Skocz do zawartości

Lew Hadasz

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 2.0

Osiągnięcia Lew Hadasz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ok. "Kubabrzesko" nalerzą się Panu gromkie brawa :P , za wyjawnienie tajemnicy skrzynki rozdzielczej. Wszystko zrobiłem sam , "Ja",który z samochodami ma tyle wspólnego co Tata dilera z Mercedesami czyli nic :lol:. Dzięki Kubie jestem pewnie z jakieś 10k do przodu. Bardzo pomocne okazały się zdjęcia zamieszczone na forum w jednym z wątków(jednak nie nalerzy zdejmować gumowej uszczelki, tylko całą pokrywke), przedmuchujemy, smarujemy, przekręcamy o 180 stopni, wkładamy, zakręcamy i już. Kontrolki same gasną, jednak musimy jechać na komputer skasować błedy. Dzisiaj jestem po wymianie oleju i wszystko śmiga jak tra lala. Mechanicy powiedzieli mi że nalerzy wymieniać olej w skrzynce co dwie wymiany oleju w silniku, czyli ok 30 tyś. Olej kupiłem za 160 zł/l. więc nie są to jakies straszne koszta w porówaniu do wymiany skrzyni za którą w serwisie powiedzieli mi 9 tyś + robocizna :mad2: . Ta operacja jest związana z silniczkiem nastawnym, przynajmniej tak to określili mechanicy. Pozdrawiam gorąco. :8)
  2. Jeśli możesz Kuba to padaj namiary na twojego kolege, w nicku masz brzesko a ja jestem z małopolskiego tak wiec może będzie blisko. A olej też odrazu wymienić czy już po operacji przekręcenia zębatki ?
  3. To mój pierwszy post na forum, wiec na początku witam wszystkich bardzo serdecznie  X3 2.0d 150KM(163331 km)„czerwiec 2005”od dłuższego czasu świeca się trzy kontrolki 4x4 ABS i (!) jednak nie występują żadne szarpnięcia podczas jazdy . Najwyższa pora zdiagnozować ten problem i jak najszybciej naprawić. Byłem u speca od elektroniki miał to wszystko posprawdzać, ale Jego kompetencje oceniam bardzo nisko . Powiedział mi tyle, że kod błędu to 5F39, ale co to dokładnie jest to już mi nie powiedział i na forum też nie doczytałem co to jest. A część, którą trzeba będzie wymienić nazywa „serwer mechanizmu dołączający napęd” i czegoś takiego też nie znalazłem, nawet Google nic mi nie powiedziało. Dopiero po poszukiwaniach odkryłem, że może to być „rozdzielacz napędu” . Myślę, że przeczytałem wszystko co się da bardzo, dużo się dowiedziałem i jestem pełen nadziei , że u mnie tez to się skończy obróceniem o 180 stopni tej plastikowej zębatki i zerowych kosztach, a nie wydaniu pokaźnej sumy. Jednak nie wiem czy ten błąd 5F39 tyczy się reduktora. We wtorek będę rozmawiał z mechanikiem zobaczymy czy da się coś zrobić, nie wiem tez czy od razu nie zaopatrzyć się w olej do tej skrzyni. Napiszcie proszę czy to może być to co przypuszczam czy jednak problem tkwi gdzieś indziej. Pozdrawiam Lew
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.