jesli jest inaczej niz ja napisalem, to napisz jak powinno byc, aby osoba ktora zalozyla post mogla zrobic to dobrze. ja napisalem na podstawie swoich doswiadczen w moim aucie. mianowicie, mialem wyciek pomiedzy skrzynia i silnikiem, wiec skrzynia biegow zostala zdemontowana. korzystajac z okazji postanowilem wymienic plyn, miske olejowa z filtrem rowniez. po wyciagnieciu skrzyni, i odpieciu ukladu chlodzenia, z ktorego wyplynelo okolo 0.5l plynu, wyciagnalem konwenter, z ktorego wylalem okolo 2.3l plynu, dodatkowo ze szkrzyni wyplynelo ok 7 lub troche wiecej plynu. wymieniony zostal uszczelniacz, wlalem plyn do konwentera, zalozylem, skrzynia zostala wlozona, uklad chlodzenia rowniez. wszyskto zmontowane, skrzynia zalozona, ( uszczelniacz na wtyczke rowniez). pierwsxe odpalenie, przeleciale przez wszystkie biegi od 1 do6 plus r i neutral. byla dolewka niecaly litr. pierwsza jazda , i masakra, skrzynia przeciagala biegi, przy uzyciu kickdowna przechodzila w tryb serwisowy. pojechalem do fachowcow takich jak wy, i powiedzieli ze konwenter do regeneracji, skrzynie do remonty, etc, ze tak bywa po wymianie. ale prosze panow wyszlo inaczej, narzedziami z ediabas-a zaczytalem nowy sterownik gs-19a, po czym z menu adaptacji ustawialem kazdy bieg wraz synchronizatorami ( wedlug tlumaczenia z angielskiego ktore bylo w inpie, ) po tym , do dzis , a minelo pol roku, wszystko dziala super. widzialem pare e65 na allero, gdzie sprzedajacy pisali, ze skrzynia po serwisie, i nie za dobrze dziala, chcieli sprzedac taniej. wiec prosze aby admin nie kasowal moich postow, tylko aby nasi fachowcy ;) opisali jak to wedlug nich powinno sie robic.