Skocz do zawartości

ramish

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 316i, 2004r.
  • Lokalizacja
    Opoczno

Osiągnięcia ramish

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Czy wymiana tego silniczka jest skomplikowana? Trzeba do tego ściągać pokrywę zaworów? Pewnie mnie to czeka... na razie EML zniknął i moc wróciła, check się świeci (skasuje sobie go po podpięciu kompa), ale pewnie powtórzy się ta sytuacja, więc wymiana raczej nieunikniona.
  2. Sorki, dane na moim koncie nie są zaktualizowane. Mam E46 z 2004r. 316i silnik N46. Silnik ostygł i rano EML zniknął, BMW odzyskało moc, check się świeci - mogę to skasować, ale pewnie pojawi się za jakiś czas znowu. Zrobiło mi się to, jak wkładałem nowy akumulator. Czytałem też, że ta adaptacja powinna się wykonać po przekręceniu dwukrotnie stacyjki na 30s, ale jeżeli z silniczkiem jest coś nie tak, to nie będę wiedział, czy adaptacja się powiodła czy nie. Mam INPA, ale po wejściu w silnik i bodajże tam Activate - pokazuje mi się jakiś błąd i nie idzie dalej. Zdejmę osłonę silnika i sprawdzę wtyczkę od tego silniczka czy z nią może coś nie tak jest... a jak nie to pewnie silniczek do wymiany. Jakieś rady?
  3. Mam te same błędy, wyskoczył check engine i EML. BMW straciło moc. Jak wykonać adaptację silniczka valvetronic po wymianie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.