Skocz do zawartości

Exxaited

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d Touring 150 KM 2001

Osiągnięcia Exxaited

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Exxaited

    320d spadki mocy.

    Problem wstępnie rozwiązany. tzn powodem okazała się obudowa przepływomierza, która nie miała kratki po wymianie obudowy na taką z kratką auto nie ma już dolegliwości z tematu. Jednak pozostaje temat klekoczącej pompy vacum ale umówiłem się z elektrykiem na montaż elektrycznej z audi i rozłączenie oryginalnej. Zobaczymy jak to wszystko będzie hulało. Mam nadzieję, że będzie wszystko jak należy :)
  2. Pompka potrzebuje +/- 30 W.
  3. Witam Jak w temacie potrzebuję uzyskać napięcie po zapaleniu silnika. Rozumiem, że prąd najlepiej będzie podebrać od alternatora. I tu moje pytanie, a mianowicie czy potrzebuję jakiejś dodatkowej stabilizacji napięcia czy wystarczy tylko samo wpięcie?? Prąd potrzebuję do obsłużenia elektrycznej pompy vacum ponieważ już druga klekocze i chciałbym ją zlikwidować przez rozłączenie z wałkiem i podpięcie elektrycznej z AUDI. Proszę o odpowiedź Pozdrawiam
  4. Exxaited

    320d spadki mocy.

    Witam ponownie Jako, że jestem prawdopodobnie olewany, dodam jeszcze, że gdy auto ma spadek mocy przepływomierz na 3 4 5 biegu nie domyka do 20.
  5. Exxaited

    320d spadki mocy.

    Nikt nie pomoże ??
  6. Exxaited

    320d spadki mocy.

    Witam Temat stary jak świat ale jednak pomijam tutaj standardową ścieżkę odzyskiwania mocy. Co jest zrobione?? : -turbo po regeneracji -zawór od egr odpięty z wtyczki(jest błąd ale nie wiem czy to może wpływać na spadek mocy?? ) -zawór turbiny wymieniony 'pierburg' -wężyki wymienione -przepływomierz nowy 'pierburg' -vtg działa prawidłowo I teraz konkrety. Autko jeździ super jednak czasem po powiedzmy jeździe z w miarę jednakową prędkością (czyt. obrotami) po ponownym dodaniu gazu autko nie reaguje jak powinno i wtedy muszę zatrzymać się, gaszę auto czasem raz lub też dwa. Jednak czasami auto po prostu samo odzyskuje moc. Problem występuję niemiarowo czasem jest raz na 20-30 km, a potem jest spokój 200 jednak najczęściej występuje na zimnym silniku. I teraz moje pytania: 1. Czy odpięty elektrozawór egr (wypięta wtyczka) może powodować taki objaw. Jest błąd exhaust controller ale nie ma chceck engine. 2. Patrząc na licznik w momencie spadku mocy komputer rejestruje błąd '3f35 boost air hose monitoring im leerlauf' z takimi kilometrami jak następuje spadek mocy np. licznik 199999 k i spadek więc, błąd 'boost air hose monitoring im leerlauf' 199999 k w czasie spadku. Generalnie proszę o wytłumaczenie możliwych przyczyn + o rozszyfrowanie błędu, a nie o magiczne rozwiązanie. Pozdrawiam
  7. Exxaited

    320D Metaliczny dzwięk

    Witam Jako, że mój problem został wykryty teraz potrzebuję pomocy w ustawieniu tego elementu: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3320&hg=11&fg=20 Uszkodzeniu nie uległy zęby pompy ale jednego z tych wałków wewnątrz i całość się przestawiła i teraz moje pytanie jak ustawić to względem wału. Proszę o szybką odpowiedź, pozdrawiam
  8. Exxaited

    320D Metaliczny dzwięk

    Problem wykryty, powodem wszystkich objawów okazała się zębatka pompy oleju, a w zasadzie to co z niej zostało.
  9. Exxaited

    320D Metaliczny dzwięk

    Po zakupie samochodu silnik chodził idealnie, po pewnym czasie zaczął drżeć lewarek i sam silnik widocznie zaczął wibrować no i głośniej chodzić w całym paśmie obrotów. Myślę dwumas albo poduchy ale jednak nie, ponieważ to dziś sprawdziłem. Więc założyłem klucz na śrubę od dwumasa i kręcę i zaraz na początku miski od strony mocowania koła zamachowego podczas pełnego obrotu czuć jakby dwie zębatki zamiast między zębami skakały po nich. Przy obrocie w drugą stronę te objawy się wzmacniają z tym, że silnik do tego potrafi się zaciąć i nie ma na to reguły raz jest to po jednym obrocie, a raz po 20 i to tylko w odwrotną stronę do pracy. Jutro mam nadzieję wydostanę już miskę i zrobię zdjęcia gdy zlokalizuje już co poleciało jeśli byłoby to coś nietypowego. Drgania silnika potrafiły się czasami przenosić na całe auto (fotel, drzwi) no, a teraz oprócz tej głośnej pracy jeszcze jest stukot jak ze starej podchodzonej sieczkarni.
  10. Exxaited

    320D Metaliczny dzwięk

    Witam ponownie czy jest mi ktoś w stanie podpowiedzieć ile można opuścić belkę i ile można podnieść silnik aby czegoś nie urwać ??
  11. Exxaited

    320D Metaliczny dzwięk

    Witam ponownie dziś po zdemontowaniu skrzyni biegów podczas obracania silnikiem przy pomocy klucza czuć zakłócenia w pracy silnika w taki sposób jakby się o coś zaczepiał więc pęknięcie wału jest mało prawdopodobne, podczas obrotu silnika w przeciwną stronę niż jego normalna praca potrafi się zablokować i nie da się go ruszyć jeśli się go trochę nie cofnie. Jutro na odstrzał idzie miska olejowa i tu jest moje pierwsze pytanie czy jeśli odłączę poduszki silnika od belki i uniosę silnik to miska wyjdzie czy nadal konieczne jest usunięcie belki i wszystkich gratów ?? Moim podejrzanym odpowiedzialnym za zakłócenia w obrocie silnika i za te rozpaczliwe dźwięki jest kompensator masy wału czy jakoś tak się to nazywało ponieważ po zdjęciu skrzyni dźwięk ewidentnie dochodzi z silnika zaraz przy skrzyni biegów. I zastanawiam się czy to mogło się posypać ponieważ silnik po zakupie samochodu praktycznie nie drżał, a potem nagle zaczął wyraźnie tracić na swojej stabilności jednak nadal ma moc i chodzi równiutko oczywiście oprócz tych problemów. Niech ktoś mądrzejszy się wypowie co do tego kompensatora. Pozdrawiam PS. Mam nadzieję, że gdy już rozbieram silnik odzew w sprawie będzie większy :)
  12. Exxaited

    320D Metaliczny dzwięk

    Nikt nie pomoże?
  13. Exxaited

    320D Metaliczny dzwięk

    Zostały wyjęte gdy tylko kupiłem samochód
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.