Skocz do zawartości

Kulis

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530d 1999
  • Lokalizacja
    Jarocin

Osiągnięcia Kulis

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Siema. Dawno mnie nie było, jednak w BMW nic w sumie się nie zimeniło, poza wyrzuceniem tych ohydnych żółtych naklejek. Mam pewne problemy, mianowicie: 1. Komp nie chce połączyć się z silnikiem. Ze wszystkim innym idzie, tylko nie z nim... Jest możliwe, że program nie obsługuje mojego auta? (E46 z 99r 2.0d była podłączana i wsio działało) czy może wiązka gdzieś być przerwana/przegryziona ? 2. Klimatyzacja nie działa. Błędy jakie pokazało to: Czujnik auc i czujnik temperatury płynu chłodzącego. Teraz pytanie, pewnie głupie, jednak nie mam pojęcia gdzie one się znajdują. 3. Czujnik temperatury zewnętrznej - wyczytałem, że wiązka znajduje się gdzieś w okolicach przedniego prawego nadkola (chociaż nie wiem czy tak jest również w przedliftowej i czy to w ogóle prawda) 4. Antena od radia - tzn, oryginalne radio nie ściąga fal. Moje pytanie również brzmi, gdzie mocowana jest "antena". Z tego co znajomy mówił, znajduję się on na tylniej szybie w bagażniku, prawda to?
  2. Normalnie łapy poucinać ... :duh: Swoją drogą co do szyb podwójnych... Jak będą mieli Ci ukraść np telefon/navi czy coś, a nie będą mogli rozwalić szyby, to będą kombinować na inny sposób, który może być jeszcze gorszy jak ta rozwalona szyba... (Np. ta Twoja rozwalona ramka ...) Mi kiedyś w Alfie jak zarąbali radio, to nie dali rady wybić szyby, to rozwalili całą klamkę + blachę od drzwi i otworzyli centralny... - koszt robocizny koło 200-300zł, a szybe kupiłbym za 30-50... Także na tych @#$@# nie ma rady... Jak będą mieli zajumać to i tak zajumają pozostawiając po sobie szkody ... :mad2:
  3. Już mnie Kłopot namawiał na Toruń ;) Jednak nie wiem czy się wyrobię z jakimikolwiek modyfikacjami :) Chociaż może przejadę się zobaczyć co i jak :cool2:
  4. Pokrowiec na razie zostaje, bo kierownica jest wytarta :/ Zdejmę dopiero jak sobie na nowo obszyję :) A co do wajchy od ręcznego - zgadza się. Ten "guzik" do spuszczania (Bez skojarzeń proszę :norty: ) wylata se. I w najbliższym czasie będę patrzył to wymienić, jeśli nie będzie dało rady się naprawić ;) Czujnik temp. będę zamawiał w przyszłym tygodniu. Na dzień dzisiejszy wymieniam olej i filtry. Robię ogólny przegląd auta, co w najbliższym czasie szykuje się do wymiany. Zrobię to wszystko pod względem technicznym i zabieram się za środek :) a dopiero latem dopieszczę z zewnątrz :)
  5. No poniosło... :mad2: Dlatego w najbliższym czasie będę to ściągał. - Muszę tylko poczytać jak dostać się do klosza :) A tutaj foty środka: (Nic w nim wielkiego nie ma, chociaż może w przyszłości się to zmieni :) ) http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/811/6lfe.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/854/wak9.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/202/jt4h.jpg Szmata na gumowym dywaniku leży dlatego, żeby się za bardzo nie nabrudziło. Nie mam teraz możliwości mycia tych gumowych dywaników :/ No i jak widać, czujnik temperatury zew. do wymiany :)
  6. Witam, przedstawiam wam moją, niedawno zakupioną E39: Jest to moja pierwsza "Bawara". Kilka rzeczy mam do zrobienia. To co najważniejsze zrobię jak najszybciej, a elementy wizualne, kosmetyczne itp zostawiam sobie na okres letni :) Numer podwozia WBADP71060GS62839 Kod typu DP71 Typ 530D (EUR) Typoszereg E39 (2) Seria 5 Rodzaj konstrukcji TOUR Układ kierowniczy LL Drzwi 5 Silnik M57 Pojemność skokowa 3.00 Moc 142 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor GLACIERGRUEN METALLIC (334) Tapicerka STOFF RIPS DIAGONAL/ANTHRAZIT (F4AT) Data prod. 1999-09-29 Wyposażenie: 227 SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Podw. sport.+ obniż. zaw.+ regul. poz. 266 LM RAEDER/RADIALSPEICHE 48 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 48 339 SHADOW LINE Shadow-Line 413 GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika 438 EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego 441 RAUCHERPAKET Pakiet dla palących 473 ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni 500 SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) 522 XENON-LICHT Światło ksenonowe 534 KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna 672 CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD 710 M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk. 785 WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe 818 BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora 855 SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski 863 SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa 884 ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim 915 AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. 