Skocz do zawartości

piotrbbr

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrbbr

  • Urodziny 15.03.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 730i / BMW K75
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotrbbr

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć Koledzy, Potrzebuje katalizatory do E92, 2006 rok, kod silnika: N52B25, końcówka vin-u PS92944. pozdrawiam Piotr
  2. jesli jest inaczej niz ja napisalem, to napisz jak powinno byc, aby osoba ktora zalozyla post mogla zrobic to dobrze. ja napisalem na podstawie swoich doswiadczen w moim aucie. mianowicie, mialem wyciek pomiedzy skrzynia i silnikiem, wiec skrzynia biegow zostala zdemontowana. korzystajac z okazji postanowilem wymienic plyn, miske olejowa z filtrem rowniez. po wyciagnieciu skrzyni, i odpieciu ukladu chlodzenia, z ktorego wyplynelo okolo 0.5l plynu, wyciagnalem konwenter, z ktorego wylalem okolo 2.3l plynu, dodatkowo ze szkrzyni wyplynelo ok 7 lub troche wiecej plynu. wymieniony zostal uszczelniacz, wlalem plyn do konwentera, zalozylem, skrzynia zostala wlozona, uklad chlodzenia rowniez. wszyskto zmontowane, skrzynia zalozona, ( uszczelniacz na wtyczke rowniez). pierwsxe odpalenie, przeleciale przez wszystkie biegi od 1 do6 plus r i neutral. byla dolewka niecaly litr. pierwsza jazda , i masakra, skrzynia przeciagala biegi, przy uzyciu kickdowna przechodzila w tryb serwisowy. pojechalem do fachowcow takich jak wy, i powiedzieli ze konwenter do regeneracji, skrzynie do remonty, etc, ze tak bywa po wymianie. ale prosze panow wyszlo inaczej, narzedziami z ediabas-a zaczytalem nowy sterownik gs-19a, po czym z menu adaptacji ustawialem kazdy bieg wraz synchronizatorami ( wedlug tlumaczenia z angielskiego ktore bylo w inpie, ) po tym , do dzis , a minelo pol roku, wszystko dziala super. widzialem pare e65 na allero, gdzie sprzedajacy pisali, ze skrzynia po serwisie, i nie za dobrze dziala, chcieli sprzedac taniej. wiec prosze aby admin nie kasowal moich postow, tylko aby nasi fachowcy ;) opisali jak to wedlug nich powinno sie robic.
  3. a 70 stopni powinno byc jak sprawdzasz stan plynu i robisz dolewke, dlaczego tyle, to cofnij sie do fizyki ze szkoly podstawowej, tam sa podstawy rozszezania sie cieczy :)
  4. hej, skrzyni rozebranej nie widzialem, ale za to programowalem biegi oraz synchronizatory - przynajmniej taka byla nazwa w zangielszczonej impie. bez tego po dynamicznej wymianie plynu nie pojezdzisz
  5. wedlug mnie, oryginalny to taki zalecany przez producenta. Wiem ze bmw czy zf nie produkuje oleji, ale z jakiegos powodu cos polecaja. z tego co wiem to ravenol jest zamiennikiem, czy gorszym czy lepszym tego nie wiem. Natomiast jestem przekonany, ze polecsany olej jest na pewno optymalny.
  6. hej, temperatura powinna byc 70 stopni, koniecznie wymien uszczelke oring wtyczki sterowania, nie wlewaj ravenolu tylko oryginalni plyn, miska z filtrem koniecznie. Sprawdz czy nie ma wycieku pomiedzy skrzynia a silnikiem. w zaleznoisci od przebiegu moize warto zdrobic wymiane dynamiczna wraz z upgradem oprogramowania, kasowaniem adaptacji oraz programowaniem poszczegolnych biegow wraz z synchronizatorami polecam zrobic to jak nalezy bo pozniej bedzie szarpalo :) pozdr.
