Skocz do zawartości

mariuszoles

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530xi (E60) 06'
    BMW 320Cd M47DO1 (E46) 03'

Osiągnięcia mariuszoles

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy brak spodniej osłony silnika w aucie może mieć wpływ na nie trzymanie przez auto właściwej temperatury silnika, czy nie ?
  2. To Insignia ma 9,6 do 100 km/h w automacie. Czyli z BMW ewidentnie jest nie tak.
  3. Kupiłem przed świętami Bożego Narodzenia BMW E46 320 Cd 03' automat. Na początku auto zupełnie nie chciało jechać. Zachowywało się jakby miało 60 koni. Poza tym przy mocniejszym dodaniu gazu wyskakiwał "check" na desce i było jeszcze gorzej. Po kilku odpaleniach "check" znikał i znowu było trochę lepiej. Po podpięciu pod komputer pokazało błąd dotyczący przeładowania turbosprężarki. Chcąc nie chcąc autem zacząłem po prostu jeździć, gdyż nie bardzo mam teraz czas oddać je do mechanika. Dzisiaj pojeździłem trochę więcej i... odczuwam wyraźną poprawę w dynamice auta. Trudno mi to wytłumaczyć ale obiektywnie sporo lepiej się zbiera. O co chodzi ??? Auto nie dymi, odpala "od strzała", obroty nie falują... Natomiast tak czy owak wydaje mi się, że samochód jest jednak za słaby, choć sam nie wiem, bo nie jeździłem nigdy podobnym. Wiem, że to tylko 320d na dodatek z archaicznym automatem, ale chyba jednak za słabo jest. Mam natomiast Insignię 2.0 Cdti 160 koni w automacie i idzie zdecydowanie lepiej. Nagram jutro filmik z przyspieszenia i poproszę Was o ocenę.
  4. Przeprowadzam się na dniach do Wieliczki, nie bardzo mam już możliwość oddać do Ślusarczyka. Musiałbym jeździć specjalnie z autem z Wieliczki do Tarnowa i z powrotem. O to chodzi. Słyszałem natomiast, że opinię mają dobrą. W ostateczności wezmę ich pod uwagę.
  5. Możecie polecić jakiś dobry warsztat mający pojęcie o BMW w Krakowie albo Wieliczce ? Kupiłem niedawno BMW E46 320 Cd automat i mam do zrobienia parę rzeczy: - turbina przeładowuje - wyskakuje błąd przy diagnostyce - pewnie do regulacji, ew. przeczyszczenia ? - termostat - założenie osłony pod silnik - sprawdzenie kolektora i stanu klapek + ewentualne zrobienie z tym porządku - jakieś takie drobnostki dodatkowo. Proszę o pomoc. Przeprowadzam się z Tarnowa do Wieliczki i nie orientuję się, gdzie jest sens zostawić auto do zrobienia. Wyszukałem w internecie następujące opcje: -PiM Auto Serwis na ul. Siwka - M-punkt na ul. Głowackiego ?
  6. Jadę w poniedziałek to reklamować. Zakładam, że odpowietrzone - w końcu to nie ja jestem mechanikiem :) zostawiam auto do naprawy i oczekuję, że będzie zrobione zgodnie ze sztuką. Może po prostu ten wymieniony główny termostat jest fabrycznie wadliwy. Na pewno był wymieniany bo tyle mam zaufanie do tego warsztatu. Zresztą mam stary. Stary z kolei na pewno był wadliwy, co do tego nie ma wątpliwości. Jeżeli się okaże, że główny jest ok, to pewnie kolejnym krokiem będzie wymiana tego termostatu EGR - wspominano mi o nim w warsztacie. Wydaje mi się natomiast, że teraz jest dokładnie tak samo, jak przed wymianą. Auto się grzeje, przy wyższych obrotach osiąga nawet zbliżoną do optymalnej temperaturę. Przy spokojnej jeździe jednak temperatura spada... Auto niedawno kupiłem i nie ogarniam go jeszcze. Staram się powoli eliminować te drobiazgi, które ujawniły się przy zakupie.