928 REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon 520 NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa 548 KILOMETERTACHO Licznik kilometrów 665 RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS 220 NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące 540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat 694 CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD Plany jakieś są: - Felgi zima: 16stki (dostałem wraz z letnimi oponami) - Felgi lato: coś z 17stek - Ogarnąć ją kosmetycznie/wizualnie - Wyprać środek - Kupić zmieniarkę (Ktoś wyciągnął :evil: ) - Wypolerować lampy i ściągnąć te żółte naklejki z drogowych i halogenów (w 95%) - Wymiana listy na drzwiach kierowcy Foty (Niestety zapomniałem zrobić zdjęć środka): http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/191/4rc8.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/35/0a5j.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/20/jc2l.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/707/zhtu.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/69/t97t.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/69/9d61.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/802/ugk5.jpg Wcześniej miałem Alfe Romeo 156 1.9JTD 2004 i Audi A4 B5 2000r 1.9TDI. I muszę przyznać, że do Alfy nie ma nawet co porównywać. A jeśli chodzi o Audi to BMW ma o wiele lepszą charakterystykę pracy, jest wygodniejsze, lepiej trzyma się drogi itp. Ogólnie muszę przyznać, że BMka zrobiła na mnie pozytywne wrażenie :cool2:
  7. Witam, przymierzam się do zamiany mojej A4 na E46 320d. Moje pierwsze pytanie, czy mógłby mi ktoś krótko napisać, jakie mają "bolączki" i na co warto zwrócić uwagę? Co sądzicie o regenerowanej turbinie ? (317k przelotu ma, gdzieś przy 280-290 była regeneracja).
  8. sfinks - dzięki wielkie. Można jeszcze prosić o rozkodowanie tego VINu: WBAAL710X0CA43648? (e46)
  9. Witam, mozna prosic o spr vin: WBAAL71090KE16202 ?
  10. Również proszę o rozkodowanie: VIN: WBACC11070FF50236. Z góry wielkie dzięki
  11. No właśnie liczyłem się z wkładem ok. 2-3tyś, na takie różne rzeczy eksploatacyjne + ew. wymiany gumowych węży itp. Za auto usłyszałem kwotę 3850, gdzie nowy jest tylko akumulator. Dziś byłem obejrzeć ciut dokładniej i zauważyłem, że z tyłu na nadkochalach pojawiła się ruda. Kilka fot ustrzelonych na szybko przeze mnie (sory za jakoś, ale robione kotletem :) ) http://s10.postimage.org/rfgumuadx/20121021082.jpghttp://s10.postimage.org/hw75tdmvp/20121021083.jpghttp://s10.postimage.org/fhfa8y6mt/20121021084.jpg Kolejne pytanie, czy BMW w tych rocznika miała zderzaki plastikowe, czy wszystko było w kolorze? PS. Dobra, już nieważne. Jest to wg VIN silnik 2.5 TD, stąd też decyzja zapadła, że nie biorę tego BMW :) Dzięki za pomoc ;)
  12. Odkopię troszkę temat - po co zakładać nowy? Stoję przed decyzją czy kupować BMW E36 325 TDS 1993r. Sprawa jest tego typu. Auto jest teoretycznei w rodzinie od początku. Jeździł nim starszy gościu, który na codzień śmigał Peugotem, a BMW miał na wyjazdy w niedziele/święta i piękne słoneczne dni. BMW w jego rękach było dość długo - jeszcze stoi na czarnych blachach, sprowadzona z Niemiec w "tamtych latach". Licznikowy przebieg wynosi 190tyś km... (Auto od 3 lat stało w garażu, w którym zagościli pewnego dnia złodzieje i okradli auto z radia i halogenów...) Jakoś przed wczoraj auto odpaliło - wystarczył w sumie tylko nowy akumulator, bo stary wyrąbany do zera. Wzwiązku z tym, że BMW tyle stało, noszę się z kilkoma pytaniami. Na co w takim wypadku warto zwrócić uwagę? Co wziąć pod uwagę, żeby później nie okazało się nic nieprzyjemnego... Czytałem, że w 325TDS istnieje częsty problem z przegrzewaniem się... - Czego jest to wynikiem i jak sprawdzić, czy głowica nie jest pęknięta? (czytałem o 'majonezie na korku wlewu oleju, jednak co jeszcze?) Dodam, że auto po odpaleniu pracowało sobie na wolnych obrotach z 15-20minut, króciutka przejażdżka i auto trzymało cały czas 90st, jednak nie wiem czy można się tym sugerować, że jest ok ? BMW po rozruchu dosyć dymiło - Czy może to być wina 'zastania się', starego oleju, ropy itd? - Jak mówiłem, wszystko stało 3 lata nieruszane. Jakie są jeszcze wady 325TDS? - Wiadomo, że każde auto je ma. Jak wygląda sprawa z łańcuszkiem rozrządu? Co jaki czas się wymienia? Jaki koszt? Nigdy nie miałem BMW, więc w sumie nie wiem czy są gdzieś miejsca, w których może pojawić się "ruda", na jakie warto zwrócić uwagę? To BMW chciałbym głównie doprowadzić do super stanu, używać również w słoneczne dni i dodatkowo trzymać w serii - taki 'stan kolekcjonerskii'. Z góry sory, za rozpisanie się. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże ;)
  13. Witam, Zarejestrowałęm się na forum, iż noszę się z zamiarem kupna 325tds e36. ;) Myślę, że dobrze trafiłem i obalicie/potwierdzicie kilka mitów na temat tego auta :) Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.