Skocz do zawartości

GRISZA

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E32 750iL-obecnie, było E36 320i E34 520i
  • Lokalizacja
    Kamienna Góra
  • Zawód
    KIEROWCA

Osiągnięcia GRISZA

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. GRISZA

    Getribeprogram M70

    Dziś ponownie walczyłem, ale bez skutku. Wyciągnąłem komputer skrzyni i rozpiąłem wtyczkę. Wydaję się wszystko w porządku. Przeczściłem też te dwie wtyczki przy skrzyni, które mają po 4 piny. Dalej klęska. A po odpaleniu znowu przejechałem pół km i wszystko było ok. Jestem ciekawy dlaczego po paru dniach stania przez ten kawałek było dobrze. Może ktoś dokładniej wyjaśni mi na czym polega ten błąd 54 na diagnostyce Boscha. Gość słabo się w tym orientował, sam musiałem sobie tłumaczyć z niemieckiego. Wiem, że na forum jest paru fachowców od skrzyń i na was liczę, bo samemu do zimy tego nie rozgryze. Pozdrowienia...
  2. GRISZA

    Getribeprogram M70

    Zaraz idę sprawdzić połączenie na kości. Nie wiem tylko skąd na sterownik jest podawane napięcie. Mam nadzieję, że to tylko brak styku i będzie po sprawie. Dzięki za podpowiedż.
  3. GRISZA

    Getribeprogram M70

    No i jestem już po podłączeniu kompa. Diagnoza- kod usterki 54 sprzęgło hydrokinetyczne, wył biegi, zbyt małe napięcie na sterowniku. Wymagane w przedziale 10-16v. Kod pokazuje że jest zbyt małe lub za duże. Tyle z tego zrozumiałem. Może ktoś ma pojęcie gdzie znajduje się sterownik skrzyni? Może gdzieś gubi masę i jest zbyt duży spadek napięcia. Ciężko mi z tą usterką walczyć bo wcześniej nie miałem takich problemów. Nie wiem gdzie zacząć szukać. :mad2:
  4. GRISZA

    Getribeprogram M70

    Witam. Przeczytałem całe forum i nie znalazłem podobnych objawów. Autko E32 M70 stało miesiąc po awarii jednej pompy paliwa. Wczoraj założyłem cały smok z pompami i odpaliła bez problemu, ale po około 2 minutach jak zaczęła łapać temp wywaliło komunikat GETRIBEPROGRAM. I tak było, że po każdym odpaleniu po ok 2s zapala się ponownie. Dziś znowu chodziła na zimno bez problemu ok 2 min i ponownie Getrieprogram. Silnik nie chodzi zbyt równo na wolnych obrotach, ale mocy mu nie brakuje. Skrzynia oczywiście w trybie awaryjnym tylko 3 bieg. Zastanawiam się nad przepływomierzem, tylko nie wiem czy napewno wtedy skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Myślę, że problem jest w pracy silnika, a tryb awaryjny to następstwo. Pozdrawiam wszystkich znawców E32
  5. GRISZA

    E32 Blokowanie hamulcow.

    Panowie czy naprawdę nikt nie potrafi mi pomóc? Może ktoś ma trochę pojęcia odnośnie serwa i rozdzielacza ciśnienia tego od pompy wspomagania? Albo chociaż orientuje się za co odpowiadają te zaworki które są w niego wkręcone? Nie wierze, że nie ma na tym forum specjalistów od najlepszej marki na świecie...
  6. GRISZA

    E32 Blokowanie hamulcow.

    Dzięki kolego, ale wiem do czego służy serwo. u mnie serwo jest hydrauliczne i pewnie na jego prace ma wpływ ciśnienie płynu. Nie wiem tylko który zaworek ustala to ciśnienie. Myślałem, że ktoś może miał podobne problemy w swojej Bawarce. Ale cóż jak sam nie zrobię to kto? Pozdrawiam i czekam, może jeszcze ktoś coś wymyśli.
  7. GRISZA

    E32 Blokowanie hamulcow.