  7. Problem przedstawia się następująco: Oddałem auto do warsztatu m.in. dlatego, że miało problem z nagrzewaniem się. Przy normalnej jeździe osiągał 70 stopni, przy ostrzejszej było więcej ale spadało. W aucie wymieniono termostat. W sumie nadal jest podobnie - nie może się porządnie nagrzać. Gdy przełączę skrzynię na tryb manualny i ciągnę auto na 2 albo 3 biegu to się jakoś tam nagrzewa na wysokich obrotach, ale potem znowu spada. Czy może być tak, że ten układ musi się po wymianie jeszcze jakoś odpowietrzyć ? A jeśli nie to, to w czym może być jeszcze problem ?
  8. Wg numeru VIN wychodzi taki numer części: 51717039440 Natomiast trudno jest mi ustalić dokładnie jak to wygląda. Wolałbym natomiast kupić jakąś używkę, ew. zamiennik. Czy ktoś może mi powiedzieć, czy ten numer części oznacza osłonę z dziurą w środku czy bez ? W google wyświetla różne zdjęcia, nie bardzo wiem jak to ustalić w sposób pewny. Wygląda na to, że to jest coś takiego: http://allegro.pl/bmw-e46-1-8d-2-0d-oslona-dolna-silnika-oryginal-i6657360117.html Ale nie jestem pewien, gdyż widzę na innych aukcjach takie same z zaznaczeniem, że to skrzyni manualnej.
  9. Bo tu z kolei jest rozróżnienie: manual: http://www.rezaw-plast.pl/index.php/action_towar/mode_show/ID_6755/oslona-silnika-dolna-bottom-engine-coverbmw-3-(e46)-diesel-manualna-skrzynia-biegow,z-wyjatkiem-samochodow-z-napedem-4x4-1998-2005 automat: http://www.rezaw-plast.pl/index.php/action_towar/mode_show/ID_6756/oslona-silnika-dolna-bottom-engine-coverbmw-3-(e46)-diesel-automatyczna-skrzynia-biegow-z-wyjatkiem-samochodow-z-napedem-4x4-1998-2005 Różni się tylko dziurą - przynajmniej wizualnie... Ja już tego nie ogarniam :(
  10. hmmm... no to po numerze VIN z uwzględnieniem diagramu, który wysłałeś wychodzi mi numer części: 51 71 7 039 440 Pasuje m.in. do: 320Cd Coupé ECE, 320d M47 Limousine ECE, 320d M47 Touring ECE, 330Cd Coupé ECE, 330d M57 Limousine ECE, 330d M57 Touring ECE, itp. Czyli wizualnie powinno to być to: http://allegro.pl/bmw-e46-1-8d-2-0d-oslona-dolna-silnika-oryginal-i6657360117.html Jest to możliwe, że z taką dziurą ? No i jest jeszcze jedna rzecz. Ja mam automat. Czy to może mieć jakieś znaczenie ?
  11. No to wychodzi mi, że to jest ta część, tzn. ta główna osłona plastikowa: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7039443-oslona-podwozia/vJU46247 Pasuje chyba zarówno do coupe, sedana i touringa z dieslem po liftingu... ? No to ponawiam pytanie - czy ta oferta jest ok - czy to jest ta część, bo ten kształt jest dla mnie trochę dziwny ? http://allegro.pl/bmw-3-e46-lift-oslona-podwozia-srodkowa-diesel-i6648022074.html#thumb/2 ?
  12. Czyli to byłoby takie cos: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7028433-plyta-usztywniajaca/vJU46247 Rozumiem, że jest to montowane bezpośrednio z przodu przy zderzaku ? A co jest dalej ? Czy ta osłona z pierwszego linku, który podałem stanowi przedłużenie tej metalowej ?
  13. Mam pytanie: jak wygląda osłona silnika do BMW E46 coupe po liftingu z silnikiem 2.0 diesel 150 koni. Chodzi mi o osłonę dochodzącą do zderzaka z przodu. Pogubiłem się już w tych wersjach... Zamówiłem takie coś, ale błędnie bo to jest pod skrzynię biegów: http://www.rezaw-plast.pl/index.php/action_towar/mode_show/ID_6764/oslona-skrzyni-biegowcover-to-be-placed-under-the-gearbox-bmw-3-(e46)-benzynapetrol,diesel-1998-2005 Znalazłem na allegro takie wersje: http://allegro.pl/bmw-3-e46-lift-oslona-podwozia-srodkowa-diesel-i6648022074.html#thumb/2 http://allegro.pl/oslona-plyta-pod-silnik-bmw-e46-diesel-i5123268150.html ? Proszę o pomoc
  14. http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330ci-ID6yDnAH.html Co sądzicie o tym samochodzie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.