  7. hej serwis czesto twierdzi, aby wymienic to co najdrozsze :) pol roku temu w pewnym serwisie bmw w polsce, klient przyprowqdzil bmw e66 z uszkodzona skrzynia, chcial wymienic na nowa. koszt ok 20000zl, skrzynie sprowadzili z fabryki, wymienili, i zapomnieli zalac plynem, i pojechali na jazde probna. oczywiscie skrzynie nowa zaje.... li, i problem. kierownik serwisu zakupil uzywana ze znanej dziupli w miescie ...., i dali gwarancje jak na nowa. Klient odebtral, zaplacil za nowa. czesto tak jest w serwisach :) wiefc sprawdz wszystko , zanim zdasz sie na zdanie serwisu bmw. to samo tyczy sie audi i mercedesa mam doswadczenie, bo mialem tez a8 4l diesel, oraz cls
  8. hej, moim zdaniem to nie skrzynia. Mialem podobny problem w e65 730i , silnik benzynowy, generlnie polowa twojego. U mnie padl modul gazu w kolektorze dolotowym, takie niewielkie male pudelko, z e smigielkiem , ktore wchodzi z boku kolektora ssacego. podejzewam, ze podobne urzadzenie jest u ciebie, tylko x2. Nie jest ono drogie, i te dwa ostatnie bledy ktore wyszczegolniles moga pochodzic z tego urzadzenia. pozdr. Piotrek
  9. Witam, tak wiec cos sie ruszylo. dzsiaj kupiel plyn do czyszczenia ukladu chlodniczego, wlalem pojezdzilem pol godziny, i nic sie nie zmienilo, dalej brak ogrzewania. kolejny krok, to bylo odpiecie wezy z elektrozaworow, te ktore ida bezposrednio do nagrzewnicy, w jedna rure wlozylem koncowke od karchera, i pod cisnieniem prezeplukalem nafgrzewnice, zmontowalem wszystko, zalalem plynem, i dalej nic, ogrzewania brak. Kolejny krok, to demontaz elektrozaworow, po wymontowaniu zobaczylem , ze w srodku jest zapchany, jakby silikonem, guma lub czyms podobnym. oczyscilem, zalozylem i ogrzewanie zaczelo dzialac. ale tylko z prawej strony auta, z lewej dalej wieje chlodnym. Mysle, ze ten zawor nie dziala wlasciwie, i bede chcial go wymienic. jest juz blizej nisz dalej.
  10. dodatkowo sprawdzilem przewody od chlodnicy do pompy , od pompy do zaworow elektromagnetycznych, od zaworow do nagrzewnicy, i rowniez od nagrzewnicy, wszystkie sa gorace, a ciepla w aucie nie ma . wyglada mi na to jakby cos w nagrzewnicy zakrywalo i wntylator nie ciagnie ciepla. prosze o sugestie co z tym zrobic.
  11. Witam, niestety nie ma ogrzewania, leci lekko cieple powietrze, jak sie ustawi na maksymalne grzanie, to tylko wiatrak glosno chodzi. co to moze byc?
  12. Hej, zmienilem pompke, i ogrzewanie wrocilo. inpa pokazuje mi jeszcze blad czujnika AUC, sprawdzilem sa dwa w moim aucie, jeden przy chlodnicy i ten jest dobry, drugi natomiast gdzies na podszybiu, i ten musze wymienic. Ten czujnik jest odpowiedzialny za parowanuie szyb, chce go kupic, ale nie wiem gdzie on jest zlokalizowany. moze wiesz, lub ktos wie gdzie go znajde? pozdrawiam Piotrek
  13. Hej, masz racje, wyciagnalem pompke, i niedziala, po prostu zepsula sie, i to zapewne jest powod. po wekendzie zakupie i wymienie i podziele sie na forum. dodatkowo inpa wywalila mi blad czujnika AUC, ktory zlokalizowalem w gornej czesci chlodnicy, tez zamierzam go wymienic. Nie rozumiem jaki on ma wplyw na dzialanie klimatyzacji, ale nie dziala. pozdrawiam Piotr
  14. Witam, kolejny problem w moim bmw, mianowicie brak ogrzewania, klimatyzacja dziala, chlodzi ok, a nie chce grzac. sprawdzalem pod maska weze od dodatkowej pompy elektrycznej , oraz od elektrozaworu, i sa gorace, i gorace ida w strone nagrzewnicy. temperature ustawiam na 32 stopnie, i wieje powietrze takie jakie jest na zewnatrz . jesli ktos sie z tym spotkal to prosze o info Piotr
  15. od pompy olejowej rozumiem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.