po odpaleniu auta w zbiorniczku wyrównawczym sika płyn????? Drugi raz termostat główny wymieniony i dalej to samo, temp ok 60 oC. Nie wiem czy szukać od strony dogrzewacza (bo tam komp pokazuje błąd i z jednej strefy leci max tylko letnie powietrze), czy........... no właśnie co..... koszty bez efektów na razie.............
  8. Elektryczny dogrzewacz czy może mieć coś wspólnego z tym że silnik nie może się zagrzać i trzyma 60oC?? Czy elektryczny dogrzewacz może mieć coś wspólnego z nawiewem powietrza gdzie z jednej strefy leci tylko letnie powietrze??
  9. termostaty ok 160 zł z tego co pamiętam, plus wymiana około 50 zł.
  10. Czy dogrzewacz może mieć coś wspólnego z gorszą sprawnością nagrzewania (temp z nawiewów) się samochodu - bo z jednej strefy leci mi zdecydowanie chłodniejsze powietrze mimo ustawień max na obu strefach klimatroniku. Na kompie wyskakuje błąd "9C53". Jest tylko jeden dogrzewacz i jakby był niesprawny to pewnie obie strefy by nie grzały a nie tylko jedna...??
  11. Czujnik temp. wymieniony - dalej wskazuje 60oC.... Czy u was strumień płynu wylatuje cały czas w zbiorniku wyrównawczym?? czy tylko jak osiągnie te 90oC otwiera się obieg??? Mechanik zwrócił uwagę że to może być spowodowane niesprawnym dogrzewaczem bo wyskakuje błąd po podłączeniu komputera - ale czy on może mieć coś z tym wspólnego?? Czy dogrzewacz może mieć coś wspólnego z gorszą sprawnością nagrzewania (temp z nawiewów) się samochodu - bo z jednej strefy leci mi zdecydowanie chłodniejsze powietrze mimo ustawień max na obu strefach klimatroniku.
  12. Dwa termostaty wymienione a temp dalej 60 oC. Błąd czujnika - mało prawdopodobne... Jeżeli nawet na zimnym silniku od razu po odpaleniu zaglądam do zbiornika wyrównawczego i widać strumień lejącego się płynu... (to chyba nie jest normalne) to nie ma bata, to musi być termostat???
  13. Dzięki za podpowiedź. Termostat mechanik zakupił i wymienił - termostat nowy podobno oryginalny do BMW ale nie zakupiony w ASO.
  14. Witam! Jadąc na autostradzie dosyć dynamicznie osiągał temp. ok 68 oC i zauważyłem pewną zależność (nie wiem czy zachowuje się prawidłowo) jadąc na 6-stce było ok 68 oC. natomiast wrzucając 5-tkę (przy tej samej prędkości) temp. spadała gwałtownie o 5 oC. natomiast po wrzuceniu ponownie 6-stki gwałtownie rosła o te 5 oC. -czy to jest prawidłowe zachowanie?? Po otwarciu maski przewody do chłodnicy ciepłe, w zbiorniczku wyrównawczym sika strumień płynu - nie wiem co dalej wymieniać, termostaty oba nowe..... :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.