Skocz do zawartości

CZESTER520

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CZESTER520

  • Urodziny 28.02.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E34 M20B20 1989r ,BMW E30 M40B18
  • Lokalizacja
    Hrubieszów
  • Zawód
    Mechanik Poj. Samochodowych

Osiągnięcia CZESTER520

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Nic dzięki koledzy coś będe z tym kombinował Dziękuje jeszcze raz. Pozdrawiam i życzę szczęsliwego nowego roku !!.
  2. Witam. Na wstępie chciał bym złożyć wszystkim klubowiczom życzenia :) Wesołych pogodnych świąt i szczęśliwego nowego roku !! ;) Kontynuując temat. Posiadam BMW E30 Touring z silnikiem M40B18. Gdzieś nie dawno na pobliskim szrocie udało mi się dorwać zegary VDO z Audi 80 (Voltomierz, Ciśnienie Oleju, Temp Oleju). Chciał bym podłączyć te zegary o swojego BMW ta opcja mi się podoba i chciał bym mieć to u siebie. Z Voltomierzem nie było by problemu. Tylko gdzie podłączyć temp i ciśnienie?? Czy podłączyć ciśnienie do orginalnego czujnika ciśnienia oleju czy taki czujnik wogóle jest i mógł bym się podłączyć?? Jeśli nie to prosił bym o opowiedź co mi by było potrzebne do tego żeby to podłączyć i gdzie mógł bym to podłączyć bo przeszukałem cały internet i nic na ten temat nie znalazłem ;/ Czekam na opd Pozdrawiam !.
  3. jednak to strzał w dziesiątke :)) podłączone bardzo dziękuje za pomoc. Temat zamknięty :)
  4. ok idę działać do garażu. będe szukał
  5. Witam. Mam taki mały problem a mianowicie nie wiem gdzie podłączyć szlaufik od czujnika nagrzewnicy. Chodzi o ten czujnik http://img14.imageshack.us/img14/8983/20090325286.jpg Jest czarny szlaufik od czujnika i wiem że idzie do niego biała wtyczka z okablowaniem ale nie wiem gdzie podłączyć ten szlaufik. Szpyrałem po forach i nic się nie doczytałem wiem tyle że to jakieś podciśnienie. W swojej E34 oblukałem obudowę nagrzewnicy z każdej strony i nic nie znalazłem prosił bym o pomoc bo chcem żeby ogrzewanie w moim egzeplarzu funkcjonowało w 100% :) Dziękuje i Pozdrawiam !
  6. a jaki to silnik m20b20?
  7. czaje. jak będą coś wykminie dam napewno znać dzięki koledzy. !.
  8. to znaczy że gdzie musze go podłączyć? pod mixer LPG?
  9. prześle fotki bo nie wiem gdzie podłaczyć silniczek krokowy od benzyny a zostaje mi jedno wyjście w mixerze. https://plus.google.com/u/0/photos/101250257177569416163/albums/5875355985179823537/5875355986800814434?tab=wX&authkey=CPCR_ZCtyr7w8AE https://plus.google.com/u/0/photos/101250257177569416163/albums/5875203598463790705/5875354606683140466?tab=wX&authkey=COfWxPDp5JrbOw lukajcie i patrzcie może wpadniecie na jakiś pomysł koledzy.
  10. Witam. Mam mały problem z podłączeniem przewodów od gazu a mianowicie. Gdy kupiłem E34 rura która leci od filtra powiewtrza aż do przepustnicy była strasznie polepiona i dziurawa postanowiłem ją wymienić na nową i tak zrobiłem z tym że musiałem zaczekać aż przyjdzie z allegro. Wszystko wydawało by się fajnie ale tu zaczeły się schody. Pamiętam tyle że tam gdzie jest otwór na wężyk do silniczka krokowego idzie jakiś przewód od parownika w to miejsce. Nie pamiętam gdzie był podłączony silniczek krokowy. Na przepustnicy mam założony mixer LPG z tego mixera mam dwa wyjścia. Do jednego wyjścia leci przewód od parownika z takim jak by silniczkiem krokowym na tym przewodzie a drugi jest wolny. I moje pytanie brzmi czy silniczek krokowy może być podłączony do mixera?? dośle z zdjęcia z opisem. Tylko proszę pomóżcie mi bo ja już zdurniałem.
  11. o to mi chodziło :) ok jak zamówię tą nie szczęsną rure to dam znać co i jak czy faluje czy nie :)
  12. Prosił bym o rozkowdowanie mojego cudaka BMW E34 M20B20 :) WIN WBAHB11020BB28830 Dzięki :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.