Witam jak w temacie, problem stanowi wysokie napięcie sond. Na biegu jałowym nawet na zagrzanym silniku 4,8v. Czasami spada, do 0.9, 0.6 ale na jedną sekundę i zaraz wskakuje na 4.8v. Odbywa się to pulsacyjnie i na przemian. Czyli jedna ma niskie napięcie przez około sekunde, potem wali 4,8. A w tym czasie druga ma niskie przez około sekundę i wskakuje na wysokie i tak cały czas. Posiadam tylko 2, nie mam regulacyjnej blisko katalizatora. W momentach manipulacji napięciami słyuchać jak silnik delikatnie zmienia obroty. Ewidentnie mieszanka jest zbyt uboga, ale gdzie leży problem? Sporadycznie wywala sondy, 202 i 203 fuel trim limit bank. Nie wygląda żeby grzałka była spalona, jedna jest oryginalna bmw druga dedykowana ngk seria ntk. Wszystkie czujniki nowe, podmieniany przepływomierz, nowe świece, brak przebić na cewkach. Rozkładam ręce i nie wiem co może być tutaj problemem. Auto jest zasilane gazem, ale nie ma różnicy czy na benzynie czy na gazie. Tu i tu dokładnie taki sam objaw. Ktoś gdzieś kiedyś wspominał o emulatorach sond. Nic na forum nie znalazłem odnośnie mojego problemu. Wiem tyle jak w innych tematach że mieszanka jest zbyt bogata, w zasadzie górna granica sondy. Ktoś miał może podobny objaw?