Skocz do zawartości

PITER 007

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    pomorskie

Osiągnięcia PITER 007

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam wszystkich : problem rozwiązany !!!!! powodem awarji była PEKNIETA MEMBRANA dziekuje wszystkim za podpowiedzi pozdrawiam piter
  2. hmmmm,nie dostałem odpowiedzi kiedy odbedzie się rajdzik,a posiadam oldtimera z 1962 roku,to chyba bedzie mógł nie tylko kibicowac a moze nawet wziąsc udział :lol: pozdro
  3. witam kolegów,kiedy odbedzie sie rajd i czy wszystkie marki mogą brac udział ?? serdecznie pozdrawiam
  4. hey kolego czy poradziles sobie z problemem ze komp pokazuje spalanie 39,5 ??? ja mam ten sam problem,jezeli wiesz jak go rozwiazac prosze o pomoc pozdro
  5. witam roberta widze ze masz nie małe doswiadczenia z bmw :) membrany nie sprawdzałęm,zlece to w warsztacie,napisz prosze jak sprawdzic i ile powinny wynosic opornosci na przepustnicy pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie
  6. witam dokladnie tak !! jezeli nie bede uzywał pedalu przyspieszenia to zapala ale obroty falują 500-300 obr. trzęsie budą i potrafi zgasnąć,jezeli dodam przy starcie gazu to obr. wchodzą na 1200 i spadają ladnie na 700-800 i jest OK,ale gdy np. wcisne pedał hamulca i bede trzymał a drugą nogą dodam gazu to zaczyna sie ten sam problem co zapalanie bez gazu,obroty spadają na 300-400 i czasami gasnie :(( a jeszeli juz chodzi to normalnie caly dzien chodzi OK,uzywam co dziennie i zadnych zmian,warsztaty i specialisci rozkladają ręce KOLEDZY POMOCY :lol:
  7. czesc,jezeli odpale z pedałem gazu i obroty wejdą na ponad 1000 obr. to spadają elegancko na 700-800 i silniczek chodzi jak zyleta,ale jak odpale bez gazu to wariuje 500-300obr lub gasnie-- to jest mój problem--czy ktoś zna antidotum na takie objawy ???? miłośnicy BMW -- PIŚCIE PROSZĘ :)
  8. witam serdecznie wszystkich uzytkowników BMW właśnie skonczylem czytac 30 stron o tematyce obrotów ale takiego problemu jak ja mam nie znalazłem posiadam E 36 cabrio automat-- 2,8 litra vanos z 1997 roku bez LPG po uruchomieniu silnika bardzo często jezeli nie dodam gazu obroty szaleją pomiedzy 300-600 i nawet potrafi zgasnac,jezeli dodam gazu to wskakuje i jest super OK gdy juz chodzi lub uda się ze zapale bez dodawania gazu i jest OK i dam na Drive i nacisne jednoczesnie hamulec i dodam gazu to spadają obroty i zaczynają falowac i potrafi rowniez zgasnąc,jezeli dodam gazu to jest OK wymieniłem filtry,swiece,filtr paliwa,fajki,na komputerze nie ma zadnych blędów,silnik krokowy przemyty,została przepływka albo sonda ale w warsztacie powiedzieli ze to nie to..... :( JAKIEŚ INNE SUGESTIE ?? serdecznie pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.