    Witam. Do tej pory radziłem sobie ze wszystkim, ale teraz poległem. Po przejechaniu kilkunastu km. zaczynają mi blokowac hamulce we wszystkich kołach. Jeżeli nie używam za często hamulca jest lepiej. Pewnie jest to wina serwa ale nie wiem co wymienić. Nie chce nic sugerować. Może macie swoje teorie. A ostatnio zauważyłem że podczas wolnych obrotów i nieraz podczas jazdy co 3 s słychać stuknięcie i czuć to na pedale hamulca. przy okazji napina się przewód idący od pompy wspomagania do tego rozdzielacza ciśnień przy zbiorniczku wspomagania. Na forum nie znalazłem takiej usterki. Może ktoś da rade... :modlitwa:
  8. Witaj. u mnie bylo dokladnie to co u ciebie. wyciagnalem zegary i okazalo sie ze ktoras z dwoch wtyczek nie laczyla. Wystarczylo dopchnac i wszystko zaczelo dzialac.
  9. GRISZA

    co to za wiatrak?

    Witam. Ten wentylator wlaczy sie dopiero wtedy gdy auto stoi i przy zalaczonej klimatyzacji cisnienie gazu w ukladzie wzrosnie zbyt duzo. wtedy zaczyna pracowac do momentu schlodzenia znowu ukladu klimy. I tak wkolko przy postoju. Podczas jazdy wieksze chlodzenie jest wymuszone przez powietrze przelatujace przez chlodnice. Wtedy jego praca jest niepotrzebna. A przy niesprawnym visco przejmuje role chlodzenia i rowniez sie zalacza przy zbyt duzej temperaturze plynu chlodzacego. ale wlacza sie dopiero po przejsciu 3/4 zegara temp. u mnie tak bylo. teraz mam sprawne visco. jadnym slowem chlodzi uklad klimy i temp silnika nie jest wtedy wazna, lub silnik w przypadku gdy visco nie daje rady.
  10. Nie wiem jak u ciebie, ale ja mam tylko benzynę i na zegarze miałem 260, a na wyświetlonej prędkości chwilowej na komputerze 252 i to tylko przez chwilę. póżniej spadła. Może mały błąd licznika, albo na gazie jest inna dawka- większa. u mnie prędkość jest ograniczona do 250, ciekawe jak jest u ciebie?
  11. GRISZA

    Awaria skrzyni pomocy

    A jeszcze jedno... u mnie też jeżdziła do tyłu, do przodu tak jakby automat nie ciągnął.
  12. GRISZA

    Awaria skrzyni pomocy

    Witaj. U mnie było to samo. Spalone tarczki na biegach. Podobno skrzynie kończą się koło 300tys. W ASO chcięli 3500, ale sam wyciągnąłem i zawiozłem do warsztatu- naprawa skrzyń. Wymienili co trzeba razem z zimeringami, filtrem i olejem. to było rok temu, wzięli 1400 no i sam musiałem włożyć, a raczej z kolegą bo strasznie ciężka. myślę że też dasz radę. :norty:
  13. GRISZA

    PROBLEM Z CIŚNIENIEM OLEJU

    WITAM NA FORUM. Mam problem z ciśnieniem oleju motor M70 750iL. Tydzień temu wyprzedzałem auto i obroty wzrosły mi do 2500 i nagle zapaliło się ciśnienie oleju przy czym słychać było furczenie. Zdjąłem nogę z gazu, obroty spadły i zgasło. Od tamtej pory zawsze tak się dzieje, chwile na obrotach i kontrolka już się zapala. Przy odpaleniu rano kontrolka świeci się ok.5-6s. Wcześniej gasło odrazu. słychać to furczenie w filtrze, a pozatym po zgaszeniu olej natychmiast cofa się z filtra- jest pusty. Jedynie dwa dni temu wszystko było OK. jeżdziłem 180 na zablokowanej S3, obroty 4000-4500 i nic. Może ktoś się orientuję czy ten motor ma gdzieś jakieś zaworki sterujące ciśnieniem oleju. Do tej pory radziłem sobie ze wszystkim, ale teraz poddaje się :mad2: Błagam o pomoc. :modlitwa: Dzięki za odp.
  14. Dzięki wielkie, rano ruszam w trasę, ale po powrocie zaraz spróbuję. Pozdrawiam wielbiciela V12.
  15. Witam. Ja też mam problem z moją kanapą. Jest elektryka i nie mam pojęcia jak dostać się do akumulatora. Czy są tam jakieś zapinki? Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.